podľa § 59 ... by sa v pešej zóne malo jazdiť rýchlosťou najviac 20 km/hod., s meraním súhlasím, som zástanca dodržiavania "pravidiel hry",
cesty na DD poznám (aj s obedzením na 20 km/hod.), cestujem - jazdím tadiaľ každý deň,
Keď sme už pri peších zónach, bolo by dobré kebyže tam raz za čas merajú policajti lebo tie 30tky a tak nedodržiava 95% vodičov... Napr. na DD máme na jednej ceste smerom na DD 20km/hod a tú nikto nedodržiava, ale je diskutabilné či je opodstatnená nakoľko je umiestnená kvôli nepriehľadnej zákrute a za ňou je hneď výjazd vozidiel takže ak tam nejde vodič aspoň 40km/hod (čo ukazuje tá značka pred 20km/hod) tak sa stane ľahko, že jednoducho neubrzdí keď auto práve vychádza. Videl som tam voľakedy aj dopravné nehody...
"Chodci sa majú právo pohybovať v pešej zóne bez toho, aby museli dávať na autá dávať pozor."
asi to nebude také jednoznačné
podľa § 59 cestného zákona vodič je povinný dbať na zvýšeú ohľaduplnosť voči chodcom, ktorých nesmie ohroziť. (Obmedziť ih však môže.) Chodci sú povinní umožniť vozidlám jazdu.
Aj ty si si mohol už všimnúť, že to, čo SNS momentálne robí nepodporujem. Nebudem sa k tejto téme ďalej vyjadrovať, aby istí ľudia už nemali čo rozoberať ?
ak chceme preferovať MHD, potom by sme na radiále asi museli oželieť smerovú preferenciu električiek a technickou úpravou trate umožniť jazdu busov - expresov, bezpečnosť obchádzania kolesových a koľajových vozidiel si vyžiada zásah do šírky línie pre MHD i pruhov na ceste, obojsmernou zjazdnosťou pre busy na línii vyhradenej MHD, by sa dala nahradiť funkcia predjazdných stôp pre diaľkové spoje, predbiehanie by sa uskutočňovalo podobne ako pri ceste s dvojsmernou premávkou - jazdou v protismere a návratom do pruhu v smere jazdy, zároveň by sa tým umožnilo prestupovať na hrane, dali by sa vybraťúseky, kde by sa to prednostne a postupne riešilo, komplexne by to nebolo lacné, ani veľmi rýchle, ale v existujúcich priestorových podmienkach a pri očakavaní zvyšovania intenzity mestskej dopravy asi únosný kompromis,
kraviny? záleží na uhloch pohľadu, chyby minulosti v organizácii dopravy v KV nemožno naprávať experimentom, ktorý po krátkom čase sa buď vráti späť, alebo nahrádza novým experimentom,
presunutie iba zastávky z mesta by nevyriešilo prechádzanie cez dva priechody pri prestupe z električky na Molecovej v smere na DD, nemožno predpokladať, že všetci by prestupovali na Segnerovej (po presmerovaní L33), ak na Molecovej sa pridávajú L32 a L133,
presunutie oboch el. zastávok Molecova k Jurigovmu nám. vyžaduje úpravu pre ostrovčeky v dĺžke cca 80 m, ak by sa nerušilo odbočenie k ČS Shell, vyžiadalo by si to nový priechod pre chodcov asi v meste dnešného priecestia a napojenia bývalého malého trhu, bezpečnosť chodcov by „volala“ po svetelne riadenom priechode, a nie ďaleko odtiaľ je križovatka s Molecovou s ďalším semaforom, to by asi nebolo najšťastnejšie, napr. by sa tým narušila dopravná obslužnosť LIDLu MHD, odbočenie k ČS by bolo možné oželieť a ostrovčeky situovať v dotyku s hranicou križovatky, len neviem, či by bolo vhodné odstavnú koľaj situovať pred križovatku, ale ani tento variant úplne neodstraňuje potrebu prechádzať pri prestupovaní cez dva priechody, v tomto prípade pri prestupe z DD na električky do mesta,
ak sa nebude realizovať spoločný prestupový terminál, potom zostáva odporúčať ľuďom, ktorí pri prestupovaní chcú prechádzať iba cez jeden priechod využívať zastávku Segnerova (po presmerovaní L33), ostatní nech prestupujú na Molecovej, ale nech sú disciplinovaní a trpezlivo čakajú na zelenú a spoje,
zle je asi tebe. vzdialenosť medzi chlumeckého a súmračnou JE dostatočná, ale medzi konečnou a chlumeckého NIE JE. tá zastávka je od veci, ak si si nevšimol tak tam nestojí 78 a ani nočáky (!). a je síce pekné, že je využívaná, ale využívaná by bola aj hoci medzi pionierskou a ursínyho, odbojárov a novou dobou, lebo ľudia tam bývajúci by to mali bližšie...ale to nie je dôvod na jej zavedenie. takto sa to proste nedá riešiť, lebo cesta do mesta by trvala hodinu. pri umiestňovaní zastávok proste treba robiť kompromisy.
a čo sa týka vrakune, zaujímalo by ma, ako by si odtiaľ cestoval do mesta ty? na dolné hony a trolejbusom? no to by som rád videl...
"keďže sám národný princíp nad úroveň nejakej národnej hrdosti je zvrátenosť sama o sebe" - čo je zlé na tom, že Slovák je hrdý na svoju vlasť? Teraz poviem na rovinu, to čo teraz presadzuje Slota NIE SÚ národné záujmy, ale záujmy istých primitívov, čo si potrebujú nahrabať voličov tým, že osočujú ostatné národy. Na tom sa nestavia národná politika a ty to dobre vieš.
SNS nebola a nikdy nemohla byť "celkom dobrá strana", keďže sám národný princíp nad úroveň nejakej národnej hrdosti je zvrátenosť sama o sebe. Ale neprekvapuje ma že pre teba s tvojimi nacionalistickými výpadmi na vlakov.niet to bola "celkom dobrá strana".
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
vlado13
cesty na DD poznám (aj s obedzením na 20 km/hod.), cestujem - jazdím tadiaľ každý deň,