Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: 24Tr #131030:
Súhlasím, až na pár maličkostí. Horné a Dolné Krčace by sa vôbec nemuseli zlučovať. Stačilo by, keby boli len na znamenie. A na Chlumeckého by nemusela byť koľaj pre záložák (tá je predsa na Astronomickej). ?
Reakcia na: 24Tr #131028:

Vzhľadom k zastávkovým vzdialenostiam. Tak ono dačo na tom je, čím menej zastávok tým rýchlejšia jazda. Konkrétne v Karlovke podľa mňa omnoho viac brzdia dopravu nastrkané semafory ne-preferencia a zastaralý vozový park ( Nízkopodlažné vozy umožnujú rýchlejší nástup/výstup ľudí).
Ono tažko rušiť zastávky -lebo každý sa dožaduje ju mať čo najbližšie k domu a komfort musí byť lebo jednoducho sa ľudia na MHD vydlabú a kúpia si jednoducho auto.
Ale mňa napadla jedna vec s týmto aj ked neviem celkom či by boli na to kapacity aby sa to mohlo aplikovať.
Dobré by bolo na každú radiálu viesť súbežné 2 linky. Jednu expresnú čo by mala zastávky len na vačších prestupných uzloch alebo proste tam kde vystupuje veľa ľudí (Obchodné domy a pod.). Druhá linka by bola bežná so zvýšenou hustotou zastávok. Grafikon by bol spravený tak aby v prestupných uzloch, kde by stáli obe linky by na obyčajnú nadväzovala zrýchlená. Ten kto by chcel byť v centre rýchlejšie by si tam prestúpil.
Napríklad na Dúbravskej radiále by to mohlo byť nasledovne aj touto alternatívou: Obnovila by sa autobusová ex linka 101 ktorá by stála ale povedzme len. Pri kríži, DK Dúbravka, OD Saratov, Konečná karlova ves, Molecova, Centrum napr. konečná pod mostom SNP. Tu by bolo dobré ale aby prestupné zastávky boli spoločné bus - električka (prestup na hrane).
Nevýhodou by bola zmena pomer v neprospech koľajovej dopravy.
Alebo potom, že by aj expresná linka bola električková -to by ale samozrejme si vynútilo na vačšine el. zastávok porobiť predjazdné koľaje (obdoba odstavných koľají v Karlovke pri kaplnke) čo by vyžadovalo značné finančné náklady.
Neviem, otázka či by to bolo vôbec realizovateľné?
Podobný systém by sa dal zaviesť aj pri trolejbusoch - pri trolejbusoch má taký systém Ukrajinský Simferopol s predjazdnými stopami pre diaľkové Trolejbusové linky.
Okrem toho by to zrejme vyžadovalo aj navýšenie vozokilometrov a počet vypravených vozidiel.
-Neviem, diskutujúci vyjadrite sa.
Reakcia na: Emo #131038:
hm to som si nikdy nevsimla. a je to vo vsetkych typoch?
Reakcia na: kacka #131032:
Je. Keď si všimneš, tak vľavo nad dverami je umiestnené tlačítko "Znamenie vodičovi".
Reakcia na: luky133 #130999:
Petržalka. ?
Na DD zase nevie čo robí pravá ruka a čo ľavá... V pondelok alebo utorok namaľovali na hlavnom ťahu cez DD čiary a predvčerom znova opravovali výtlky a teda zaliali aj 20% čiar... To je ale výhodná oprava... ?
Reakcia na: kacka #131032:
Na zapade su bezne aj tram zastavky na znamenie. A na pocudovanie uz aj v Kosiciach.
Reakcia na: 24Tr #131028:
Že to o tých zhýčkaných sviniach vravíš práve ty, ktorý si bol lenivý prestupovať na Hlavnú stanicu a na Vazovovu. ?
Reakcia na: 24Tr #131030:
Ti je zle ❓ ❗ Ty v Ružinove určitre nebývaš, tak tu netrep takéto pčoviny. Ked už rušiť, tak Astonomickú zastávku! a to z jedného dôvodu- že každé ráno sa tam serú Vrakunčania a Dolnovyhončania či jak ich nazvať...potom je električka nadrbaná už od konečnej, tí ostatní sa potom musia doslova nasierať do tých električiek a tí čo chcú napr. nastúpiť na Súmračnej, majú teda čo robiť, a to už nehovorím o Tomášikovej a Herlianskej...Okrem toho vzdialenosť medzi Chlumeckého a Súmračnou je dostatočná a Chlumeckého je dosť využívaná zastávka, hlavne ráno a keď končí škola... tak sa tu nehraj na nejakú premúdrelú sovu a si trocha rozmysli čo sem napíšeš ☠
Reakcia na: 24Tr #131030:
elektrickova zastavka na znamenie? ? je to vobec v elektrickach mozne? myslim co sa tyka toho znamenia vodicovi ze chce niekto vystupit na takej zastavke
Reakcia na: 24Tr #131030:
S tými zastávkami na znamenie súhlasím.
Reakcia na: MatejBA #131029:
Rušiť a zlučovať. V Dúbravke by som vyhodil napr. zastávku OD Saratov a zlúčil Krčace do jednej zastávky. Minimum úprav by si vyžiadala Račianska a Ružinovská radiála, kde by stačilo zlúčiť zastávky Záhumenice+Pri vinohradoch do novej s názvom "Tbiliská", alebo vyčkať do prepojenia Rača - Vajnory - Zlaté piesky a potom zastávku Komisárky zrušiť, keďže Pri vinohradoch je vzdialená cca 200m (trpezlivosť ruže prináša). A v Ružinove stačí zrušiť Chlumeckého ? Vajnorská radiála je v normálne celkom, tam sú vzdialenosti ok. Jedna vec by sa však mohla spraviť keby existoval druhý vchod do Krasňanskej vozovne kde teraz stojí školská električka, tak by sa tam mohla radšej vybudovať zastávka Vozovňa Krasňany a zrušiť Nový záhon lebo tam ozaj nikto nevystupuje. Tak by to z tej budovy kde sídlia firmy a poisťovňa nemali ľudia do nej z novej zastávky Voz. Krasňany ďaleko a vozovňa by mala stále svoju zastávku. Dalo by sa to tak myslíš v budúcnosti spraviť?

P.S.: Kým by sa pristúpilo k stavebným úpravám, by som dal Nový záhon, Horné a Dolné Krčace na znamenie. Chlumeckého zbúral a spravil tam koľaj pre záložák.
Reakcia na: 24Tr #131028:
Aha cize ked svina, co to pozna nazivo, povie sotosovy, ze to je zle, sotosa chyti amok ?

Je pekne, ze chces rusit zastavky, ale ked uz tak potom radsej zlucit Segnerovu a Jurigovo namestie, nez Jurigovo a Molecku.
Reakcia na: MatejBA #131021:
Dobré kraviny veru. Hentam je to, tam je to. Takto budú do nevidím električky zastavovať každých 200-400metrov namiesto každých 400-600metrov. Neviem inak čím sa prispelo na Molecovej k budovaniu prestupného uzla, keďže všetky zastávky sú v pôvodnej polohe, stále si ľudia sťažujú najviac na to, že musia chodiť cez 2 semafory a môj návrh umožňuje prejsť cez jeden prechod.

Neviem kde tam máš málo miesta, keď tam kde je odstavná koľaj, by zastávka končila, resp. začínala a nová odstavná koľaj by sa vybudovala tam kde je teraz električková zastávka Molecova. Si uvedom že s tými električkovými zastávkami nasraných každých 200-400metrov treba dačo spraviť, lebo takto budú električky veľmi pomalé. Intonyho návrh už načrtol celkom dobré zmeny. V Ružinove je tiež MÚ umiestnený kde v prdeli, je to 5min pešo k električke a nikto nepindá. Neviem čo by sa stalo, keby nebolo Jurigovo nám. ale Molecka o 200m pred súčasnou polohou, a 120m od súčasnej polohy Molecovej. To ste v Karlovej Vsi takí invalidi všetcia?

Ani by mi tak nevadilo že máte v KV najnovšie autobusy a trolejbusy ako to, že z Vás vyrástli vyslovene zhíčkané svine.
Reakcia na: MiroBA #131018:
V prvom rade by to zhizdilo mesto, v druhom rade musíš mať na to pozemky, v treťom okolo by vzniklo ochranné pásmo, kde by boli zakázané určité činnosti.
Reakcia na: MiroBA #131015:
uz len trate do smaorina a stupavy by boli vhodne na nakladnu dopravu. a co by sa tam vozilo? vagon rozkov kazde rano? tebe sa zda kamionova doprava nakladnejsia ako zeleznicna? a okrem toho cez bratislavu ide hlavne tranzit. a na vyriesenie tohto problemu staci postavit dialnicu okolo BA...

Re #131018 MiroBA: treba si uvedomit ze uzemia pozdlz dostojevskeho a karadzicky budu cochvila uplne zastavane takze neviem kade by si tam viedol nadzemku...

Re #131019 24Tr: moj subjektivny pocit je ze ten podjazd nie je nizsi ako ine kade chodia tbusy...
Reakcia na: MiroBA #131024:
"L901 by mohol Dr. Richard prevádzkovať už len preto, že je to Rakúsky dopravca a Rakúšanom by sa tým pádom viac táto linka aj viac pozdávala" - dobru si zadrel..
Reakcia na: 810zssk #131022:

-Určite nemuselo.
Ja osobne by som aj privítal keby niektoré linky aj regionálne, napr. 901 prevádzkoval Dr. Richard a mesto by objednávalo výkony. Nevýhodou by bolo, že by to finančne vyšlo drahšie než ako to teraz robí DPB vo vlastnej režií.
L901 by mohol Dr. Richard prevádzkovať už len preto, že je to Rakúsky dopravca a Rakúšanom by sa tým pádom viac táto linka aj viac pozdávala.
Reakcia na: MiroBA #131018:
V tomto pripade si to neviem predstavit. Naopak, v Petrzalke povazujem estakadu za najlepsie riesenie.
Reakcia na: Puki #131006:
Nahodou, viac dopravcov by nemuselo byt na skodu. Samozrejme ak by sa to robilo tak ako v civilizovanom svete a nie podla toho kto je kamrat, pripadne na sposob divokeho stredu (Banska Bystrica).

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.