Toho tĺka si si mohol odpustiť, o tom, že tunel je uzavretý viem veľmi dobre.
Ale prečo má práve 5 chodiť tou najdlhšou trasou z Dúbravky cez Šafárikovo nám. a odtiaľ cez Obchodnú. Mala by chodiť obojsmerne cez Jesenského a po Špitálskej do Rače a späť, čo je kratšia a rýchlejšia trasa. Cez Šafárikovo a Obchodnú mohla chodiť 9. Teraz aj tí čo chodili 5 na Račiansku ul. do zamestnania chodia radšej autobusmi 34 a je to aj vidieť ako sa ráno a poobede tlačia. Jednoducho je to zle vyriešené. Ľudia sa chcú rýchlo dostať do práce a z práce a nie chodiť na okružné vyhliadkové jazdy po meste.
A teraz ešte vylepšia aj trasu 34. Ma neprekvapí, ak sa v pondelok stane nejaká nehoda na križovatke Vazovová - Radlinského, alebo tam niekoho zrazí, keď budú ľudia prebiehať z autobusov 31, 34, 39 na električku a opačne. Už teraz je tam doprava kritická a ani priechod pre chodcov nie je na Radlinského na strane zastávok električiek.
Prečo by mal byť tĺk?! Nikde tam nespomínal, že chce aby mala linka 5 rýchlejšiu trasu (aj keď človek nevie). Avšak k veci napísal dobre, že by chcel dočasnú zastávku pre linku 34 na Radlinského. To si si nevšimol?
Ale ako by si nahradil spojenie Jungmannovej a Hálovej s Auparkom a Zochovou? Mňa napadá také riešenie že spojiť 34+83+84 do jednej linky s intervalom 4/7-8/5//12 v trase ktorá by Petržalke kopírovala linku 84 a potom v trase 83 do Dúbravky pokračovala. 99 by sa potom mohla presmerovať k Dostihovej dráhe aspoň a obnovila by sa tam premávka. Len potom by 95 nestačila sama na úsek Nám. hraničiarov - Technopol. Jedine vtedy by sa to dalo celé keby sa vytvorila linka 195 pre úsek Technopol - Šafárikovo nám. s intervalom 6/-/6//- a v celej trase by premávala 95 s intervalom 6/7-8/6//7-8. Tento návrh na 95+195 som posielal na DPB ale vysrali sa na to, ako ostatne na všetko čo ľudia kedy požadovali. Akurát čo spravili bola kravina v podobe súbehu 84 a 99, ktoré chodia barsjak. Niežeby meškali ale intervaly sa nedajú preložiť.
Na obsluhu súčasných Krasňan stačia električky, žiadny autobus mimo špičky tam nie je potrebný (a povedzme si pravdu, ani v špičke - časy, keď sa valili masy pracujúcich do Meopty a späť sú preč). Na úplnej rovine to síce nie je, ale až po Kadnárovu nie je ani nijaké väčšie stúpanie.
Čoskoro však bude treba riešiť obsluhu nového sídliska hore na Peknej ceste. To už je dosť ďaleko od zastávky električiek a aj to stúpanie je výrazne väčšie.
Vcera som si vsimol ,ze chodi dost narvata L5 smer Karlovka od Obchodnej. Az potom ma napadlo ,ze vlastne znizili ponukanu kapacitu cez den o 50%,kedze L9 dali cez Spitalsku. Ta vyluka nie je na dva tyzdne,takze to mohli trochu inac poriesit.
Nemusite mi pisat o dostupnosti L 83,34 pripadne pesej zachadzky na Spitalsku. To vsetko viem. Len zastavky smer Karlovka su dost blbo rozmiestnene . Prva pri dvoch levoch a dalsia az za rohom na Jesenskeho. Opacne je zase paradox ,ze su nalepene 300 m za sebou.Riesenim by bolo presmerovanie L4 cez Obchodnu.Ta nema celodennu prevadzku a vecer po uzavreti obchodov uz nie je taky napor cestujucich na Obchodnej. L1 by stacila v priamom smere cez Spitalsku a odstranil by sa aj neskutocne dlhy subeh tychto liniek.
Ta L34 plny suhlas ,ze ju postacovalo otacat cez Radlinskeho,docasna zastavka Racko pred Skôlkou a dalsia spolocna s Racianskymi elinami Vazovova.
možno čakajú, že po vzore KV-DD dostanú nové tichšie busy btw. preklad 83/84 funguje možno tak na papieri reálne napr. tento týždeň som išiel 94 na Dvory, potom prišla 93, zase 94 a potom 84, pričom medzitým mala ísť 83... ale v prípade posilnenia 83 by sa dala presmerovať(skrátiť jazdnú dobu) na trasu Bosákova-Mlynarovičova-Krasovkého (nadjazd)-Sad JK-Einsteinova popri Auparku hore na most -Zochova a ďalej ako teraz. a naspäť by napr. obsluhovala digital park... potom doprava cez koľajnice, 2x vľavo okolo Albera-Mlynarovičova-Šustekova...
Vie mi niekto vysvetliť prečo sa (od 6.6.) pre 34 nezriadi dočasná zastávka na Radlinského kde by sa dalo prestúpiť od Rače na ňu, tak že by pokračovala po Radlinského (trebárs na zastávke električiek "Vazovova"), namiesto toho, aby chodila na Trnavské mýto a po Krížnej a cez Vazovovu.
Po "vylepšení" trasy električky linky č. 5, kde cesta z Dúbravky na Račianske mýto trvá vyše trištvrte hodiny, je toto ďalší chorý nápad pre ľudí bývajúcich v Dúbravke a pracujúcich v okoli Račianskej ul. Ľudia prestali cestovať električkou 5 a teraz asi prestanú chodiť aj autobusmi 34.
Čím ďalej horšie. To je ďalší chorý nápad z Kalerábovej hlavy, čo riadi dopravný podnik, HANBA!!!
Lenže načo by bola posilnená 83 potom v súbehu s linkou 84 v takom súbehu? Už by neexistoval preklad potom. Mohla by byť 83 ako náhrada za 34 a 84, ale nastal by potom problém ako to v Petržalke upraviť. To však prečo ti hlavne píšem je to, že v nedávnej minulosti obyvatelia ulice Pri kríži nadávali keď DPB špekuloval o presmerovaní linky 34 cez ulicu Pri kríži. Argumentovali pri tom otrasmi a zvýšeným množstvom hluku spôsobeným frekventovanejším prejazdom autobusov cez danú ulicu. Vedia oni čo chcú vôbec?! ?
Bratislava - Dopravný podnik Bratislava, a. s., pozýva na
odovzdanie ceny pre miliónteho užívateľa služby SMS lístok, ktoré sa bude konať o 10.00 v priestoroch Live kafe Julius Meinl (na prvom poschodí nákupného strediska AUPARK, pri výťahoch).
a čo by potom robili, keby všetko postavili na prvý pokus poriadne? ?
Re #130860 M3go: myslíš "nové" petržalské vozy 408x a dopĺňali by ich podľa Kadnára "po GO takmer nové" skvosty 27xx?
Re #130869 Peon: načo im budú súbežné linky 34/83? potom môžu rovno zrušiť 34 a posilniť 83ku...
Re #130876 M3go: mal si to prezentovať záhradkárom na diskusii ?
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Martin Fundárek
Čoskoro však bude treba riešiť obsluhu nového sídliska hore na Peknej ceste. To už je dosť ďaleko od zastávky električiek a aj to stúpanie je výrazne väčšie.