Reakcia na: Beus #129841:
Prewto som v tom príspevku zdôrazňoval "vypínač dverí do nuly" ? . Keďže ja som vždy cúval s nahodeným druhým vozom, nemusel som sa potom už vlamovať do kabínky. Raz mi však cúvanie zo zadného panelu pripravilo horúce chvíľky, keď mi vyskočil brzdový pedál skrzevá vydratého "polmesiaca" v radiči zo zaparkovanej polohy a ja som sa blížil k vozu sotjacemu za mnou a ono to nebrzdilo. Tá desatina sekundy, kým mi doklaplo, že tam mám aj BS, bola ku*ewsky dlhá.Taktiež si v dobrom spomínam na ing. Debnára v kurze na súpravy (vtedy sa robil až po 3 mesiacoch jazdenia na sólach/kachnách, pričom SU sólo nejazdili) na dotaz, čo že to vlastne je ten prepínač "Ovládání zadní panel": "To vám nebudem vysvetľovať, keďže sa to nesmie používať" ? .
Mike
Napr. keby sme brali že kto oznamy do vozidiel vylepuje, tak sa to líši nie len podľa prevádzok, ale aj v rámci jednej prevádzky (to je jedno či A/E/T) je to vždy ináč podľa situácie...
Raz to dávajú vodičom pri nástupe do služby nech si to vylepia,. inokedy "kukačom" (=manipulačným vodičom) nech to lepia ráno pri výjazde do každého vozu, inikedy to lepia spomínaní dielenskí na kanáli...
a to by v ideálnom prípade malo platiť že kto oznamy do vozov lepí nech ich aj dáva dolu... ?