Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Valec #129385:
ak napriklad, potom asi aj ostatne, mohli by sa objavit argumenty k diletantizmu?
Reakcia na: Ike #129371:
Neviem nakolko je to so smrtou cloveka a starsimi materialmi na Slovensku (niektore staty to maju upravene), kazdopadne som si isty ze dielo zijuceho autora nemozes pouzit bez jeho vyslovneho povolenia, resp. bez toho aby vseobecne povolil sirenie diela.
Reakcia na: Majo #129384:
vysvetlenie by sa zislo, lebo verim, ze dilentatizmom nie to, co som napisal, ale dovody, ktore poznas ty a ja nie,
Reakcia na: jandro #129370:
Ano moze a nic zakryvat nemusi. Plati to vsak len pre verejne priestranstvo..
Reakcia na: jandro #129369:
Potom ma smolu. Zakon plati aj tak..
Reakcia na: vlado13 #129383:
Napríklad:
"jedinym, technicky i ekonomicky zmysluplnym riesenim spojenia Petrzalky s hlavnou stanicou by bolo zamyslane elektricky nahradit T-busmi, ktore by mohli ist po Starom moste, Sturovej, cez nam. SNP, Suche myto"
"po dobudovaní trolejov do Lamaca a pri trochu nadcasoveho videnia az do DNV"
"bez kolaji, ktore rozdeluju"
Reakcia na: vlado13 #129383:
V tomto: "jedinym, technicky i ekonomicky zmysluplnym riesenim spojenia Petrzalky s hlavnou stanicou by bolo zamyslane elektricky nahradit T-busmi" a "potom by sa dala riesit komplexne Petrzalka na principe tam a spat, i dookola, bez kolaji, ktore rozdeluju, navyse pri znamych cenovych pomerov, T-trate a T-busy ba nas stali ovela menej ako E-trasy a E-supravy, podla mojho odhadu tak 1 : 1,6 az 1,8". Potrebuješ vysvetľovať prečo?
Reakcia na: Majo #129382:
v com konkretne sa prejavil moj diletantizmus?
Reakcia na: vlado13 #129381:
Až do napísania tohto príspevku som Ťa považoval za normálneho človeka s celkom rozumnými názormi, ale teraz si sa ukázal, nehnevaj sa, ako úplný diletant...
Reakcia na: 21Tr #129357:
po Stefanikovej kedysi elektricky chodili, ale dnes uz nie je moznost ich odtial previest k hl. stanici, vytvorenie podmienok presmerove i vyskove vedenie kolaji v spojitosit so zamerom prestavby Predstanicneho nam. je takmer vylucene, jedinou hypotetickou moznostou by bolo predlzenie na Prazsku a zaustenie pod zem niekde za krizovatkou so Sokolskou, navrat by uz bol z rise technickych zazrakov,
jedinym, technicky i ekonomicky zmysluplnym riesenim spojenia Petrzalky s hlavnou stanicou by bolo zamyslane elektricky nahradit T-busmi, ktore by mohli ist po Starom moste, Sturovej, cez nam. SNP, Suche myto, kde by sa napojili na T-trate a pokracovali po Stefanikovej, to by umožnilo viesť niekorú linku cez Kramáre až k nemocnici MO a po dobudovaní trolejov do Lamaca a pri trochu nadcasoveho videnia az do DNV, cez Mlynsku dolinu by sa dalo zabezpecit spojenie s DD a po dobudovani trolejov na nabrezi aj zokruhovanie,
ak si uvedomime, ze aj most Apollo by mohol posluzit pre rozvoj trolejovej trakcie MHD v BA, potom by sa dala riesit komplexne Petrzalka na principe tam a spat, i dookola, bez kolaji, ktore rozdeluju, navyse pri znamych cenovych pomerov, T-trate a T-busy ba nas stali ovela menej ako E-trasy a E-supravy, podla mojho odhadu tak 1 : 1,6 az 1,8
Reakcia na: S499.1023 #129375:
Ďakujem za odpoveď, aj som si myslel, že je to kvôli tomu...

Re #129364 Majo: Takže beriem späť, nebude to asi stavom trate... Podľa info od BigMaca dotyčný vodič zadal na výhybke plnú jazdu, takže si za to môže sám...
Reakcia na: Ike #129378:
take Bratislavske shitoviny ani neodstrania, ani nereaguju, ale veselo v tom pokracuju aj nadalej...
Reakcia na: Majo #129374:
pravda.... otázkou je teraz, či vytvorenie neziskovej skupiny na facebooku je komerčný účel ?
.
ale mne to spravili tiež na aktuálne. Napísal som im e-mail. Tak ten ilustračný obrázok odstránili... Ale ani bú ani mú...
Reakcia na: Majo #129364:
Čo to má s kvalitou tratí?
Reakcia na: Majo #129364:
To zase ten debil z Kavca bude niekde vykladať, že prekročil rýchlosť o 70% bez toho, aby sa zmienil o absolútnych číslach.
Reakcia na: Majo #129365:
Nemohlo. Práve preto sa tam dávalo 2x TV8, inak by to nemalo žiadny zmysel, žáááno?
Šalingrad - 1x TV 8, neskôr TV 14.
Reakcia na: Ike #129371:
Lenže to nie je (na rozdiel od nejakých novín) na komerčné účely.
Reakcia na: jandro #129370:
Toto už bolo na všetkých fórach riešené x-krát a všeobecne sa dospelo k tomu, že fotografuješ verejný dopravný prostriedok na verejnom priestranstve, takže žiadne povolenie nepotrebuješ a každého, kto by ti tvrdil opak môžeš slušne poslať niekam... Keby si si chcel odfotiť napríklad budovu VÚBčky, tiež si tam nepôjdeš pýtať povolenie.
Reakcia na: jandro #129370:
To ako Ťa napadla taká sprostosť? Samozrejme, že môže. Na verejnom priestranstve môžeš fotiť všetko a nemusíš si pýtať nijaké povolenie. Nehovoriac o tom, že DPB je organizácia platená z peňazí daňových poplatníkov, takže oni naozaj nemajú právo čokoľvek pred verejnosťou utajovať. A to s tým ev. č. si dúfam nemyslel vážne...
Reakcia na: Majo #129368:
tak to fakt neviem.... Robil som teraz záverečnú prácu a použil som tam podkladovú mapu od človeka, čo pravdepodobne už nežije, resp. je veľmi starý a nemám na ňho žiadny kontakt... napriek tomu, to nie je plagiátorstvo, ak ho uvediem ako autora bez skontaktovania

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.