je pekné, čo by si volil ty, ale obávam sa že asi len ty. "ten kto býva na jasovskej..." to si odkiaľ zobral? išiel si niekedy 98? je síce pekné že ťa dovezie "ku všetkým linkám račianskej radiály", ale vzhľadom na trasu nepatrí medzi najspoľahlivejšie spoje (prístavný most, bajkalská) a predtým ide cez polovicu Petržalky. Takže aj keď to vychádza podľa CP podobne, rozhodne je spoľahlivejšie ísť 91/191 (ktoré určite nebudú nikde trčať) a potom 5 (10+21 min. + zopár minút na prestup) ako 98 (34 min. + x min. zápcha).
este k mojmu vcerajsiemu pisaniu o cestovani z mesta na safko
ako tu http://bratislava.sme.sk/c/4837689/tunel-uzavreli-cesta-elektrickou-trva-dlhsie.html pisu, tak podla uja zahradnika sa nic nezmenilo
"... povedal Zahradník. K zníženiu komfortu cestujúcich by podľa neho dôjsť nemalo. ..."
neviem ci sa tie tras budu este pocas toho roka trochu upravovat, ale keby hej, tak by nebolo zle keby ta 16 robila aspon v smere z ruzinova do race slucku cez safko. ako robi napr 50. a mozno by sa tiez dalo z dubravky/karlovky smer centrum dat jednu linku nie cez safko, ale cez jesenskeho.
Električky bez papierov už nie sú vhodné na predaj do ďalších miest, pre tento účel sú nepoužiteľné. Nehovoriac o tom, že do Rumunska prúdili z Nemecka už aj podstatne novšie vozidlá a ak aj niektoré neboli novšie, určite boli v lepšom stave. Ďalšou vecou je, že z tých vyradených K2 sa ešte dosť veľa dielov použije.
Re #129113 MiroBA: Tie dva tyristoráky mali prehnité skrine a ich oprava by bola finančne nerentabilná. Výzbroj TV1 v našich vozidlách je už stará, preto je veľmi poruchová a prevádzkovanie vozidiel s ňou je veľmi nákladné. Preto je snaha sa jej čo najskôr zbaviť, a nie ju ešte premontovávať do ďalších vozidiel.
Ak by bola zo 7086 alebo 7087 K2G, použije sá tá výzbroj TV8, ktorá je ešte na sklade (netreba dve, stačí jedna zdvojená).
No ak chodia v intervaloch (resp. je to tak v pláne) 5min, tak potom to vychádza na 12 spojov do hodiny a keďže kapacita klbáku je 150 ľudí, tak potom je tam teraz kapacita 1800 ľudí zatiaľ čo 3,5 a 11 ponúkajú až 4300 ľudí. Je potom teda taká kapacita električiek v úseku ŽST Vinohrady - Komisárky potrebná?
"Skončil tam takto pomály celý pôvodný vozový park DDR -T4, KT4, Gotha, Duewag."
A práve preto tamojšie DP od nás určite kupovať nič nepotrebujú. Však keď za lacný peniaz mohli nakúpiť "skoro nové" vozidlá z Nemecka po celých sériách, načo by kupovali 1-2 kusy našich vrakov?
Dobre, OK už budem s linkovaním čušať. Hlavne aby niečo jazdilo. Mýliť sa už nebudem -už som to zistil. Koniec koncov je to len na rok, tak to vydržíme.
JJ že sa vyradovali T3SU som zaregistroval. Len škoda tých dvoch tyristorákov -predsa je TV1 volačo lepšia výzbroj ako Tr37. Inak už nebolo rentabilné výzbroj z 7725 a 7730 dať do iného vozňa?
Z K2YU že dalšia K2G - ako z výzbrojov TV8? Lebo čo je 7085 tak tam bola použítá čo ešte zostala na sklade alebo sa
ešte 2 nájdu? alebo sa vymontuje z nejakej súpravy T3?.
Odhadujem, že to bude K2S skorej.
ja s nou chodim ces víkend som videl aj tri za sebou a chodia aj ces vikend dost casto a nie poparadi vzdy dojde ine zasebou a v spicke dost meskaju lebo s smere do mesta staja v kolone takze cesta heckova - pekna cesta trva aj 15 minut rano neviem či zdvojene lebo chodia nie az tak natriskane ale dost plne takze chodia casto ale szoja v kolonach to električky nerobia a chodia na cas..
U nás sa vyradené električky žial len šrotujú. Jedine pred dávnejším časom boli darované myslím dve K2 do Sarajeva ako Humanitárna pomoc. Tie tam myslím jazdia dodnes.
Potom ešte jedna T3CS 7710 skončila v Brne a je už zošrotovaná.
Inak správna otázka. Tu by som sa aj ja chcel spýtať či to niekto nevie....
Prečo DPB nepraktizuje takýto odpredaj do východných zemí, nie zrovna do Kórei (tam by som nepredal ja osobne radšej ani prehrdzavelý skelet). Ale tie vyradené K2 možno by našli uplatnenie v nejakom Rumunskom meste alebo na Ukrajine...
Skončil tam takto pomály celý pôvodný vozový park DDR -T4, KT4, Gotha, Duewag. Je to kôli tomu že nemajú "papiere" kedže ich dostali novostavby. Alebo nie je záujem o tento typ?
Ono pravda tiež že vo východných zemiach sa veľmi kĺbové eliny neosvedčili už od výroby pre náročnejšiu údržbu.
Nevie niekto ako chodí X3? Mám na mysli to, či nechodia zdvojené spoje ráno z Rače a poobede z Krasňan. Teda aká je hodinová kapacita linky X3? A zvládajú to X3?
Už ťa vidím ako ty bývaš v Petržalke a ideš práve 91/191 ? ten kto býva na Jasovskej tak uprednostní práve 98, ktorá ho dovezie k všetkým linkám Raèianskej radiály ako k jednému výprdku čo jazdí každých 12min! Okrem toho si pozri ako "blízko" sú zastávky 91/191 k obydliam. Nákupná zóna Lúky (91/191) vs. Lúky II. (59,93,98,99) - volím Lúky II., načo sa srať za Carrefour?!, Kolmá (91/191) vs. VŠ Manažmentu (93,94) - jednoznaène pre VŠM, sa nebudem predsa ondiť pod nadjazd kde šlapky stoja, jedine ŽST Petržalka a Dvory sú zastávky situované v obytnej zóne a nie kdesi mimo. Aj tak z Panónskej cesty by som v pracovný deň volil jednoznačne 59 (priamo), 94, alebo 93+31/39 a na Vazovovej prestupoval na električky.
Netáraj! Okrem 98 môžeš z Petržalky použiť aj 88, 91/191 a 95 s prestupom na 5 pod Novým Mostom alebo na Šafku!
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
kacka
ako tu http://bratislava.sme.sk/c/4837689/tunel-uzavreli-cesta-elektrickou-trva-dlhsie.html pisu, tak podla uja zahradnika sa nic nezmenilo
"... povedal Zahradník. K zníženiu komfortu cestujúcich by podľa neho dôjsť nemalo. ..."
neviem ci sa tie tras budu este pocas toho roka trochu upravovat, ale keby hej, tak by nebolo zle keby ta 16 robila aspon v smere z ruzinova do race slucku cez safko. ako robi napr 50. a mozno by sa tiez dalo z dubravky/karlovky smer centrum dat jednu linku nie cez safko, ale cez jesenskeho.