ak by linku 9 viedli cez Obchodnú, tak nie je s ňou problém.
Jediný problém by bol s linkou 1 avšak do Dúbravky tu chodia iné linky 5 (a spomínaná 9 ak by ju tam šupli) a smerom na Zlaté Piesky/Polus a pod by cestujúci použili jednoducho iný uzol (napr na HLST a 2)
Omnoho lepsim riesenim by bolo rozsirenie Noveho mostu nad nastupistom elektriciek a zriadenie autobusovej zastavky priamo na moste.. otazka je kolko by to stalo..
Ja som NIKDY netvrdil, ze by sa nemali kupovat obojsmerne vozy. VZDY som pisal, ze som za to aby jadro parku tvorili jednosmerne + aby bolo zopar obojsmernych. Tak neklam...
Ja viem, ze ten uzol je dolezity, ale to sa NEDA RIESIT. Tak to pochop.
Aha lebo po tej Tvojej trase by chodila KT8 určite plná...
V skutočnosti možno prvé tri dni keď by ľudia zo zvyku chodili na Kapucínsku a nevedeli by o výluke.. ináč by po tej trase stačil minibus, teda minitram ?
Šafko - Kapucínska nie je potreba. Ale tak, že by premávala každých 6-8min obojsmerná električka (napr. KT8D5) po trase Kapucínska - Kamenné nám. - Mariánska - Odborárske nám. - Vazovova - STU - Vysoká - Poštová - Kapucínska. Postačilo by spojiť Kapucínsku s ostatnými zastávkami v centre, kde by sa potom ľahko prestupovalo už ? alebo keby sa nejak na Zámockej otáčali SOR-ky a robili spojenie Zámocká - Kapucínska - Nám. SNP - Šafárikovo nám.
Myslím, že jednoduchšie ako vymýšľať spojenie Šafka a Kapucínskej by bolo v prípade potreby posilnenie linky 95 napr. vloženými spojmi v čase najväčšieho náporu. I keď ... (však vieme, že niet veľmo z čoho, keď tendre sa odďaľujú a množia rušením).
Ja ťa môžem OSRAŤ ty HNIDOPICH! Keď som hovoril, že by bolo fajn mať obojsmerne električky, tak sa tu do mňa celá banda šotoušov vrátane teba navážala, že načo by nám to bolo, že je to sprostosť, že v BA netreba hlavové konečné. Potom 2-3 ľudia pripustili, že 10-20 kusov obojsmerných by pre takéto prípady akým by bola Kapucínska bolo fajn mať a teraz zrazu meníš názor. Ty možno nechodíš nikam tak, že prestupuješ na Kapucínskej BUS/TRAM, ale okrem teba existujú aj iný, ty stred zemegule ? ?
Napr. teraz by sa nám celkom zišli KT8D5, ktoré by mohli premávať na Kapucínsku a tam sa otočiť.
Tak ako inak riešiť to priecestie keď denne tam riskuje x-ľudí a nepoučili sa ani z nedávno zničenej 2636? A určite tam hazardujú aj autobusári s cestujúcimi, to myslím je tiež jasné.
No prestupovat sa nebude logicky. Aj o tom je vyluka, ze prinasa negativa Ale nic ti nebrani zaviest DuncoBus a vozit ludi s Kapucinskej k elektrickam, ak nebudes chciet dotaciu tak ti licenciu urcite daju..
Pokiaľ tam nebude CSS, závory nebudú mať žiaden efekt ako si sa už mal možnosť dočítať v článku.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
810zssk