Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: MiroBA #127858:
zeleznica by mala byt nosnym systemom dopravy v globalnom meritku, obmedzovanie tratovej rychlosti kvoli nedisciplinovanosti vodicov cestnych vozidiel nie je rozumna cesta...
v pripade poruchy CSS je vydavany pisomny rozkaz vsetkym vlakovym catam o znizeni rychlosti pri prejazde cez priecestie (ak si dobre spominam tak v takomto pripade ma vlak povoleny vjazd do priecestia 30 kmh + musi signalizovat prijazd hukanim), pokial CSS je OK je akykolvek vyskyt cestneho vozidla na priecesti vinou jeho vodica...

PS: moj nazor je ze toto priecestie malo byt uz davno zrusene...
Reakcia na: boxcar #127860:
motor je vcelku v dobrom stave podľa mňa

Re #127856 21Tr: jasne, naschval tam zastavil, nudil sa... podľa mňa buď mu zle preradilo, alebo ho nikto z tade nechcel pustiť, už sa to aj mne stalo... stojíš tam jak ch*j a idú na vedľajšiu a nedajú Ti prednosť z hlavnej...

Re #127859 si: ale podľa mňa by mali pre autá spraviť nie podľa výbavy signalizácie (50 a 30km/h), ale podľa toho, či je to zabezpečené, s rampami priecestie. A vlaky tam ozaj lietajú jak Pendolína
Reakcia na: 21Tr #127857:
Pokiaľ sa nemýlim, tak bola uzatvorená zmluva na dodávku 8 kusov K2S. Potom sa tie prvé vozy vystavili na prezentácií na Hviezdoslavovom a ten ostatok, že "škoda, že nie sú nízkopodlažné" je len čisté divadlo.
Reakcia na: gagarintomik #127852:
Kde si nabral 110km/h? Nevieš mi povedať ako môže ísť 110 keď kúsok odtiaľ je ÚNS, čo je stanica (hoci už len nákladná) a ak sa nemýlim predpisy upravujú rýchlosť vlakov v stanici a určite v smere na ŽST N.M. nemôže ísť 110, cez Prístavný most nejde viac ako 80, do ÚNS sa mu neoplatí pridávať a za chvíľu je na ŽST N.M.
Reakcia na: MiroBA #127831:
súdiac podľa foto , tak toto nevyklepeš. Tá zadná časť a kĺb okrem motora je na odpis. ?
Reakcia na: gagarintomik #127852:
tratova rychlost v danom useku je ak sa nemylim 80 alebo 90 kmh, neplet si rychlost ktoru maju povolenu na priecesti cestne vozidla s tou ktoru maju kolajove...
v case stretu ta lokomotiva (363.140) musela mat ale uz dost nizku rychlost, kedze autobus odtlacila len neakych 20-30 metrov za priecestie...
Reakcia na: gagarintomik #127852:

Ja bz som tam nenechal ani tú 50ktu resp. povolil by som tam takú rýchlosť aby to vlak mohol ako-tak bezpečne ubrzdiť pri najhoršom. A malo by sa to striktne dodržiavať, ak tam raz vlak napáli v tej 110ine takto do utobusu tak zbytky sa v 100m dráhe budú zbierať.
Jednoznačne to treba riešiť mimoúrovnovo a nad terén by bolo vhodné dať, železnicu už aj preto lebo kúsok odtial od električiek cez trať prechádzajú chodci do obchodných reťazcov.

Inak ja som omrknúť určite nebol, pretože bývam na opačnom konci mesta.
Ďalší dotaz na "nové" električky : Prečo keď tak na tej pamätnej fotke Záhradník s Ďurkovským ľutovali, že nové električky niesú nízkopodlažné, tak dodávka vysokopodlažných Kačíc ako vidím podľa stavu vozidiel pokračuje ďaľšími troma kusmi?! ?
Vďaka vodičovi 2636 ? máme toľko klbákov, že si môžeme dovoliť ich nechať dobrovoľne demolovať ? Teraz ale vážne už : Som zvedavý čo bolo príčinou nehody? Pokiaľ bola zapnutá signalizácia, tak jednoznačne to dodžubal šofér autobusu, a ak nie tak je chyba na strane ŽSR. Nevie nikto o okolnostiach nehody viac?

K linkám 68,96 a 196. Grafikony platia alebo sú vytvárané z dlhej chvíle? Ráno na zastávke Starohájska márne čakám na 68 o 8:56, 96 o 8:53, obidve došli naraz o 9:05. Ďalej, pár dní naspäť, som šiel linkou 96 z Prokofievovej (v B741) a ako sme opúšťali obratisko už do neho vchádzala ďalšia 96 (na to dávam krk, bol to Solaris). Linku 196 sme potom stretli v smere na Prokofievovu až na Lachovej. V takomto stave nie je možné viesť linky 96 a 196 v preklade keď 196 chodia načas, zatiaľ čo 96 v špičke vždy mešká.
asi prave odtahuju vlak
Reakcia na: MiroBA #127850:
aspoň že nie 2638, moj oblubeny ?

Dalej mam oblubene BB-993BC #4393, 1513 bol, 2638, 8001...


inač, koľko mal ten Capacity najazdene, ked sme ho kupili na 96ku? asi dosť, testovačka+3 roky služieb, druhý prototyp...
Reakcia na: MiroBA #127851:
50km/h, ale v poho tam jazdia aj 110...

Kto to tam šiel omrknúť asi tak pred pol hodinou? ?
Inak vlastne, akú najvyššiu rýchlosť na tom priecestí majú povolenú vlaky?
Reakcia na: gagarintomik #127848:

Škoda no..., tak už aj v rade 26xx bude medzera. No uvidí sa -je to na rozhodnutí technikov. A zrovna kĺbový, ktorých je nedostatok.
Další signál pre vedenie DPB i mesto, že treba urýchlene riešiť veľkokapacitné vozy aj keby už boli jazdené.
Reakcia na: Miro #127843:
Jednoznacne.
Reakcia na: MiroBA #127847:
2636 na 80% konči... ?

ked už sa vyraďujú plyňáky, tak tento pojde na ND podľa mňa
Reakcia na: gagarintomik #127844:

Aha takže má zhruba 2r po generálke keby to bol aspoň nejaký z roku 2002, ale aspoň nie je najnovší.
A teda vedel by niekto aspoň predbežne povedať či pojde voz do Zlineru alebo to nejak opraví svojpomocne DPB, alebo sa nechá už len na náhr. diely?
Napr.aj IK 2812 mal celý predok rozbitý tiež inak po zrážke z vlakom a jazdí doteraz.
Ospravedlňujem sa za chybné info, ide o 2636, prepáčte
aaa kto tam teraz šiel? ja som tam bol znovu a videl som pár "známych tvárí" ?

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.