Reakcia na: 810zssk #126851:
L71 je však problém. Teraz meškáva na stanicu v rannej špičke, že trolejbus príde na Hl.st. a môže ísť akurát naspäť. Takže by som najprv trval na BUS-pruhu od Cintorína Ružinov až po Nivy.Keď už hovorím o Dolných honoch tak ma napadlo, že keď sa uvažuje s metrom poväčšinou v trasách električkových tratí, čo je podľa mňa nosenie vody do studne by sa mohla radšej postaviť jedna metro-linka tam kde by bolo treba kapacitne posilniť a kde nie je možné električku postaviť. Ja by som metro staval v trase Dúbravka - Harmincova - TESCO Lamač - Patrónka - Brnianska - Hl.st. - Kollárovo nám. - AS - Dulovo nám. - Prievozská - Gagarinova - Cint. Ružinov (terminál SL+IAD+MHD) - Medzi jarkami - Kazanská - Dudvážska.
david1
L17 na ukor Racianskej radialy ,ktora tiez mimochodom nema nahradu za elektricky pocas mimoriadnej udalosti. /L59 neratam pri jej intervaloch a poctu zastavok/.
Premavka L17 ukoncena z Vinohradov uz o 7,45!! a bez zdvojenych odchodov L5 smerom z Race alebo aspon z Vinohradov a nikto ma nepresveci ,ze to nie je treba.
L133 na ukor posilnenia spojov z DNV a Petrzalky. Nie je problem elektriciek ,ze sa nahromadia na antipreferencnej radiale a vsetci prestupujuci z DD sa nahrnu do prvych dvoch a vznikne dojem preplnenosti.
Pokial sa nepostavi elektricka do Petrzalky tak na Safku je urcite potrebne tocit linky zo vsetkych radial ,ked na nom konci nosna L95.
Namiesto riedenia liniek treba nakupit nove vozy a nie ich stale vyradovat bez nahrady.Uz neverim na lepsi interval pri mensom pocte liniek. Dubravka mala super intrevaly na L34,83 za zrusene L104,105,106 ,ktore rokmi redli a redli az na dnesny stav a to iste sa deje v Petrzalke po reorganizacii liniek.