Aby si získal rešpekt voči začiatočníkovi, nesmieš sem vpáliť ako veľká voda a hlásať svoje jediné správne pravdy. Čo hovoríš na horľavosť AUTOBUSOV Škoda 21Ab, ktoré NEBOLI na CNG?
Aj k zraneniu. No keď DPB nevie čo od rozmaru z predĺženia linky do Hainburgu, tak nech za to nesú zodpovednosť.
Mimochodom, dnešná vyťaženosť 901 je nejak zmapovaná? Som zvedavý, že ako sa to vyfarbí počas pracovných dní a víkendov a či tie víkendové počty neboli len počiatočný ošial.
Ak si si nevsimol, tie autobusy boli totalne preplnene (viac ako je povolene) a doslo tam k zraneniu. To bol dovod kontrol.
Taktiez sa robia namatkove kontroly, ale co som pocul tak tie robia aj nasi napriklad na hranici s CR.
Ja neviem či stojí prevádzka linky 901 za to aby hentak Rakúšáci šikanovali Slovenských cestujúcich. Ak nás majú za vagabundov, tak prosím, ale zaviesť obojstranné kontroly a kontroloval by som každého kto by sem chodil z Rakúska a pekne krásne potupné kontroly a obštrukcie, nech si vyhodia z hlavy, že sú viac ako my.
ovela viac je vtipne ze elektricka 5 (ak mysli Ganz) bola davno davno pradavno zosrotovana ?
a ak mysli linku, tak tam sa strieda vela elektriciek, ale vacsia sanca ako to, ze to DPB posle je to, ze to sam nahra
Urcite plati ze ak nastupis v prvom pasme a vystupis na prvej zastavke v druhom (a mas elektricenku na 1 pasmo) - tak si v pohode - ale opacny smer tusim tak nie je.
Áno. Platí to iba opačne - teda môžeš docestovať v rámci prvého pásma na prvú zastávku druhého pásma. Ale keď nastupuješ na poslednej zastávke druhého pásma nemôžeš použiť električenku prvého pásma..
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
MatejBA