O dovod viac pozriet sa do Teheranu. Mimochodom, v Teherane jazdia tiez 15Tr-ky so "zilinskym" naterom (Rozumej: v Ziline jazdia 15Tr-ky s teheranskym naterom.) A v tom Teherane maju vozidla MHD rozdelene na zensku a muzsku cast. Som zvedavy, do ktorej polovice 15Tr-ky by ma tam vpustili
Však určite. Ked je to len závada komponentu, tak sa to dá riešiť v autorizovanomu servise. Horšie je ked vznikne príp. škoda obsiahlejšia napr. požiar.
Ja sa napr. čudujem, že Solaris vtedy neposlal náhradu ak to teda bola čisto vina výrobcu tá 1216. Alebo - neviem, tiež boli dohady rôzne a nechcem len tak trepať.
Ale zaujímalo by ma ako dalej vlastne s tým busom to bude. Lebo už tomu bude 2 roky pomály. Či už je nadobro odsúdený na náhr. diely?
Ja netvrdím, že by taký bus nemali opraviť. Ale správna firma, ktorá má záujem o dobrom renomé by mala aj príp. voz vymeniť pokial je v záruke.
Ja osobne mám také skúsenosti s DVD prehrávačom -bol pokazený už od výroby tak som ho doniesol nazad do predajne, a zo skladu mi doniesli hned nový.
A pre taký Mercedes by nemal byť problém vyrobiť kus autobusu navyše -však oni musia vyrábať non stop. Tak by vymenili kus za kus a ten pôvodný porúchaný by opravili a dali niekomu inému možno i za volačo zníženú cenu.
Podľa mna sa to aspoň s tou elektronikou bežne tak robí.
Ty si blazon. Takze radsej vyrobia novy autobus ako keby ten stary za par mesiacov opravili? Zaloz si firmu a potom pochopis ze takato charita sa robit neda.
Sranda že aj toto sa nedodávalo do BA. Nevedel som že i Ikarus vyrobil 22m prototyp. Vraj že skončil nakoniec v ťažkej moslimskej zemi -v Teheráne.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
MiroBA
Tak bodaj by bol po príp. oprave využívaný aspoň aj na tie Dlhé Diely...