J #12526: Myslim, ze take veci sa uz stali. Ale bod pre Teba - naozaj som nadsadil, ale napriklad zlomene sedacky a diery v podlahe som v poslednom roku zazil.
Eliza #12546: 1) Aj pomenovanie problemu je krok k rieseniu, i ked len maly. 2) Ako inac to mozeme _my_ riesit? Mnohi ludia odtialto sa v ramci svojich moznosti snazia tlacit na zodpovednych, aby sa to zlepsilo, ale o moc viac sa urobit neda. Jedine kandidovat za primatora, nechat sa zvolit a... 3) Ale pomoze.
Turbo: Hmm... moja rec.
Eliza #12546: 1) Aj pomenovanie problemu je krok k rieseniu, i ked len maly. 2) Ako inac to mozeme _my_ riesit? Mnohi ludia odtialto sa v ramci svojich moznosti snazia tlacit na zodpovednych, aby sa to zlepsilo, ale o moc viac sa urobit neda. Jedine kandidovat za primatora, nechat sa zvolit a... 3) Ale pomoze.
Turbo: Hmm... moja rec.
Turbo
Vies, Raca mala problemy, zvysok mesta ako tak jazdil, sem tam nejaky vypadok (max 15 minut) - napr. zasnezena vyhybka... A vies preco mala Raca problemy??? Lebo tam jazdia KRABUSTI! Ale ne, vazne, vsimnite si tie suvislosti. Preco prave Raca mala problemy? Je to jasne. Neschopnost Krasnanskych vodicov! Zaujimave ze Zlate piesky, Ruzinov aj Dubravka fungovali. Teda nie vzdy na 100%, ale take vypadky ako v Raci tam neboli.
Vyhybky su vykurtovane, ale kazi sa to, niektorym kuri iba jeden jazyk...
Z roku 1965 jazdi T3 ev. c. 8435 - pluh. Osobne som sa s nim bol povozit. Kua, to je taky serbel, totalne zhnity. Schody pod poslednymi dvermi idu odpadnut, ak by ste na ne stupili tak sa prepadnete! To si nevymyslam!!! Cim to je? Neschopnostou vedenia a udrzby. Presne ako pise Martyk, zaujimave je ze v Prahe, Brne a Ostrave jazdia take stare vozy s cestujucimi...
Kockac #12463:
Ja nie som autor (mozno ciastocne), iba som tie vyrazy rozsiril. Najnosvie definovany vyraz je MENIBUST - Meniarensky Buzerant S Transformatorom.
Igorko #12472:
Ty by sa ma uskrtil??? No, postavu na to mas, to beriem, ale uvedom si ze nosniky na Starom moste su uz dost skorodovane. Nic nevydrzi vecne. Ked je to provizorium, tak sa mozeme divit ze stoji uz 60 rokov! Nepamatas sa na to, ako prestavavali Stary most tak, aby preniesli cast zataze s cestnej casti na nepouzivanu zeleznicnu? Ten most bude treba zburat, inak ti to ziaden statik neschvali (pre tramvaj uz vonkoncom nie)! Uvedom si to. Na tom mieste sa postavy most novy, ale rovnakej konstrukcie - prutovka. Len aby to nebolo nadimenzovane ako to provizorium co je tam teraz. Potom mame o 50 rokov rovnaky problem. Ten most treba nadimenzovat dostatocne, ratat so zatazenim tramvaji. Teda vyssie dynamicke razy a pod. Kua ja som strojar, ten most potrebuje generalku.
Neoplan #12481:
Igorko by si mal skor hovorit Igor alebo Jerab. Totiz zdrobnenina "Igorko" je zavadzajuca (pozor na to!). Navystiznejsie by bolo Igorisko. Snad sa na mna teraz neurazi, uz ma chcel uskrtit.
Martyk #12485:
Vies, toto je asi prva zima v BEUSE. Btw., co sme boli s Bigmacom pluhovat v serbli 8435, tak zastavkari nas z***ali ze co im odhrname sneh na ostrovceky. Tvrdili ze nemaju sol. To je teda sila, v Dopravnom podniku nie je sol! Pan Durkovsky o tom vie? Ak chce spravit nieco s dopravou, tak musi vyhodit nie male mnozstvo ludi. Tych zopar schopnych nebude namietat. A ak ano, tak sa budu musiet s tym zmierit.
frenky #12508:
Na tie obluky nenadavaj, Trabusti s nimi (nastastie) nemaju nic. Su to asi jedine obluky so spravnou geomeriu v BA! Niekedy si vsimni ze vozy cez ne prechadzaju ovela tichsie, niektore dokonca uplne ticho (ak maju spravny profil kola).
m@rtin #12510:
Vies, keby sedlaci (ale hlavne ze boli v strane), pristahovalci do BA - vidlaci poyebany neburali veselo historicke centrum, tak aj BA ma vyssie prijmy z turistiky.
m@rtin #12527:
Neplanuje Praha obnovenie trolejbusovej dopravy? To je podla mna lepsie ako kupovat serble B961 a B951. Sithnisy este pochopim, ale take naozaj zastarale vozidla...
dusoft #12528:
Mam taky pocit ze tie "akoze hostoricke" elektricky su T6A5 s historizujucou skrinou. Podvozky a dokonca aj elektricka vyzbroj su moderne! Nie som si iste ci to je v SF, ale niekde v Amerike take T6A5 behaju. Fakt! Nevymyslam si.
J #12530:
Vies, od 8431 udajne nie su kluce... To je teda dovod, co? Osobne ten zamok odvrtam a dam tam novy, len to musi niekto povedat: "Ano". A to je u nas taky strasny poblem. Podbijacky mame az dve - jednu malu vyhybkovu (na podbijanie trati nevhodnu) a este jednu Plasserku (tusim). Mala by stat niekde na Juraku v jednej s tych plechovych bud z ktorych vedu kolajnice. Mozno ju uz nemame ale pamatam si ze som ju videl. Preco sa nepodbija? Asi nevedia najst kluc od zamku co visi na tej plechovej bude. Alebo by niekto musel dat na to peniaze a potom niekde dalsi by musel povedat "ano". A potom samozrejme by museli TRABUSTI vediet ako sa s tym robi...
nasrany cestujuci!!! #12557:
Tieto slova adresuj na Magistrat alebo na DPB, toto nie su oficialne stranky DPB. Nikto z podniku si to tu necita (a dufam ze sa mylim). Ak si vsimnes, dost sa tu kritizuje hromadna doprava. Ale je jeden obrovsky rozdiel:
Nadavat na dopravu a nadavat na Dopravny podnik. Totiz DPB za mnohe veci nemoze. Samozrejme, su vaci za ktore moze. Ale hlavny vinnik je Magistrat, ktori dopustil aby DPB takto schatral! DPB je totiz 100% v rukach mesta a ak aj niekto z DPB nieco rozumne navrhne, musi to schvalit Magristrat. Ten samozrejme chce iba setri a setrit takze nic co by akokolvek zlepsilo dopravu neschvali, lebo to stoji peniaze. Ale kto ani nechce hladat riesenie, ten ho ani nenajde. Na riesenie dopravy v meste treba spravit vymenu ludi na Magristrate - NAJMA ISTEHO LUNACKA!!! aj na DBP.