Zdravim diskutujucich. Vie mi niekto potvrdit, ze sa uz zacala rekonstrukcia historickeho trolejbusu Skoda Sanos c. 6505, pripadne v akej faze momentalne je ? dik ?
a prečo ti potom v banke menia karty každé tri roky? Samozrejme, je možné ísť cestou predlžovania platnosti starých kariet, toto si stanovuje každý dopravca v systéme (preto je to všade inak), ale tu sa zase negarantuje životnosť tej karty do konca jej platnosti, reklamácie sa už neuznávajú (karta je po životnosti), čiže viac-menej sa vzhľadom na jej používanie čaká, kým odíde úplne a cestujúci bude tak donútený si kartu kúpiť sám.
Osobne nejakých 6 € za 5 rokov nie je až tak veľa...
pokial dobre viem tak prvy dom paneloveho typu, ktory bol postaveny v BA je par metrov od bernolaku na kmetovom namesti...tusim pochadza zo zaciatku 50. rokov...na dome je aj pamatna tabula, cize presne info uplne tam javascript:smile('☺');
ale niekde som čítal, že pôvodne malo vzniknúť niečo pekné a že to vyhrali nejakí západniari, ale neviem, čo to boli práve žaponci a že po '68 "sa" to stoplo...
Ale literatuúra, čo od nich mám pôsobí ďaleko profesionálnejšie ako akýkoľvek výstup z VÚD. Každopádne kolega, čo sa signalizácii venuje 40 rokov z vlasntnej skúsenosti nikomu ani neodporúča robiť kooridináciu medzi križovatkami vzdialenými viac ako 600 (niekde už 500) metrov, lebo prínos takejto koordinácie je veľmi mizivý.
Sorry, ale toto je argumentácia typu "v Amerike bijú černochov". Okrem mechanického poškodenia, čo na takej BČK môže odísť? Ja som zatiaľ skalopevne presvedčený, že limitovaná životnosť kariet (hlavne a*****kých kariet má niekto 3 roky, niekto 5 rokov, niekto 10 rokov a niekto no limit) je len a len kšeft vydavateľov kariet.
Paneláky boli už aj dvávno pred Petržalkou. Problémom Petržalky sa stala hustota zástavby a výška panelákov. Ono je vidieť na podivne zakrivených komunikáciách, že to pôvodne mali byŤ tiché vnútrosídliskové komunikácie a nie nejaké magistrály. Údajne tam pôvodne vyhrali architektonickú súťaž nejakí Žaponci, len potom to socialistickí architekti tvorivo uchopili. Bohužiaľ už sa nepamätám, kde som to čítal.
Ešte tocha konštruktívneho:
1) Keď bude vo vlaku špinavý záchod, je to vo vzťahu k zákazníkovi problém ZSSK alebo tej externej firmy, čo čistí záchody?
2) "nekdy si fakt tupej" - to má byť ako pokus o češtinu? Radšej používaj ten jazyk, ktorý si ako-tak zvládol.
3) Emtrest - za to, čo popisuješ, nemôže Emtrest, hlupko.
Občas sa prejavuješ ako pravý chruňko. Som zvedavý, či aj v iných situáciách, ktoeré sa budú dotýkať teba, budeš obhajovať niečo typickým socialistickým spôsobom "nie sú ľudia".
Ak si dobre pamätám, tak mali ľahké maďarské hliníkové zberače "OBUS". Ale či boli od dodania alebo dodatočne dosadené, to si nepamätám. Ešte predtým mala OBUS-y individuálne tuším 6612.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
S499.1023