Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Valec #124132:

V Praze nebyla jediná tramvaj, která by byla stará 40 let. Možná se pár kusů k tomu stáří blížilo, ale žádná ho nepřekonala.

V roce 2001 bylo ve stavu DP 300 tramvají T3, 290 T3SUCS, 150 T6A5, 100 T3M a 47 KT8D5.

Modernizací na typ T3R.P resp. T3R.PV prošly v letech 2001-2008 vesměs všechny tramvaje T3.

V současné době se hlavně přestavují vozy T3SUCS na typ T3R.PLF (wana) - ke konci roku 2009 29 kusů a typ KT8D5 na typ KT8D5.RN2P - ke konci roku 2009 ca. 30 kusů.

Příští měsíc mají dorazit poslední tři kusy tramvají Škoda 14T z 60kusové zakázky a pak se začnou nakupovat vozy Škoda 15T - každoročně přibližně 30 kusů až do koncového stavu v roce 2017 250 kusů.
No tak dnesny clanok ma uplne dostal. O BID som pocul vselico ale toto je otrasne. Tak sa tesme na EMTest, pravidelne vypadky tarifneho systemu, sprostosti na tabuliach a zbytocne minutie nasich penazi. Rozmyslam ze si ten "skvely" material prezriem, ale normalne sa ho trochu bojim.

Mimochodom, na Trnavskom myte pribudol nejaky robustny automat, zatial evidentne mimo prevadzky.. nevidel som ho detailne (zbadal som ho len na moment z busu) preto je to mozno hovadina, ale osobne mi pripominal EMTresty dobijajuce PCL a kredit v KE... zeby slubovane automaty? Alebo je to nieco uuuplne ine?
Reakcia na: TeBeCe #124133:
Nech potom aj na 37 dajú Solaris, tam by sa určite uživil viac ako na predvolebnej 133. Alebo na 91 a 191 by to nebol zlý ťah.
Reakcia na: TeBeCe #124133:
A prečo niesú tam kde majú byť?
Reakcia na: oppress #124110:
Klud hav hav.
Reakcia na: oppress #124110:
okrem troch solarisov na L32 (z toho jeden ako skolsky spoj popoludni) je jeden aj na L133.
Reakcia na: oppress #124129:
Myslíš v tej Prahe, kde pred doslovne pár rokmi (2001 - 2007?) zrekonštruovali väčšinu vozov T3 (a to niektoré z nich mali aj 40 rokov)?
Kto vie viac nech ma doplní, nechce sa mi to hľadať presne.
Reakcia na: oppress #124109:
"Asi si niekto predstavuje, že tá električka bude chodiť rýchlosťou metra"...

A aký je rozdiel v rýchlosti metra a električky na danej trase, za predpokladu, že bude celá mimoúrovňová? Podľa mňa minimálny až nulový. T.j. električka je rovnako rýchla ako metro, resp. metro je rovnako rýchle ako električka.
Reakcia na: Valec #124128:
Lenže tiež neje možné donekonečná sa na linkách 1,2,4 a 12 (tam kde sa T6A5 neobjavujú vôbec) voziť v T3. Zas ak chcú všetky modernizovať, tak ďakujem pekne. V Prahe pochopili, že cesta je aj cez nákup nových vozidiel na úrovni doby.
Reakcia na: oppress #124126:
Netvrdím, že to bude presne tak. Možno (ak sa dovtedy stane Majo riaditeľom a zavedie to jeho supertajné LV električiek) bude dovtedy LV iné. Každopádne je asi zbytočné predpokladať nejaké enormné posilnenie kapacity (na ostatných radiálach, na Petržalskej budú prínosom aj tie 4 minúty). Takže potrebný počet vozidiel (bavili sme sa predsa o tom, a nie o trasovaní) som počítal na súčasný stav. A z toho mi vyjde, že navýšenie počtu vozidiel potrebné pre sprevádzkovanie petržalskej radiály je dostatočné.
Reakcia na: Valec #124122:
Ach, uf, joj... celá tá sieť električkových tratí v centre stojí za figu...Obidve trate prechádzajúce cez centrum sú tak blízko seba, že záber je minimálny. Videl som aj plán na trať od Šafka cez Pribinivou a po Košičkej napojenie na Ružinovskú radiálu. Tiež by nepadla zle trať od Račka po Karadžičovej a Dostojevského rad, tak by mohla jedna električka z Rače ísť po Obchodnej teda cez ulice Starého mesta a druhá by šla k ASMN a kúsok od Eurovey, okolo Šafka a po nábreží ďalej.
Reakcia na: Valec #124122:
Aha, čiže môžem čakať interval každej linky 12min v pracovný deň a 20min víkend...amen ☠
Reakcia na: luky133 #124114:
Áno vykonáva, to je po špičke "normálna" 32/4...
Reakcia na: ufo #124073:
Áno, inak by som to nepísal. Presne keď blikalo, na zábere ukazovalo blikanie asi 10sekúnd už a 67 si tam rutinérsky vbehne... ?
Reakcia na: oppress #124115:
Mohol by si vytiahnúť aj 1999 niekedy. ? ? A taktiež nejaký záložný MAN. ? By ma prekvapilo kebyže náhodou DPB začne platiť MANy aj na pravidelné linky, ktoré sú na DD. ? ?
Reakcia na: oppress #124119:
A prečo by mala pokračovať na práve na HlSt? Čo keby sa do Petržalky predĺžili linky (napríklad) 11, 12 a 14?
Reakcia na: oppress #124119:
dodatok : 83+93 sa dá spraviť z Hájov za 15min. Pardon ale tá električka pri hustote zastávok, preferencii je vrak. V ostatných mestách to funguje, lebo tam sa vedia vzdať x-prejazdov cez trať alebo šofér rešpektujú pravidlá premávky a necpú sa na koľaje, takisto na nich ani neparkujú autá tak bezohľadne ako u nás, dakedy. Keby existovala trať na Štefánikovej...keby...aaaa radšej serme na to ? stará téma
Reakcia na: Emo #124117:
Určite nie. V mape Petržalky (vydanej v roku 1988) sa jazdí ešte po Rokosovského (Švabinského). Ja osobne si cestovanie po starej trase pamätám. V roku 1985 som bol príliš malý na to, aby mi takáto spomienka zostala. Môžem doma pozrieť v ktorom roku už bol nadjazd v mapách zakreslený.
Reakcia na: Valec #124116:
A dotaz je, že keď by električka pokračovala na najbližie obratisko - teda HL.ST., tak to trvá od Šafka asi tak 12-13min. Čiže 27min cesty električkou. Teda vzniká otázka č.2. : Keď cesta 93 trvá 20min a električky 27, kto z Petržalky pôjde električkou?

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.