ono je to skor na opak... ked si sef malej spolocnosti, staznosti beres vazne, pretoze ti ide o kožu... a to ze sa ludia (zamestnanci) stazuju, znamena, ze nieco treba zmenit a zlepsit...
v pripade velkych firiem si je nejaky vsakovaky krpaty veduci isty, ze spolocnost bude existovat dalej a miesto toho aby kritiku zobral ako nastroj na zlepsenie renome, to vyuzije ako nastroj na riadne zdrbkanie, resp. strhnutie premii, vyhadzov atd...
to iste plati aj pre verejne firmy... to ci su cestujuci spokojni nijako neovplyvnuje DPB, ktora dostava peniaze od mesta... preto je tam kazdy sef a rad vyuzije neuspech druheho (najlepsie podriadeneho) a jeho potopenie na svoje vyvyenie, povysenie, zvysenie autority...
Byt sefom akokolvek normalnej spolocnosti tak by sa mi asi tiez nepacilo keby moj zamestnanec vonku robil tej firme zle meno.. a dlho by zamestnancom nebol..
Veď v normálnej spoločnosti to ľudia nahlásia a ak sa nekoná až potom píše na verejnosť. Ja som dnes písal žiadosť na rozpočet 2009 a faktúru z prestavby Záhraníckej ulici a som zvedavý ako zareagujú. Taktiež ak do apríla nezmenia stav zástavky Matejková kde je nebezpečné vystupovať a už sa podnetom zaoberá magistrát, ktorý písal, že upozoní DPB a patrí to pod DPB takže ak nebude konať sa obrítim ešte raz na neho. Ostatné zástvky sa môžu tiež opraviť čo som písal, ale na Matejkovej je alarmujúci stav kde cestujúci zoskakujú do blata, kamenia a prasklín. ?
Aj tym "normalnym spolocnostiam" by vadilo keby ich zamestnanci sirili negativny obraz. Na to je tam ten zamestnanec aby chybu reportol vedeniu a nie verejne. Dalsia vec je ze v DPB nie je zaujem riesit veci a reportnut vedeniu evidentne nestaci..
Ale je rozdiel písať pravdu ako keď zamestnanec klame. Normálne spočnosti berú negatívne stránky normálne a snažia sa ich pozmeniť aby boli kladné, ale DPB a.s. je asi tá z toho druhého konca.
co sa tyka toho otvarania dveri tak jeden sofer uz nepamatam v akom cisle, viem len ze to bol ikarus 435 nad kazymi dverami pod vysvetlivkami pouzitia tlacidiel ma napisane :INAK VODIC ZASTAVKY POZNA A ZASTAVI, ZLTE TLACIDLO NIE JE DOPYT NA OTVORENIE DVERI ? ? ? celkom originalne... kazdy den pouzivam linky 39 a 31 a hlavne starsi cestujuci vzdy ked su pri dverach maju potrebu nieco stlacit. Na druhej strane sa mi paci pristup vodicov ktori to maju tazko na haku a su si vedomi dezorientaciou ludi (alebo im signalizacia ani len nefunguje? ? ? )
Praha autobusy:
Výběrové řízení na dodávku 720 autobusů pro Prahu vyhrála společnost SOR.
SOR dodá v letech 2009-2016 do Prahy 480 standardních autobusů (zřejmě NB12) a 240 kloubových (zřejmě NB18).
Každým rokem tak Praha nakoupí 60 standardních a 30 kloubových autobusů.
Praha tramvaje:
Během tří týdnů by měly dorazit poslední tři kusy tramvají Škoda 14T a tím tak uzavřít kompletní dodávku 60kusů. Po té začne Praha odebírat tramvaje 15T. Koncem roku 2009 budou v Praze tyto nízkopodlažní tramvaje - 60x Škoda 14T, 28x KT8D5.RN2P, 29x T3R.PLF (Wana) a 7x Škoda 15T. V letech 2010-2017 bude obnova vozového parku spočívat v nákupu 30 tramvají Škoda 15T ročně a v letech 2010-2013 v modernizaci 5 tramvají KT8D5.RN2P ročně.
V roce 2017 by tedy měly být ve vozovém parku tyto nízkopodlažní tramvaje - 29x T3R.PLF, 47x KT8D5.RN2P, 60x Škoda 14T, 250x Škoda 15T
Demokracia je pekna vec.. ale su ludia ktorym by podpisanie mohlo sposobit problemy, napr. ak su v nejakom vztahu k DPB.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
luky133