Reakcia na: stevo #123145:
v prvom rade treba tu preferenciu... aby sme zistili realny potencial bratislavskych trati a to, co dokazu... nedavno som tu robil cez GPS meranie a zistenie bolo take ze 1/4 cestovneho casu medzi 9 zastavkami bolo statie na krizovatkach a prejazd konstrukcne odflaknutymi tratovymi usekmi... urobit po preferencii analyzu na zaklade vysledkov potom rusit / zlucovat zastavky, poukazat na kriticke useky z hladiska konstrukcie a nasledne rozmyslat s efektivizaciou (vybrat useky, ktore eventualne pod zem).Vsetko ale pada na tom, ze je to politicky zneuzitelne a napadnutelne...
S499.1023
Po prvé: Prečo stále točíš túto úchylnú vetu "metro je o inom než busy i električky". V čom je o inom? A jazdí hádam metro radiálne?
Po druhé: Diametrálne vedenie liniek nemá NIČ spoločného slinkami odvšadiaľ všade.
Po tretie: Aká diametrálna električková linka okrem 12 bola v BA za tú dlhoročnú tendenciu zlikvidovaná?
Takže si svoje výkriky ublíženého decka vytlač na brúsny papier, zroluj drsnou stranou smerom von a vopchaj do análneho otvoru