Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: pepke #122975:
Ja som tu písal dve filozofie pohľadu na to pre a proti to delené označovanie a tiež pre a proti spojené označovanie. Na to všeobecne neexistuje poučka, to si musí každý DP stanoviť sám, že akým spôsobom spraví orientáciu v linkách, či Áčkami, Béčkami alebo eSkami, alebo stovkami.
Reakcia na: Kakke #122965:
no ja nevidím dôvod načo to ľuďom komplikovať? je fakt, že ľudia transparenty nečítajú atď atď, ale to čo navrhuješ nemá žiadne výhody. povedz mi jednu výhodu toho, že bude menej liniek, ale tie linky budú typu 77.
inak k tej 91, zdá sa mi logické, že existuje L91 ktorá chodí stále a potom L191 ktorá je posilová a chodí len cez špičku a je skrátená. podobne 196.
Reakcia na: eripmav #122973:
Hej, o tom sa stále uvažuje, lebo by sa šetrili vozokm, výprava vozov aj vodičov a vozovňa, typ vozidla, interval aj doba prevádzky u oboch liniek sú rovnaké ?
No sa samozjreme na Hl. Stanicu chodia obe linky značne prázdne, čo do kapacity bohate postačuje L2 ☺
Reakcia na: Ike #122972:
a preco sa nemozu tocit na nam. L. Stura? teda posilnit 14, 11? a ked je argument ze to je asi o 4-5 minut dlhsie kolecko, tak naramne sa mi pacila linka Raca-Ruzinov pocas vyluky na Hlavnu stanicu 🙂 - to by naopak znizilo cas a mohol by sa zlepsit interval...
Reakcia na: eripmav #122971:
zas tie linky na radiale musia byt... musia sa niekde tocit... je to v BA podmienkach taka vyhoda zadarmo, v podstate si obyvatelia na tychto radialach mozu vybrat ci budu sediet na zadku az na stanicu, alebo sa velmi ponahlaju a prestupia (hoci teoreticky je to rychlejsie, neviem si predstavit ze by to niekto riskoval)
Reakcia na: Martin Fundárek #122956:
ja osobne by som linky 2, 3, 8 zrusil... lebo je fakt ze s prestupom na Racianskom myte a Trnavskom myte je to aj so zaratanim prestupu rychlejsie... smutne, ale pravdive...
Reakcia na: Martin Fundárek #122956:
a stale sa tu sporadicky objavuju chore navrhy, ktore chcu redukat pocet liniek napriklad takym sposobom ze z Ruzinova by 50% spojov koncilo na Hlavnej stanici tou chorou tratou ktora ma ubohu vytazenost...
Reakcia na: S499.1023 #122968:
No vypadla mi tam pointa, ale doplnil som v správe #122967
Reakcia na: Kakke #122966:
Akurát, že on nehovorí o 25Tr ale o TAMbusoch.
Reakcia na: Kakke #122966:
Tie vozidlá čo sú po technickej životnosti vypravujete ďalej vy blbci na iné linky ako 20,23 a 80. ? ? ?
Reakcia na: 810zssk #122934:
Inak neviem prečo nemôžu chodiž 32 a 133 v prekladoch do 7,5min čiže obidve by mali špičkový interval 15min. Ten druhý článok z BA novín (http://www.bratislavskenoviny.sk/110327/doprava/z-dlhych-dielov-do-centra-opat-premava-linka-133) je inak dobrý humus minimálne táto pasáž :"Autobusy, ktoré premávali na tejto linke doteraz, už podľa vedenia dopravného podniku doslúžili. "Boli po technickej životnosti. Boli časté prevádzkové problémy, vypadávali pre technické poruchy," vysvetlil Zahradník." Ešte sa trtko ani nepochváli, že trvalo dva roky či koľko, kým blbci pochopili, že sa 25Tr kazili a teraz robí múdreho, takých idiotov "milujem", to sa nedá slušne a ani zásoba vulgárnych slov nepozná slovo pre pomenovanie toho čur...
Reakcia na: 810zssk #122928:
To číslovanie je minimum. Buď budú spoje v jednom lístku CP označené piktogramom a ľudia sa zároveň naučia čítať CP a transparenty na vozidlách, alebo ostane to delenie začlenené v číslovaní pre dizlektikov (sorry, ale ma doráža, keď sú mestá kde nemajú obyvatelia problém ani s troma variantami linky).
Reakcia na: 810zssk #122926:
No ten šofér zastavil mimo zastávky to je pravda, ale ten označník je posunutý dole pre blaho jedného dunča (ja som to nebol ? ) a jeho sprostého pána čo nevie zniesť, keď ma raz do pol hodiny zabreše pes.
Reakcia na: MatejBA #122923:
Vieš DPB si sere do huby, najpr. drbe intervaly kde sa dá a pridáva len a len na DD. Žiadna MČ nikdy nemala takú obnovu vozidiel ako teraz DD. Nechápem prečo by sa museli v DNV premávať po zombie B732 teraz premávať TAM-BUSy, ktoré zvýšili na ostatné linky a vy sa páni budete voziť v novom.
Reakcia na: 810zssk #122736:
Proti navrhovanému systému v podsate nič nemám, ale spojenie hlavnej stanice a stanice Nové Mesto mi napriek súčasnému nie veľmi priaznivému cestovnému poriadku pripadá logickejšie železnicou. Veď Ty hovoríš tiež len o predstave. Tak si predstav, že interval HlST - StNM bude 15 - 20 minút. Čo neznamená, že navrhovaná dvojka je zbytočná.
Reakcia na: 810zssk #122941:
Mne takéto číslovanie pripadá neprehľadné, ale tak proti gustu žiaden dišputát... ?
Reakcia na: S499.1023 #122944:
Veď nech dávajú. Ale my sme sa bavili o číslovaní... ?
Reakcia na: Martin Fundárek #122956:
Keď som v roku 1985 prišiel do DP, tak, ak sa dobre pamätám) na d-2 boli dokonca len 4 poradia (z toho jedno špičkové), na d-3 6 poradí (z toho 2 špičkové), na d-8 4 poradia (z toho 1 špičkové), na d-10 6 poradí (z toho 2 špičkové) - ale neviem, či zo začiatku neboli dokonca len 4 (1 špičkové), na d-11 bolo 11 poradí, na d-5 12 poradí (len do KV). Koľko poradí bolo na d-1 a d-15 neviem, lebo do Dúbravky som sa prvýkrát dostal až po otvorení predĺženia, keď na d-12 bolo 24 poradí (z toho 12 špičkových), na d-4 bolo 11 poradí, z toho 3 špičkové a 3 boli cíferské (1 celodenné a 2 špičkové). Na d-6 tuším 4 poradia (1 špičkové), neskôr 6 poradí (2 špičkové), d-7 a d-9 neviem nemal som rád, takže som sa im vyhýbal, na d-13 boli 4 (1 špičkové), na d-14 po jej spustení 3 poradia (1 špičkové). Bez záruky, ten Nemec, čo mi schováva veci, je sviňa ? .
Reakcia na: Martin Fundárek #122953:
ako je to s tymi linkami 21,25, 92 a tusim 98 a dialnicou?
Reakcia na: Peon #122951:
doteraz bol vyradený oficialne iba jeden z 11tich.
Vypravujú sa na L23,L80, a myslím že aj 20 a 22?

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.