Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: luky133 #122712:
No, tiez nemas pravdu, SU 15 CNG bolo 24, 22 pre BA, 1 pre KE, a jeden pre solaris bus & coach na testovanie novych prvkov.... a to, co sa stalo v BA bola nestastna zhoda nahod..... prototyp, zle urobena kabelaz, nedoladene vsetko.....a iskra......a CNG vozy jazdia tusim aj vo francuzku a to 12m. ale o nich som uz dlho nepocul.....ono, SU s karoseriou II. genn a CNG III.gen je OK kombinacia, ale III.gen kasne a IV. gen. nadrzi neni dobra kombinacia.....resp. nedoladena
Reakcia na: MiroBA #122694:
Linkovanie stojí na figu to netreba ďalej komentovať... S tým, že ľudia nastúpia na prvé čo príde je pravda a najmä v KV, kde majú 5 liniek + 1 rannú. Blábolil o tom aj audit 2005, ale vedenie DPB sa neunúvalo akékoľvek redukcie počtu liniek robiť, hoc podľa toho auditu by som nerobil rozhodne linkovanie lebo linka 3 tam bola od veci dosť. Mám na to nejaké návrhy ale tie mimo tohoto fóra radšej nahodím... Inak ako vidíš dogma jednotného intervalu sa pri električkách statočné drží a stojí to za prd, za to pri trolejbusoch jazdia skupinky liniek v rovnakých intervaloch a síce 1.group 201,202 a 208 = 6/8//12, 2. group 203 a 207 = 12/15//15, 3. group 204,205,209 (víkend 30min) a 212 10/12//15 a potom 206 = 10/12-24/12//30, 210 celotýždňovo 12min. Dolné hony napr ráno medzi 6:40 do 7:22 majú odchody 201+202 v intervaloch 3minúty, čo je interval ako kedysi linka 95 mala, navyše od Cintorína Ružinov síce po vedľajšej ulici (Mierová) ale určite odbremeňuje 208, kde už tiež jazdia klbáky. Tu je na mieste sa zamyslieť nad električkou. Námietky môžu byť, že načo trolejbus keď je tam už zainvestované do trolejbusu, ale trolejbus ponúka rovnakú kapacitu ako autobus len je ekologickejší a má dlhšiu životnosť, no električky ešte dlhšiu a aj oveľa väčšiu kapacitu a nepotrebujú BUS pruh, majú vlastný oddelený priestor pre rýchlu premávku ?
Reakcia na: S499.1023 #122701:
Na 100% neexistuje len jeden kus. ? Stačí si popozerať solarisbus.pl a už len fotogaléria napovedá minimálne o 4 kusoch. Ďaľej si stačí pozrieť súbor s dodávkami a máš celkový počet: 9 autobusov. Čo sa týka naších plynových tak jazdia už len v KE a aj to jeden. Nikto iný si nekúpil už CNG autobusy (asi po tom čo sa stalo v BA). Taktiež existuje len jediný kĺbový CNG Solaris. Viac info tu: http://www.solarisbus.pl/files/attachments/firma/solaris_urbino_trollino_2008.12.31.xls
jazda s historickou električkou DPMB #38 počas Dňa MHD
http://www.youtube.com/watch?v=FoRjkYO70-U
Reakcia na: MiroBA #122694:
28Tr si objednali Pardubice myslím a boli to práve 15m, čiže 27Tr je 12m a 29Tr bude 18m, aby si negooglil tak tu máš rovno 28Tr s opisom na wikipédii http://cs.wikipedia.org/wiki/%C5%A0koda_28Tr_Solaris ?
Reakcia na: drink #122706:
Hej ale 34 a 83 sú najrýchlejšie spojenie Dúbravky s SAV, Šancovou a Hodžkom... Neviem prečo sa neuvažovalo o električke cez Polianky, tie teraz nemajú žiadnu linku, pokiaľ viem aj o tom bolo písané v novinách. Nemám prehľad ako by to tam bolo riešené keby električka musela z Polianok zliezť na Lamačskú ponad vjazd do Sitiny čo určite nieje jediný problém, lebo by si to určite vyžiadalo nemalé náklady aby električka mohla prejsť po estakádach na Polianky ponad to všetko. Každopádne navyše sa ne/uvažuje s električkou do DNV alebo aspoň k Lamačskej Bráne, tak by mohli z DNV spraviť čiste len zvážne autobusové linky k električke ktorá by chodila cez Dúbravku a na Harmincovej by sa delila na smer KV - nábrežie a druhý smer Patrónka - Hl.st. - napojenie na existujúcu trať. Ostať by mohli niektoré autobusy expresy ako 25 a s pridanými spojmi a zvyšok by roz-vážal k/od električky. Nemôžu všetky električky chodiť cez KV keď sa plánuje predlžovanie lebo to by bola úplne zahltená trať cez KV a nábrežie a tiež ak sa plánuje električka rozširovať na periférie, tak musí byť na to pripravená aj trať v centre pre nové linky alebo hustejšie intervaly. To čo máme v centre je zúfalé.
Reakcia na: MiroBA #122697:
No, ono mas tu viacej faktorov preco saliny v BA zaostavaju, za prve: nizkopodlazny voz nema ziadnu linku kde by mohol jazdit pretoze: na stanicu by presiel horkotazko a mohlo by dojst k poskodeniu, pokial sa trat neopravi, do dubravky detto, a pri trnavskom myte tiez, tunel detto.....cize bys najprv trate musel opravit. za druhe, ak ide o kapacitu, nie je problem prestavat K2 na 2xK2 resp dat T3 /T6 do trojcat ako v kosiciach resp aj par krat v BA. takze sme zas pri nizkych...a na druhu stranu, na T3/T6/K2S nie je problem zohnat nahradne diely a dokonca ich ani vyrabat.... ale novy voz bez pocetneho zastupenia asi nebude dobra unifikacia..lepsie byu bolo K2/K2S prerabat na K3R.N ale to by musel DP nakupit zariadenia na udrzbu.....a to by musel niekto sa rozlucit s novym baworakom k vyplate...a to my predsa nechceme, no nie?
Reakcia na: Kakke #122680:
Namiesto zahustenia intervalu 34+83 by možno pomohli kapacitné (35-40 metrové, aspoň 65 miest na sedenie), nízkopodlažné, naozaj preferované, klimatizované električky na linkách z Dúbravky do mesta. Rýchlosť nie je jediný parameter kvality MHD. Ja volím často radšej o pár minút dlhšiu, ale pohodlnejšiu cestu.
Výběrové řízení na nové tramvaje pro Štětín vyhrála společnost Solaris s typem Tramino. Pesa se odvolala, údajně Solaris nesplnil podmínky na reference. Solaris se hájí tím, že spolupracuje s firmou Bombardier a ta reference má.

Škoda Transportation Plzeň uspěla v kontraktu na 28 tramvají pro Wroclaw. K již dodaným 17 tramvajím 16T dodá dalších 28 tramvají 19T (obousměrná 16T).

A tady pár obrázků ostravského Soru TN12
http://88.81.72.196/kouzlodopravy/mesta/ostrava/sor_tn12/3911/3911.html
Reakcia na: intony #122664:
problem v Ruzovej doline je kataster. vsetci tam chodia autami a parkuju kde sa da. a ked sa neda pri domoch tak nemaju problem odstavit to aj na travu. domaci samozrejme tiez nemaju kde stat a potom to tam vyzera ako pises. a druhy problem tam je ze pod rozadolom su sice podzemne garaze ale vsetci parkuju na ulici lebo platit si miesto v garazi je "drahe". hlavne ze byty si nakupili...

Re #122693 Valec: Re #122691 Peon: vyjadrenie primatora SC k MHD:
Senec zatiaľ nemá mestskú dopravu. Ako sa to chystáte riešiť?
-Keďže mesto sa veľmi rýchlo rozvíja a pribúdajú obyvatelia i nové lokality, chystá sa zaviesť mestskú dopravu. Má byť zdarma, vykonávať ju budú dva vláčiky, v lete počas turistickej sezóny tri. Po technickej stránke je mesto pripravené, treba doriešiť autobusové zastávky a cestovný poriadok
Reakcia na: AAA #122696:
Rozdiel nie je absolútne v ničom. Pod neprehľadnosťou som mal na mysli, len ich uvedenie v cestovnom poriadku, vrátane všetkých poznámok. Však posúď sám: http://portal.cp.sk/Down.aspx?f=L102428_081214_22738.pdf
Reakcia na: Papyr #122699:
"Ako naivny vychodniar so sidlom v Prahe som zavolal na 158" ? ? ?
Reakcia na: luky133 #122646:
Kde všade jazdia "na hybrid"? Ja viem o jednom kuse.
Reakcia na: MiroBA #122698:
PS - a mas pravdu, oba druhy su RG.
Reakcia na: MiroBA #122698:
Ja som to nielen pocul, ale aj videl. V linke 1 medzi Lafranconi a Kamennym nam. (Na to, ze v priemere travim v BA 1 den rocne, som asi mal "stastie".)

Ako naivny vychodniar so sidlom v Prahe som zavolal na 158, policajti prisli, delikventov aj s oznacovacom zadrzali...

...

...a potom som stravil 3 hodiny na policii vypovedanim a spisovanim zapisnice. Oznacovac vandali odtrhli o 23.15, z budovy policie som odchadzal okolo druhej... Samozrejme pesi, ani len listok na MHD mi nedali. Veru, druhykrat si rozmyslim, ci budem kvoli tomu buntosit policiu.
Reakcia na: Peon #122691:

Neviem, myslím že sú oba RG. Ak nemám pravdu opravte ma.
Mne osobne je to v celku jedno, len som reagoval na iný príspevok. Do tých tedomov vzhľadovo aj podľa mňa viac pasujú tie červené ale sú predsa len staršie. Tie kovové, hej majú hlavne výhodu proti vandalom a dával by som ich hlavne do zadných vozňov T3. Počul som, že pár krát už niekto šlohol celý označovač.
Reakcia na: fanatikmhd #122676:
To radšej mohli dokúpiť tie zdviháky.
No fasa. Vraj že tento rok sa pripravuje tender na nákup nových elín. Mňa by teda zajímalo, čo chcú oni kúpiť keď skoro všetci majú v ponuke predovšetkým moderné veľkokapacitné vozidlá dĺžky 30metrov. Všade, všade sa upúšta od spriahovania viacerých vozidiel. Len v BA asi budú stále jazdiť krpce na báze T3. ?
Jaj, toto je tak prihoreté vedenie mesta a vedenie DPB.
Reakcia na: Valec #122693:
A aký je pre obyčajného cestujúceho rozdiel či v Pezinku na cestu v rámci mesta nastúpi do spoja MHD, alebo do prímestského spoja, ktorý v meste nejde ako spoj MHD? Je tam napr. iné cestovné, či ide len o to, že kto objednal tie výkony?
Reakcia na: Kakke #122675:

Moja reč ?

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.