Reakcia na: MiroBA #122189:
Mas dojem ze cez vikendy je 901 vytazenejsia? Ta linka ma zmysel po trase Bratislava - Wolfsthal - Hainburg a spat.. cez tyzden int. 120 minut, cez vikendy 60. Ak by to bolo plne, potom by sa to mohlo posilnit.Co sa tyka tej vlakovej trate, planuje sa / planovala sa (pri Magoriate jeden nikdy nevie) a dokonca sa istu dobu ratalo s povodnom trasou po Viedenskej ceste (hoci netusim kam by dalej mala ist).. lenze ja v nej nevidim rentabilitu. Do Viedne tym nikto chodit nebude (lebo cez tie dediny to trva o dost dlhsie ako cez Marchegg alebo Kittsee).
Ale mozno by sa to dalo spravit tak, ze by to slo z Wolfsthalu niekde ku Auparku kde by sa to zakopalo pod zem, potom by to stalo pod Auparkom (zevraj tam Rakusaci chodia nakupovat) a nasledne by sa to napojilo na ten podzemny nadvlak Marcela Slavika smer centrum. Nasledne by sa mohol predlzit CAT po trase Wien Mitte - Flughafen Wien - Bratislava Centrum - Bratislava letisko.. To by bol celkom unikatny "Airport Expres". Samozrejme by jazdili aj regiovlaky pre cestovanie medzi BA a dedinami smerom do Viedne..
Inak, nechcel by niekto ist na pesiu vypravu od zst Wolfsthal po zvyskoch trate smerom BA? Momentalne som chory, ale casom by som tam rad zabehol
MiroBA
Ja som len konštatoval, aby si nebodaj niekto nemyslel, že aké supermoderné vozidlá dáva DPB do prevádzky, ale myslím, že tu je to každému jasné.? Tak určite, že sa kupovať resp. prerábať mali ale už pred 10timi rokmi vo vačšom počte nie po dvoch-troch kusoch ročne. Samozrejme, je to stále lepšie ako nič.
Koniec koncov onedlho budú najstaršie pomály súce aj na vyradenie pretože prvá K2S bola prerobená nejak v roku 1998, čiže pred 11timi rokmi a predĺžená životnosť bola plánovaná myslím na 15 rokov. No zase neviem, v akom stave sú zatial v skutočnosti ale pár krát sa mi stalo, že niektoré dosť hlučne hrkotali počas jazdy. ?