OK
reportáž to ešte neviem lebo sa mi vymazali fotky z 2. pamäťovej karty tak snáď sa podaria dať ich späť ale 1 video konvoja 215, 38 a 104 sa mi nahráva na Čeknito.sk
A ty kedy das na internet vydeoreportaz??? Ja som az teraz zacal tie fotky upravovat, potom ich treba nahrat a vsetky popisat a ja zajtra idem do Nitry, takze najskor v nedelu;)
To je iné.. ak sa nemýlim vy máte na mysli obrubník a nerovnosti v asfalte vedľa nástupišťa? Ale to nespravuje dpb. To robí magistrát, konkrétne odd. cestného hospodárstva - preto och@bratislava.sk - prehrab sa na www.bratislava.sk tam pohľadaj...
A odkiaľ máš tento kontakt? ? Dáko ho nevidím v kontaktoch na dpb.sk... Ja som poslal na: puz@dpb.sk a je tam písané, že: poškodenie zastávky - tabuľa na cestovné poriadky, terčík, prístrešok ... Tak teraz neviem.
No už som našiel kontakt a skorej odoslal takže som poslal len tú Matejkovu. Ale neviem či je to správny kontakt nakoľko bolo písané, že poškodenie označníkov, prístrešku... ?
Obavam sa ,ze to je vaznejsi problem . Tam je nakrivo cesta . Tam by to trebalo komplet prerobit ,prip. dat trvaly prikaz vodicom na jeho pouzivanie ,bo stari ludia a kocikari tam maju dost problem . Ale aj tak mnohim soferom je to " lajtr jedno " ,ze ludia tam skor zoskakuju ako vystupuju.
Ale uz aj smerom dole to zacina byt skoro rovnake.
A tá linka z/do Rajky pôjde cez Dolnozemskú a most Apolo? Tak potom by nemusela končiť pri nSND, ale by mohla ísť až na Šafko, alebo by z mosta Apolo pokračovala po trase L68 a konečnú by mala na zastávke Trnavské mýto na Krížnej v smere na Trnavskú. Stála by (resp. jej výstupište) pred touto zástavkou, kde by jej miesto spravili z pár miest pre autá pred touto zastávkou.
ak zistis kontakt na toho ,kto to bude opravovat ,tak tam nahlas aj zastavku PRI PODCHODE ( btw. dost nepodstatna zastavka ) - hlavne smerom na Molecku su diery v asfalte jak hovado ? .
Marí sa Ti dobre. ? Medzičasom ovšem na vjazde do areálu do ASMN pribudla rampa a tak by si DPB musel u SL vybaviť také tie kartičky (či čo to je) na jej otváranie. Ale to by asi nebol veľký problém.
SOR je doby bus (vzhlad nie je najhorsi) jediny problem vidim v malych dverach (ak by boli vacsie tak myslim, ze by stacil)
Co sa tyka iveca, tak mi je to jedno (viac menej). Ja som nim siel raz a bol som spokojny (je mi jedno ze kabina vodica ma 157 cm2 alebo 160cm2 alebo ci ma 1 dvere, mne ide o to dostat sa z bodu A do B (ale vodicovy to samozrejme jedno nie je))
Co sa tyka DD nestazujem sa ze sem idu najlepsie veci Ale kedze vystup s "dobytkom" do kopca je dobra skuska pre autobusy (a vsadim sa ze raz uvidime aj na 1 den jeden z tych novych klbakov na 33/32 )
ale niekedy sa stane, ze spravny organ odmietne povolit vnustrostatnu prepravu.
Pokial ma linka SL zastavky v BA na nastupovanie, je chybou vodica ak to nedovoli. Ved vieme, ako sa vsetci ponahlaju (isty cas som denne dochadzal do Senca).
Preto ani 901 nikto nevyužíva keď je zakázaná preprava v úseku Nový most - Einsteinova. To je presne to čo štve ľudí na SL, predtým SAD, že ťa šofér odmietol prepraviť v rámci územia BA.
Teda ty si šofér? Ja si nemyslím, že SOR je lepší ako iné stroje, to ti potvrdí každý kto ma na tomto fóre pozná ? takže teda tí čo dostali pridelené SORky a začali na 32, tak pôjdu o mesiac na dajme tomu 67,80 alebo 30?Ja neviem ako to funguje či má šofér pridelený voz a na ňom sa strieda s pár kolegami a má pridelené 2-3 linky, alebo ako. Fakt neviem, teda ak môžeš vysvetli mi to. Je medzi šoférmi nejaká linka ktorú vyslovene neznášajú?
Na tej 35 to bolo Iveco? Iveco je hnus. Okrem toho, že má delené dvere a schody ešte aj vpredu, tak Sprinter má vpredu jedny krásne veľke dvojkrídlové dvere a oddelenú kabínu šoféra aspoň ? a navyše nemá ani problémy so zatváraním dverí.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Petto