Reakcia na: Majo #121430:
Tak to búranie domov je dačo čo ja neberiem do úvahy (radšej) aby som nebol za to sprdnutý. Zatiaľ by električka stačila od Kamenného nám. cez Dunajskú - Prievozskú - Gagarinovu s konečnou pri Cintoríne Ružinov. Keďže by bola zrušená trať cez Cintorínsku, Rajskú a Dunajskú pre 205 a 202, tak by 205 od Nív pokračovala po trase linky 206 na NÚSCH. 201 šla po trase Dolné hony - Kazanská - Cintorín Ružinov (električka) - Mierová - Miletičova - Trnavské mýto - Hlavná stanica, 208 by ostala bez zmeny, interval 201+208 by bol 5/5/5//7,5 a 202 by premávala len v úseku Dolné hony - Cintorín Ružinov ako zvážna linka k električke. Tak by ľudia cestujúci MHD z Vrakune a Biskupíc idúci od Cintorína Ružinov do mesta nemali starosti či stihnú kvôli zápche dojsť do práce. Neskôr by sa tam mohlo spraviť dačo ako P+R kde by ľudia parkovali svoje autá a presadali by pri ceste do mesta na električku. Viem, že nápad s tou 202 hlavne môže byť šialený ale vybudovať aspoň henten kritický úsek kde trolejbusy najviac stoja v zápchach. Potom by pre zrušenie Rajskej mohla linka 205 pokračovať z Nív po trase linky 206 k NÚSCH alebo cez Ul. 29. augusta a potom po trase 207 na Valašskú, spravili by sa z 204 a 205 okružné linky a 207 by jazdila v spoločnom úseku od Záhradníckej po Magurskú a potom na NÚSCH a 206 by sa mohla zrušiť.
Majo
Re #121398 810zssk: ZoloŠuk náš večne hádavý, čo je šotonávrh na tom, keď chce niekto veľké sídlisko obsluhovať električkou? Ak by som tu brojil za električkovú trať do Záhorskej Bystrice, to by bol šotonávrh ale nie toto... Trolejbus Ti z kapacitného hľadiska neprinesie oproti autobusu žiadnu výhodu, električka áno. Bratislava nie je Žilina, aby sa tu s trolejbusmi mohlo počítať ako s nosným systémom (čo momentálne trolejbusy sú napr. na Dolných honoch)...