Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Ike #121286:
V kazdom pripade som si isty, ze aj ked sa raz dobuduje elektricka do DNV budes tu pisat o nutnosti zachovania L21.
Reakcia na: Ike #121286:
pisal som niekde ze chcem skrtit MHD do DNV???

Chces mi povedat, ze na DNV nie je dopyt po MHD?

Pokial viem L35 je vyuzivana. Nikdy vnej nebude 30 ludi, ale jej existencia je lahko zdovodnitelna a opodstatnena.
Reakcia na: Kakke #121284:

2. Viď Územný plán hlavného mesta Slovenskej republiky Bratislavy - Grafická časť - Verejné dopravné vybavenie (http://www.bratislava.sk/VismoOnline_ActionScripts/File.aspx?id_org=700000&id_dokumenty=11017236), PDF 2,5 MB
3 + 4. Táto obchádzka súvisí s tým, že oficiálne sa trolejbusová doprava na DD, Staré Grunty a Slávičím údolím a Tichou berie len ako doplnková na zvážanie k nosnému systému MHD (zase viď odkaz vyššie)
Reakcia na: Ámos #121283:
Keď bude mať Karlovka jednu linku s jednou zastávkou na Molecke a druhou na Kapucínskej, tak potom to môžme porovnávať ?

tvoje zmýšlanie je zcestné, neekonomické a trvalo neudržateľné... Keď priškrtíš MHD do DNV, tak viac ľudí nasadne do átu a zaplaví mesto... Je tam dopyt a je tam ponuka...
A keď sme pri tom, do DNV jazdia najväčšie šroty a vždy sú v špičke preplnené, čo sa o 35ke, kde jazdí nový minibus povedať nedá...

Neviem, odkedy sa predaj služby hodnotí podľa spravodlivosti... Myslel som, že tu máme trhový systém kde funguje princíp dopyt-ponuka
Reakcia na: Ámos #121283:
Možno. Nedá sa to ani posúdiť tak, že sa preráta kapacita spojov a teda výjde ti číslo koľko občanov pripadá na jedno miesto v danej MČ?

K linke TESCO - KV ma napadá otázka, či je tak ťažké ísť električkou do Dúbravky na linku 20 alebo 22? Dokiaľ sú ľudia v práci, čo je do 15 cca, tak asi tam veľa ľudí nepôjde, teda skôr by ten spoj mal premávať v pracovné dni poobede a potom cez víkendy od 8 do 23, ale robiť taký spoj v aktuálnej situácii je nezmysel... A neviem prečo KV otravuje len DPB, prečo neskúsi osloviť priamo TESCO Lamač nech im spravia dopravu zadarmo a platila by si ju KV ?
Reakcia na: luky133 #121282:
Oka, dobrý ťah, rekonštruovať sa Staré Grunty môžu, ale je otázne ako proti tomu vystúpia tí čo si tam nedávno dali vystavať domy, resp. v Apríli 2008 som tam bol a rástla tam nejaká viacpodlažná novostavba...
1)Určite sa to neobíde bez pindov na to, že tam nechcú mať rušnú komunikáciu tí ľudia.
2)Tiež by som chcel vedieť kadiaľ si ty predstavuješ vyústenie trolejbusu na Botanickú alebo Karloveskú ulicu...alebo resp. ako si to predstavuje tvoj zdroj informácii ? Priestor medzi Hájnickou, Líčším údolím a Karloveskou je obsadený a tadiaľ by bolo práve najlepšie viesť trolejbus z Gruntov na diely.
3)Keby jazdili trolejbusy z KV cez Grunty, tak by namiesto úseku 1,6km prešli 3,5km a to som rátal s napojením linky 32 na pôvodnú trasu na zastávke ZOO s pokračovaním smerom na Kramáre.
4)Variant trolejbusov cez Slávičie údolie s napojením sa na Mudroňovej je zaujímavý, ale ľudia sami naznačili, že o takú trasu liniek z Gruntov nemajú záujem. Navyše je tam prekážkou aj 650m úsek, ktorý skôr pripomína provizórium. Obdobný problém je aj s plánovaným prepojením Koliba - Kramáre a nič sa nepohlo. Osvedčená taktika spomenutia danej trate (ako jednej tak druhej) pri debate o rozvoji dopravy s odôvodnením, že potrebujú čas... Času dostali nad rámec potrieb, a tak ako dokončenie Slávičieho údolia, tak ostáva zvyšok Vlárskej v nedohľadne. Potom sa pred začatím plánovania trate odvolávať, že nie je na to cesta a že nie je to možné je blbosť, lebo času na to bolo. Cestu môžu v predstihu zrekonštruovať aby sa potom nerobilo všetko na poslednú chvíľu...
Reakcia na: Kakke #121272:
Ale ano mali by sa posudzovat komplexne. Ja som len chcel tymi tvrdeniami poukazat na to, ze univerzalna spravodlivost neexistuje.

Re #121270 810zssk: Vid vyssie + to znamena, ze posilnit DD je jednoducho nutne.

Re #121275 Kakke: On predsa nehovoril o osamostatneni od Bratislavy, ale osamostatneni od Karlovej Vsi.

Re #121279 pan urazlivy: skusime tvoje argumenty: DNV ma vlak!
A nechod namna, ze je v starej DNV. Ved je to stale DNV. Busom je to asi tolko ako zvezenie sa z vrchu DD na Molecku. Mozno aj kratsie kvoli zapcham.
Reakcia na: Kakke #121280:
No možno si to prehliadol, ale Staré grunty sa majú kompeltne rekonštruovať v roku 2011 a má sa tam urobiť normálna cesta 2. triedy tedá klasická dopravná cesta.
Reakcia na: Kakke #121280:
Láskavo čítaj dva krát a raz píš! ? Ja som písal a až dva krát, že by sa mohli o niekoľko rokov oddeliť Dlhé diely od Karlovej Vsi a založila by sa ďalšia mestská časť a nie, že Dlhé diely by boli mesto! ? To je asi tak všetko čo mám k tomu povedať. ?
Reakcia na: luky133 #121277:
Ohľadom tej električky si tresol mimo lebo Petržalka sa neplánuje deliť od BA a nikto to tu ani nečrtal. Ale ty si načrtol oddelenie DD od mesta, tak či by to bolo správne, že mesto tam roky investovalo aj do dopravy a oni sa teraz ohrnú nos a oddelia sa? To mesto rovno nemuselo robiť nič a mohlo radšej vystavať trolejbusovú trať na Letisko.

K trolejbusu : Kadiaľ to napoja na Staré grunty??? ? Ja som šiel odtiaľ neraz pešo do Karlovky a tam jediná ulica cez ktorú to môže vyústiť je Svrčia, ale tá je v otrasnom stave je úzka na to aby tadiaľ dačo prešlo a potom iným spôsobom to nejde lebo Líščie údolie je súvisle obstavané. Okrem toho trolejbusy idúce z KV cez Grunty by museli obchádzať poza celé internáty na Gruntoch. Nech to radšej vedú normálne po trase linky 32 tie troleje a tie neskôr využijú trolejbusy z Gruntov (31+39) a keď bude stáť trať do Lamača tak sa pridá aj 30 a bude trať využitá až až ?
Reakcia na: Ámos #121269:
Dlhe Diely su cast Karlovej Vsi, maju elektrickovu dopravu a pocet obyvatelov je 33 000...

Devinska ma 16 000 a nema elektricky... vzkm su jedna vec, ale elektrickova doprava druha!

To je ako keby si sa stazoval ze na severe okresu Poprad nie su takmer ziadne autobusove spojenia...

Kvoli Petrzalcanom sa zase stavaju mosty, ktore nevyuzivam, je to spravodlive? (ironicka otazka)
Reakcia na: luky133 #121276:
Najlepsie bolo aj tak to "strielanie " vrakos pri rozbiehani . Inac nemam pocit ze Starko a DPB generalka mali vplyv na motory - lebo kazili sa a strielali vsetky vozy (hlavne tie prve plynaky do 3630 )
Reakcia na: Kakke #121275:
A ešte Dlhé diely boli už dávno navrhnuté na trolejbusy alebo električky a nakoniec padli trolejbusy. A logicky už aj vtedy to bolo plánované za mestké peniaze. Tento argument neobstojí to isté by sme mohli povedať prečo by sme mali stavať električku do Petržalky keď je za mestské? Alebo prečo by sme mali plánovať rošírenie električkových tratí keď je to za mestské a nevyužijem ten úsek? ? A ak si pozorne sledoval posledné články v novinách tak jediné na čo môže čerpať BA a KE z eurofondov sú trolejbusové trate takže to bude dá sa povedať skoro zadarmo keď bude napájať Dlhé diely na ostatnú sieť. Ale toho sa tak skoro nedočkáme lebo sa napojenie plánuje cez Staré grunty čo je aj dobré ale aj zlé riešenie z môjho pohľadu.
Reakcia na: Kakke #121275:
Vieš, ale Lamač je mestská časť, ale Dlhé diely nie a ja som písal, že možno o nejakých 10 rokov niekto začne prezentovať tento názor a aj Dlhé diely budú mestská časť. Veď kĺbakov bue 240 takže ich bude dostatok na každú linku a na Dlhé diely by mi stačil kludne interval linky 133 raz za nejakých 15 minút... Čo sa týka obnovy trolejbusov ono tých 6 tr bude aspoň aká-táka náplasť a na DD by išiel maximálne 1 alebo 2... Linku do TESCA chceli nejaký obyvateľia lebo Tesco je v Karlovej Vsi, ale je dosť od ruky. Ono to vyrieši duhé Karloveské Tesco, ktoré ma byť oproti Ladislava Sáru. Čo sa týka sólo busov onni boli kupované hlavne ako náhrada za Tam-Busy takže bolo dávno logické kde budú nakoľko Karosy sú po GO. A neviem či si niekedy šiel na Dlhé diely v plynovej Karose ešte za čias starej 33 kde nasadzovali Karosy s červenými tyčkami (ktoré prerábali tušímže dielne) a tým sa stávalo, že prestali stáť v kopci. S tými zo Zlineru alebo Starka tento problém je menší takže preto tu nájdeme CNG busy hlavne cez víkend lebo Karosy (tie staršie) nemali dostatočný výkon na vyšlphanie a šli dokonca pomalšie než Tam-Busy, ktoré boli úplne plné. ?
Reakcia na: luky133 #121273:
Sorry ale Lamač mal tiež veľké ústa a nič... To z vašeho egoizmu, že vám tam nechodí každé 2-3 minúty trolejbus, potom linka do TESCA Lamač a pod Nový most? Vystavanie trate za mestské Vám bolo dobré a zrazu už nie? Každá MČ má dáke požiadavky na navýšenie výkonov MHD, a DP robí čo sa dá, momentálne však viac ako nové sólo busy nemá, mali Vám tam dať staré Vrakosy a možno by ste boli vďační aj za ne neskôr... Dúfam, že DD pochopia, keď dojdú klbáky, že pôjdu hlavne na linky ako 21,31,39,61,63,70,74,83,84,88,93,94,95 a 98... A to, že obnova trolejbusov stagnuje neschvaľujem no DD nie je jediná trolejbusom obsluhovaná časť mesta, také Dolné hony to majú ešte viac na prd. kde sa ľudia tlačia v 201 a 202, a aj to cesta trvá slušne dlho. Minulý rok ktosi hovoril, že šoféri 201 dojdu na Hlavnú stanicu, vyložia cestujúcich a akurát môžu ísť naspäť a aj to už meškajú.
Reakcia na: Ámos #121267:
Hmm, pri tuposti európskej byrokracie a majstrovstve Slovákov v obchádzaní predpisov by som sa nečudoval, keby z toho nejako vykľučkovali.
Reakcia na: Kakke #121272:
Vieš ja by som sa nečudoval o nejakých 10 rokov niekto podá návrh na osamostatnenie DD a vytvorenie novej mestskej časti lebo Karlova Ves a Dlhé diely sú odjakživa brane občanmi ako dve samostatné časti a neviem či sa aj náhodou voľakedy neplánovalo pri jeho stavbe, že to bude mestská časť. Ináč si neviem napr. vysvetliť dve pohotovsti v jednej mestskej časti a iné...
Reakcia na: Ámos #121269:
Logicky ti najazdia vozy z DNV do centra viac ako z DD. A neviem prečo sa posudzujú DD individuálne furt?! Je to Karlova Ves! Takisto sa všetky MČ posudzujú komplexne a nie zvlásť. Výnimkou bola zmena 84 v Ovsišti, čo bola volovina... A pokiaľ viem, tak doprava z DNV linkou 21 nieje nič k závideniu.

V DNV linky ktoré zabezpečujú z nej dopravu vychádzajú, zatiaľ čo Karlova Ves využíva aj linky 1,5 a 12 idúce z Dúbravky. Cez DNV nejde nič, tam všetko končí a je to ešte ďalej ako Dúbravka a KV preto tam aj vozidlá viac najazdia keď majú výjazd na špičku ?
Reakcia na: Ámos #121269:
Podla mna hej ak by bola DD aj DNV zabezpecena potrebna obsluznost.
Reakcia na: Ámos #121265:
Ty si ina spravodlivost.. kazda MC ma dostat taku obsluznost aby bolo vyhovene dopytu. A nie to riesit cez vzkm.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.