Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Turbo: Az tak vyznamovo ine to nie je... Podla mna by sa mal kazdy naucit gramatiku a az potom rypat do slovenciny... 🙂
Papyr #11967:
Zaujimalo by ma ktori blb to navrhol a schvalil. 😞 Ja nie som extra dobry v slovencine, robim chyby, ale kua, viem aky rozdiel je medzi zmenou a smenou. Ale tupci asi pisali oboje so "z", tak to niekto prehlasil za spravne. To sa mi nepaci, ja budem nadalej pisat smenu (teda sichtu) so "s". Lebo zmena je vyznamovo daco uplne ine...
Sproste... 😞 Skoda toho.
No aspon ja o nicom neviem... Ale myslim si, ze keby sme boli prihlaseni, tak ma niekto oslovi, aby som to na iMHD dobre spropagoval, co sa nestalo...
d3k0:
Vsak milata nieco o tom tocil na poslednej schodzi. To stale nie sme prihlaseny? Vsak sa o tom vravelo a aj sa urcil clovek ktory to ma vybavit. (tusim mike) 🙂
COLOR: Ja som mu napisal mail. A KPMHaRD sa nemoze uchadzat o nic, pretoze sa treba najskor prihlasit a klub sa neprihlasil...
Vedeli ste, ze...
... vcera poobede prisla do vozovne Hrobonova nova 15Tr-ka? Kedze 6638 uz v Bratislave je, bude to pravdepodobne 6617.
To je sila, ja aj on sme sa pomylili - f namiesto r 😉
No toto, ako to, ze este nikto neodpisal tomu M. Gaspafovicovi? Mozno na mail, ale ak nie, tak>
Nie, iMHD je len volne zdruzenie tvorcov a prispievatelov tejto stranky. Nie sme nikde zaregistrovani, ani nemame vlastne ICO. Jedine mozete prispiet Klubu priatelov mestskej hromadnej a regionalnej dopravy (KPMHaRD), ak mate o toto zaujem, posleme Vam blizsie informacie.
tr3mp: ludia čím dalej tým viac jazdia ako prasce 😞
riko: Podla mna, ked je u nas na kruhovom objazde vyznaceny ako prejazdny pruh pruh veduci po objazde a z kruhoveho objazdu sa vlastne odbocuje do noveho pruhu (cez ciaru na ceste), vodic je povinny vyhodit smerovku a ked to neurobi, porusuje vlastne dopravne predpisy. Ale bohuzial, cim dalej tym viac je takych primitivov, ktori odbocuju bez znamenia o smere jazdy aj na inchy krizovatkach ako k.o. 😞
#11954 Turbo:
ohladne kruhového objazdu. Nie som si na 100% istý, ale ked som isiel okolo tak križovatka pri starom letisku je už hotová a sú tam už tuším aj ostrovčeky a dopravnými značkami. Myslíš že ked je to už teraz urobené tak to budú prerábať na kruhový objazd?
Inak bol som po dlhšej dobe v Trnave a ked prichádaš od BA k žel. stanici tak tam je kruhový objazd. V praxi som si vyskúšal ako to funguje, kedže som stál v kolóne pred objazdom niekoľko minút. K plynulosti tu chýba jedno systémové riešenie a to zakotviť do pravidiel, tak ako je to v Rakúsku, povinnosť vodičov opúšťajúcich kruhový objazd vyhodiť smerovku, čo by veľmi zlepšilo plynulosť prejazdu cez kruhový objazd. Pretože teraz každý do poslednej chvíle čaká ako sa zachová vodič prichádzajúci po objazde, či odbočí alebo pokračuje po objazde dalej. Bez tejto povinnosti je to o ničom.
P.S. v Rakúsku je za nevyhodenie smerovky pri opúšťaní objazdu pokuta cca 25 EUR (300 ATS)
Papyr: mas pravdu, tie posledne pravidla boli velmi cudne a to nam ich ani v skole nevysvetlili, comu doteraz nechapem 🙂
Grob - tak, som sa na to mrkol podrobnejsie, a nastali len dve zmeny kt. sa daju oznacit ako reakcia SAD na 53 🙂 ale to len take drobne, v jednej popoludnajsej sobotnej a jednej pracovnej rannej linke. Len sa posunuli casy odchodu o 10-15min, aby neboli zaroven s odchodmi 53ky...
...alebo nech to nastavuju za jazdy do vozovne, ked uz teda v tom case neberu cestujucich...

Turbo: budes sa velmi cudovat, ale podla poslednej (spravne by som mal pisat ostatnej) zmeny pravidiel slovenskeho jazyka je aj smena (sichta v robote) pisana ako zmena. Jedina vynimka, kde sa S smie pouzit, je nazov dennika Smena.
Vladimir, d3k0: Ja som zasa pocul, ze oni to vo vozovni nastavia "celkom nahlas", ale v premavke kde je na rozdiel od vozovne hluk to potom nepocut.
#11954 - Podľa toho, čo som počul od dôveryhodných osôb o ing. Lunáčkovi, tak je to skutočne kretém prvej triedy a verejný nepriateľ.
I.
#11959
Turbo-boli dve verzie TV8 prvá ktorú Ty nazívaš TV12 bola s prototypovej série a má ju namontovaná súprava 7841/7842 ale aj iná súprava vozov momentálne neviem ktoré číslo na ktorej sa prejavyli všetky technické nedostatky neodskúšanej výzbroje a všetky úpravy ktoré pracovníci ČKD vykonali sa premietli do normálnej série.Rozdiel medzi TV8 v Bratislave a v Brne je len v polarite troleja,žiadne iné odchylky niesú.Vo výzbroji TV8 sú použité len GTO tyristory a súčiastky nemožno lubovolne meniť to by teda nedopadlo dobre.Jediná úprava TV8 ktorá sa postupne uskutoční na všetkých vozoch je náhrada zapalovacích modulov ČKD za Švajčiarske ABB.
XxX:
Linka 21 bola uz posilnena - v sedle uz nie je 20-minutovy interval. Zato sa ubralo z vozov v spicke (tusim usetrili 2 ks). Cez vikend to ostalo na 20 minutovom intervale, to vacsinou staci. Ked su smeny (neviem preco tu tolko ludi pise "zmeny") vo VW, tak sa proste linke 21 vyhybam. Riesim to tak ze idem cez Dubarvku. Aj ked to dlhie trva, talcit sa s tymi smradosmi (smer mesto) v autobuse pol hodiny vobec nie je prijemne (vsak tam maju sprchy, no nie???).
Turbo, v článku zo 17.7.2001 si mal úplne pravdu! 121 a 122 - podla mňa to malo väčšiu logiku

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.