A ešte by sme mohli navrhnúť meno "novej" stanici Filiálka. Lebo meno Filiálka /aj keď je to niekdajšia časť Blavy/ sa mi zdá pre novú modernú stanicu nevhodné. Znie to jako pobočka nejakého finančného domu. Ja osobne mám názov po jednej osobnosti. Ale v Bratislave máme tak trochu fóbiu voči vlastným menám pre verejné stavby a zariadenia. Ale hlavne, len aby stála v dohľadnej dobe.
"Lebo tí, ktorí nebudú bývať v pešej dostupnosti k električke sa budú cítiť diskriminoivaní" - Paradoxné je, že poznáme pár diskriminovaných, bývajúcich vo veeeľmi blízkej pešej dostupnosti . ?
Neverím, že by mesto potiahlo elinu zo Šafka na Pribinovu. Mesto by to považovalo za zbytočné. Jedine ak by trať pokračovala po Prievozskej radiále ďalej na východ mesta ako rýchloelektrička.
A to si sa kde dočítal? Pokiaľ viem, tak ŽST bude s podchodom spojená len jednou chodbou.
Re #119482 Martin Fundárek: Finančné problémy investora vyplývajú z toho, že na projekt sa vyčlenilo pôvodne 18 mld. Sk, ale skutočné náklady vychádzajú na viac ako dvojnásobok tejto sumy. V súčasnosti sa hľadajú také riešenia, ktoré prinesú úspory (ako napr. vypustenie niektorých objektov). V projektových prípravách však (pokiaľ mi je známe) električková trať stredom Petržalky nefiguruje.
To, že sa ide stavať elina do Petržky je asi daná vec. Prosti tomu už nič nezmôžeme. Ja som neni Petržalčan, ja osobne tú linku nepotrebujem, ale verím že veľa "domácich" áno. Ja som za budovanie električkových liniek po meste. Jednoznačne by sa v dnešnej dobe už mali električky a podotýkam električky / nie metro/ ťahať pod zem. A prepájať radiáli a spájať doaterz nespojené trasy. Mňa ako voliča si každý kandidát kúpi na sľuby o budovaní električkových tratí. To je podľa mňa budúcnosť verejnej dopryvy v meste. Aj to čo píšeš má opodstatnenie. Ale určite ak už nie eliny tak by som na Pribinovu a cez most Appolo ťahal T-busy. Ale eliny sú pre mňa prioritou.
Napríklad ja. Ak mesto pristalo na to, že sa má stavať nosný systém v trase Petržalka-Rača na báze železnice (a všetko tomu v súčasnosti nasvedčuje), potom považujem za nepotrebné ťahať do Petržalky aj električku. Skôr by som vybudoval trasu smerom na Pribinovu, kde by mohol byť prestup. (Keďže sa čosi začalo písať o finančných problémoch investora, mohlo by mesto od neho možno výhodne odkúpiť pozemok pre električkovú trať ? .)
A ten projekt TEN T, má isť o.i. z Filiálky popod AS tam bude zastávka, dalej má mať zastávku pod novým SND z názvom centrum. Neni to nejak od ruky od centra? Pod pojmom centrum sa mi vybavuje Hlavné nám. alebo SNP-čko.
Ale za takú moju srdcovku považujem rekonštrukciu Trnavského mýta. Hlavne električkových zastavok a celého podchodu. Je to tam katastrofa. Škaredé, smradľavé, jednoducho fuj. A to je vstupná brána do centra. Som ššokovaný. Aj to budeme tlačiť pred sebou do postavenia električky do Petržky cca. rok 201?
Ja osobne si myslím, že mestská električková linka /aj rýchlejší vlak/ by mali opodstatnenie jazdiť až na letisko súčasne. Ten vlak by bol viac pre turistov a tá električka pre obyvateľov mesta. Určite by k Avionu bola vyťažená, nakoľko sa z toho stalo najväčšie NC na SK, a kúsok trasy AVION-AIRPORT /1-2 zastávky/ by nemali byť extra stratové.
A preco nie? ****raktere tej linky a bez narastu vzkm by to podla mna problem nebol. Zdoraznujem, ze chybajuci usek 50 by bolo treba nahradit.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
810zssk
C..H..A..R..A..K..T..E..R..E
?