Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: AAA #117042:
No na 37-ke by som si ich vedel celkom dobre predstaviť.
Reakcia na: Solider #117071:
To by zalezalo od kriterii. Viem si predstavit ze BSK by ako jedinu podmienku dal cenu..
Reakcia na: Ámos #117068:
Súhlasím. Konečne by tu zavítalo viac západu, nielen, že všetko musí robiť DPB alebo SL so svojími Vrakosami ?
Cau Majo dojdes na icq? prosim!!!!
Reakcia na: Ámos #117065:
630 je DPBacka preto ze chceli zrusit 53 do Grobu a nahradit to takto. To by skor ci neskor pravdepodobne nastalo bez ohladu na BID.

Mimochodom, 630ku nedotuje kraj a uz vobec nie BID. Dotuje ju obec Chorvatsky Grob.
Reakcia na: eripmav #117064:
Ja si skor predstavujem situaciu kedy bude niekolko dopravcov, ze si BID bude v regione vyberat. Aby si mohol davat podmienky ako do x rokov % vozidloveho parku s NP, maximalny vek autobusov, klimatizacia v kazdom novom vozidle a podobne.
Konkurenica je vzdy lepsia ako monopol!
Reakcia na: M3go #117050:
pozri si moj prispevok Re #116781 ,ktory som dostal priamo od firmy TEDOM ? .
Reakcia na: shandon #117060:
Však alebo spojiť 52 a 54. Určené spoje 52 by premávali k ŽST Vajnory. A 52 by mohla KONEČNE premávať aj cez sedlá pracovných dní nakoľko veľmi blbo vyzerá keď do 22 a cez víkendy idú 4 až 3 spoje do hodiny na trase Rača - Východné ale počas sedla to sú len 2! DP robí prieskumy len tam kde netreba a znižuje kapacitu kde tiež netreba. Tam kde sa vozí vzduch ich to netrápi vôbec. ?
Reakcia na: 810zssk #117063:
hej uvadza sa to ako teoreticka moznost ale to, ze DPB zacal prevazdkovat L630 sa k tomu jednoznacne prihlasil. Aj naslednym tendrom na primestke vozy. Ved snahou kazdeho dopravcu by malo byt robenie co najviac vzkm aby mal co najvacsiu dotaciu, nie?
Dotacia od BID podla tu zverejnenych info robi z perifernej linky 630 ziskovu. Preco by sa mal DPB branit dalsim 4 takymto linkam? Ved to nema logiku.
Reakcia na: Ámos #117058:
"nema vozy ani vodicov"? nie je jednoduchsie povedat NEMA PENIAZE? vozy = otazka penazi. vodici = otazka penazi... ked SAD ma vodicov a vozy, tak asi ma peniaze (a asi ich nema z marsu ale za to co robi z dotacii a od cestujucich)... pokial DPB dostane peniaze ako SAD - napriklad za konretne regionalne linky, tak asi bude mat vodicov a vozy a teda je jedno ci to robi SAD alebo DPB a podla mna by urcite celej bratislave aj bratislavskemu kraju pokojne stacil jeden cestny dopravca...
Reakcia na: Ámos #117062:
Aha, ja som myslel ze hovoris o Koncepte BID 😉

Ale aj v PDO sa to uvadza len ako teoreticka moznost 😉
Reakcia na: Ámos #117058:
strana 55-56
Okrem týchto liniek PDO počíta s vytvorením 5 liniek, ktoré by spájali priľahlé obce regiónu BSK, ktoré sa nachádzajú v tesnej blízkosti za Bratislavou s prestupným terminálom nosnej dopravy MHD, napr. konečnou zastávkou električiek. Súčasný štandard dopravnej obsluhy týchto obcí je z hľadiska intervalu, kapacity, doby prevádzky či počtu spojov výrazne horší, než ten, ktorý má v súčasnosti zabezpečený koncová mestská časť Bratislavy, ktorá sa nachádza v susedstve. Ide napríklad o porovnanie obce Mariánka a mestskej časti Záhorská Bystrica, či Svätého Jura s Račou. Tieto novonavrhnuté linky svojimi parametrami sú určitým prienikom medzi mestskou a regionálnou autobusovou dopravou, avšak s ohľadom na efektívnosť integrovaného dopravného systému ich výkony by mohol zabezpečovať aj dopravca zabezpečujúci prevádzku MHD v Bratislave.

321 Bratislava, Patrónka - Záhorská Bystrica – Marianka 30 60 30 60
520 Bratislava, Rača - Svätý Jur 30 60 30 60
630 Bratislava, Zlaté piesky - Vajnory - Chorvátsky Grob - Slovenský Grob - Vajnory -
Bratislava, Zlaté piesky (okruh)
30 60 30 60
720 Bratislava, Ružinov, Pošeň - Vrakuňa - Most pri Bratislave 30 30
735 Bratislava, Cintorín Ružinov - Podunajské Biskupice - Rovinka - Dunajská Lužná
(Lipnica - Jánošíková)
30 30
Reakcia na: Ámos #117058:
Co si ja pamatam tak dokonca ani vo vzorovom CP linky 630 nebol uvedeny dopravca.

Nebola ta debata nahodou o nejakych medializovanych vyjadreniach DPB?
Reakcia na: geodeath #117059:
aj na 54 by stacil minibus
Reakcia na: 810zssk #117046:
Inak prečo DP nepreskúma vyťaženosť liniek 54 a 57? Počul som aj také,že na 57 by stačili minibusy.
Reakcia na: 810zssk #117056:

1. SOR vyhral sutaz, ale jedna sa o ramcovu zmluvu.

2. Nechce sa mi to hladat, no urcite to tam bolo. Dokonca sa to tu na diskusii rozoberalo, ze ci je vhodne aby DPB tieto linky prebral, kedze nema vozy ani vodicov.
Reakcia na: AAA #117053:
Ja suhlasim. Ale uz ked ma primesto jazdit na mestskych linkach tak na tych vymenovanych to povazujem za najmensie zlo.

Inak neviem ci je primestsky bus lacnejsi ako mestsky..
Reakcia na: Ámos #117051:

1. Podla medializovanych info. Ak sa mylim, kludne ma opravte 🙂

2. Cital som ich niekolko krat a nenasiel som to tam. Ale je mozne ze som nieco prehliadol, tak mi prosim napis kde to je 🙂
Reakcia na: Ámos #117052:
teda vsetky ? ako keby sa Tedom topil v zakazkach ?

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.