Uvažuješ ako poslanec, ktorý si kedysi vynútil na a-86 interval 14 minút, lebo bol vyjazditeľný. Interval 24 minút má výhodu nezapamätateľnosti a prakticky žiadne zlepšenie oproti intervalu 30 minút. Rozpolením taktového intervalu nemusí vzniknúť taktový interval ?
Nie, NIE JE. Tedom je kompletne prevzatá výroba západobalkánskeho autobusu Mauri Kronos, pričom prevedením výroby z Makarónie do Třebíče prišlo k výraznému ZVÝŠENIU kvality.
Je presne dané, čo sa ti zo zákonnej poistky preplatí. VODIČ kamiónu s tým nemá nič. Chlapi, kua, získajte aspoň NEJAKÉ právne vedomie, než tu začnete rozoberať takéto p94oviny!
Lístok na nočný spoj dnes stojí 44 korún (1,46 €). "Použitie SMS lístka v noci bude veľmi výhodné, čakáme preto, že sa stane pri nočných spojoch hitom," myslí si Záhradník.
Minule som spravil v Prahe taký pokus - revízorovi, ktorý sa nedopatrením vyskytol v električke (inak leniví pražskí revízori kontrolujú len v metre a to ešte z 90% na prestupoch), som oznámil, že mu neukážem lístok, kým neskontroluje toho spiaceho bezdomovca, ktorého obišiel. Revízor reagoval vystúpením z vozidla na najbližšej zastávke. Bohužiaľ som si nestihol zapamätať jeho číslo. Podľa môjho názoru revízor, ktorý niektorého cestujúceho vynechá, stráca právo kontrolovať cestovné lístky ďalších cestujúcich.
No a máme problém... Len jeden Solaris je odstavený po požiari (teda vhodný na súčiastky) a oba Solarisy potrebujú opraviť čelá... Aby bolo dostatok dielov musí zhorieť ešte jeden... ?
Inak, nedala by sa linka č. 54 a linka č. 52 zlúčiť do jednej linky?
Ved 54 chodí skoro prázdna a 52 by mohla mať určené spoje, ktoré by zachádzali na ŽST Vajnory.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
S499.1023