No nemyslel som to tak, že to je neobyčajná vec alebo výnimočná, no ako som písal aj pre "ufo", tak nejaký príplatok by tam mal byť no nie taký aký je teraz... dúfam, že ma nemáš za takého blázna, že by som si až na 44Sk cenil nočnú dopravu ?
Nie ale je to proste doprava, ktorá by sa mala nejak tarifne odlíšiť nie nie 44Sk za 10minút jazdy alebo ešte k električenke 22Sk doplácať, to je choré.
Majú priplatené, každý má za noc príplatky, preto je aj nočná doprava, lebo sa pracuje aj v noci. Takže aký nadštandard?
To, že chodím do práce a z práce nočnou dopravou je nadštandard?
Moc som tomu neveril čo si napísal ale pozrel som CP a všetko premáva do 23, resp. posledné odchody denných liniek sú prá minút po 23 a šmitec. Ale aspoň nočné spoje premávajú od 22:30 čo som si všimol. A čo si písal o tom, že v Ostrave je doprava aj pre tých čo si vypili, aby nechodili autami, tak ma ten postoj dosť zaskočil lebo väčšinou je postoj mesta (aspoň čo sa týka nášho) k nočnej doprave taký, že "nebudeme dotovať nočnú dopravu tým čo sa zabudli v bare". Osobne by som nastavil meter na tarifu nočnej dopravy buď platnosť lístka na akýkoľvek čas ale bez nároku na cestu za polovičné cestovné alebo potom s nárokom na polovičné cestovné ale len lístok na 60min. Takže na jednej strane by som bral cestovanie v nočnej doprave bez príplatku a na druhej strane si uvedomujem, že predsa je to nadštandard, keď aj šoféri za to majú priplatené, takže z dačoho to treba platiť? Aspoň dúfam, že majú priplatené za nočné...
Ale nielen církev mala krásne stavby. No ale nemôžem zaprieť, že tie hoc aj církevné stavby majú oveľa viac kúzla ako to čo sa stavia v dnešnej dobe. Církev je furt parazit pre mňa ale stavby ozaj stoja za to.
No ak chceš tak objasním aj detaily, prečo tie budovy sú v dnešnej dobe tak lacného vzhľadu. Kámoš robí v jednej firme projekty cez AutoCad... no povedal mi, že oblúky sa snažia robiť minimálne, nakoľko je s tým veľká piplačka keď to robia v projektoch a hlavne návrhy debnenia pre betón, o stavbe nehovoriac nakoľko "kvalifikovanosť" nie je silnou stránkou nášho stavebníctva a ani presnosť. Tiež sa nájde kopa triviálnych kixov o ktorých nám hovoril šéf katedry materiálového inžinierstva. Požiadavky investorovo ako aj stavbárov sú : RÝCHLO a LACNO. Často sa RÝCHLO prejaví v neskorších defektoch stavby a lacno rovnako ale aj v tom, že nakoniec náklady na opravu sú také, že investora môže poraziť. Čiže všetko to je v lenivosti. Nechápem ako mohol človek pri svojej lenivosti postaviť všetky tie chrámy, kaštiele a všetky tie zdobené stavby keď teraz ti ani stenu nevedia rovno postaviť! ?
No tak napríklad aj v Brne končí denná doprava o 23:00, v Ostrave sa to zase nedá určiť, lebo tam nie sú len nočné linky ale aj denné linky premávajúce v noci. A financujú to z dotácie od mesta, lebo tam si mesto nemyslí, že by nočná doprava bola luxusom pre dobrodružne založených zbohatlíkov, hodným extra spoplatnenia ale naopak si myslia, že nočná doprava slúži najmä na to, aby sa ožratí ľudia neproducírovali v autách a aby nezahlcovali centrum autami, ktorými by cestovali do kina, divadla, na koncert, lebo by sa nemali ako dostať späť.
Ale aby sme boli spravodliví, dementný systém doplácania k električenkám a extra tarify pre nočné spoje nie sú bratislavským vynálezom - donedávna to tak bolo aj vo Viedni, kde okrem toho nočné spoje jazdili len pi/so a so/ne (čo je zvykom aj v mnohých pomerne veľkých mestách v Nemecku). Tam už rozum pred pár dostali, takže pri obvyklom odstupe medzi W a BA to o takých 5-7 rokov dorazí aj do BA.
Hej, ale v súbehu s ustanovením o možnosti predchádzania vpravo v obci je to absurdita. Osobne som toho názoru, že na D v obci nemá byť povolené predchádzanie sprava. To potom môžu rovno pred obcou tú D ukončiť.
mam aj skype aj icq dam ti cislo 212 698 831 a skype - santer7782 a ja skor na punk som...ale dobrym metalom nepohrdiem, teraz stredu idem Pala Chodelku pozret..a o tych vsetkych bussines centrach mas pravdu...koho trapia...ako ludia sa ozyvaju aka je skazena mladez..a tak co maju robit?? Rusia jedno ihrisko za druhym futbal sa da uz tazko hrat...a ked je nejaka hala tak si to normalny clovek nemoze dovolit zaplatit..a podobne...a co mi ponukne aky oddych nejake take centrum? Sledovat tam milion ludi za sekundu zhon, hluk...takto sa mam ja bavit? Dakujem neprosim.. Za cvhilu tu kazdy manazerom a podobne, vsetci chcu len sefovat ale kto bude robit? Poctive zrucne prace a remesla pomaly vymuznu...
Tak ma napadá, že či by nebolo k veci tieto všetky veci spísať a spraviť ako plagát a vylepiť ich povedľa Ďurkovského volebných plagátoch prípadne lepšie cez ne rovno a tam všetko vypísať a dať to aj na internet. Určite okrem dopravy by som tam dal aj otázku : KOĽÝM BRATISLAVČANOM ZLEPŠILA ŽIVOT VÝSTAVBA RIVER PARKU, EUROVEY A OSTATNÝCH BIZNIS CENTIER? Určite tí čo cestujú 50,70 a 78 si moc nebudú pochvaľovať ešte viac zahltený Dostojevského rad a cestujúci z Dúbravky a KV a busmi idúcimi cez nábrežie neocenia moc River Park. Len toľko, že čo také sa zmenilo v meste k lepšiemu. Keď ideš električkou okolo hotela Kyjev tak len vidíš chodník z krížom krážom nahádzaných vrstie asfaltu, a ďalej okolo Medickej a Mariánskej to rovnaká žumpa ? jediné čo vyzerá k svetu je historické centrum, čiže akoby boli nejakí zasraní turisti viac ako obyvatelia Bratislavy, ktorí chodia po rozbitých chodníkoch. A dalo by sa pokračovať ďalej ako je celé mesto zanedbané...
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
geodeath