Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: zakaznik #115424:
treba sledovat co sa deje. uz to bolo viackrat medializovane, ze zmenu urobil stavebnik bez povolenia a krizovatka uz bola prinavratena do povodneho stavu.
Diletantsky vykonaná zmena prednosti jazdy na ulici Staré Grunty
http://drahovsky.blog.sme.sk/c/168836/Diletantsky-vykonana-zmena-prednosti-jazdy-na-ulici-Stare-Grunty.html

...žiak základnej internátnej osobitnej školy by to naprojektoval lepšie. ? Ja už neviem... Ten, kto toto spáchal, by asi mal zvážiť obesenie na lustri v kancelárii.
Reakcia na: Valec #115417:
On si myslel, že ten experiment so 191 nestojí nič ani vzkm navyše. Aj keby mu to hodilo rovnaký počet vozidiel tak zavedenie premávky počas celého dňa stojí dačo, tak ako vraj 96 má premávať celý deň, tak to budú vzkm grátis.

A dik, že si opravil Maja čo povedal, že pri nehode na jednej radiále to postihne druhú po ktorej linka premáva. Ešte by som dodal, že s 810zssk sme sa tu naťahovali o potrebe klbákov najmä pre MČ, ktoré sú na busy najviac odkázané ako napr. Petržalka, Devínska Nová Ves a Vlčie hrdlo. A nie je to problém len týchto MČ ale dostatočný počet kĺbových autobusov môže byť rozhodujúci aj v náhradnej doprave za električky a trolejbusy keď je výluka alebo nejaký náhly prípad (nehoda, výpadok prúdu, poškodená trať a pod.)
Reakcia na: svrco #115347:
1. nie som vulgárny na cestujúcich (nie som vulgárny nikdy na nikoho, lebo som slušne vychovaný na rozdiel od nemalej a stále sa zväčšujúcej časti cestujúcich)...
2. trvám na tom, že bez aktívneho prístupu cestujúcich je nemožné dopravu skultúrniť a tiež na tom, že v čase všeobecného znekultúrňovania by bolo dosť zvláštne, keby práve v MHD bol trend opačný. a tiež na tom, že úroveň vodičov je plne v súlade s úrovňou cestujúcich, neraz ju prevyšuje (áno, sem-tam platí aj opak, viem, sám som niekoľkokrát denne cestujúci).
...jeden nemenovaný časopis (český, ale odhadujem, že v SR je to dosť podobné) zverejnil výsledky prieskumu, z ktorých vyplýva, že čím viac osôb je prítomných pri napadnutí (slovnom ale aj fyzickom), tým menšia ja pravdepodobnosť, že niekto napadnutému pomôže (priamo alebo hoc len privolaním polície)...
je zaujímavé, že keď žiaci ZŠ vo vozidle MHD líčia, akého svinstva sa na na nich zas dopustili ten vyj...ný k...t matikár a sk...ná p...a slovenčinárka (tak nahlas, že to zo zadnej časti voza počuje aj vodič zavretý v kabínke), nikomu to nevadí. ale keď niekto tupo vleze do jazdnej dráhy, vodič ledva ubrzdí, pričom mu vykĺzne "do r..ti", okamžite sú všetci maximálne pobúrení (jednak nehoráznou vulgárnosťou vodiča, dvojak jeho blbou jazdou - to hovado si myslí, že veze hnoj?!!!)
z tohto je mi na grcanie: pokrytectvo na každom kroku... ?
Reakcia na: BMko-norge #115269:
? perfektny tragi-komicky a matematicko politicky prispevok ?
BUS pruh na Molecovej ma byt vyhradeny ked postavia to planovane akvarium, udajne je to podmienka pre investora.
Reakcia na: 810zssk #115350:
Nemyslím, že by obyvatelia z Jaroviec až Čunova cestovali v takých množstvách na Nivy, aby tam museli priamu linku. Sám hovoríš, že nemalo by ísť o výrazné navýšenie, ale nepíšeš aká by mala byť premávka 191. Ak tak ako doteraz, ľudia cestujúci do centra ťa "zožerú" ak celodenná, už máš tisícky kilometrov ročne navyše.

Naviac, osobne si myslím, že všetky malé mestské časti by mali mať len jednu linku s poriadnym intervalom (teda okolo 10 minút v špičke) a do centra. Lebo delením na viac liniek by si mal adekvátne prerozdeliť aj interval a to môže (obzvlášť pri čakaní na spoj z centra) viac ľudí odradiť cestovaním MHD ako iných novým trasovaním prilákať.

Re #115359 Ike: Takže okolo 20teho sa možno dozvieme aj prečo. ?

Re #115387 Majo: "ebo ak sa napr. stane nejaká vážnejšia nehoda v Karlovke, tak pri Tvojom návrhu bude dosť významne narušená premávka električiek aj v Rači a Ružinove" ?

Tak toto je riadny nezmysel. Jediný dôvod prečo sa toto v Bratislave stáva je neschopnosť dispečingu zabezpečiť výlukový stav. Na výpadok dopravy (z akéhokoľvek dôvodu) na radiále je možné už vopred nachystať krízový scenár, ktorý si potom príslušný dispečer otvorí a riadi sa podľa neho. Takto by nebolo možné, aby pri nehode niekde v Karlovke stála polovica výpravených vozidiel v kolóne až po Tunel.
Reakcia na: Ámos #115411:
ale samotna vyzva sa tusim zverejnit nemusi, ked ide o priame zadanie.
Reakcia na: Ámos #115411:
minimalne oznamenie o vysledku rokovacieho konania bez zverejnenia by mal podla mna zverejnit. ale trebalo by prestudovat zakon 25/2006 z.z. Kazdopadne je to divne, kedze ramcova dohoda na minibusy podla predchadzajucej sutaze mala trvat az do roku 2010 (10 kusov minibusov).
Reakcia na: N/A #115412:
Pozri si diskusiu k danemu clanku, resp. tunajsiu diskusiu 🙂
Jeden minibus podla informacii od Zahradnika stal 3 mil. a obstarali styri.
Vie mi niekto povedat, ci DPB musi zverejnit vo vestniku UVO vyzvu pri zakazke za 12 mil. Sk?
Reakcia na: Emo #115408:
Áno. Ale nevidím dôvod načo 2, keď môže byť jedno.
Reakcia na: Martin Fundárek #115366:
Ak by to mal prepnuté na kontrolku, stále je možnosť, že ju prehliadne. Uvedom si, že on sa hlavne musí pozerať na cestu a nie po kontrolkách.
Reakcia na: AAA #115369:
To môžu byť bez problémov aj v prípade dvoch tlačítok. ?
Reakcia na: Martin Fundárek #115392:
On nie že BUDE postihnutý. On už JE postihnutý, ale trochu inak... ?
Reakcia na: Majo #115387:
Okrem toho mu tam ešte chýba spojenie Dúbravka - Šafko, už vidím, ako by ľudia pindali...

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.