Vážený Havo,
žiadam Vás týmto aby ste láskavo prestali používať nevhodné formulácie typu "Vaše cestovanie pripomína totálnych sedlákov", v prvom rade tým vrháte zlé svetlo na Bratislavčanov, ktorý sú (napriek tomu, že vo väčšine prípadov nie sú povýšenecký) vďaka ľudom ako Vy považovaný za arogantných povýšeneckých debilov.
Za druhé tým škodíte veci ktorú obhajujete. Som za vyššie platby za MHD u ľudí čo nemajú trvalý pobyt v Bratislave, špeciálne pri zľavnených lístkoch (v ideálnom prípade nepriamo - t.j. zľavu dotuje kraj v ktorom osoba býva a nezvyšuje sa úhrada zo strany študenta, resp. inej osoby využívajúcej zľavnené cestovné). Pokiaľ však k veci budete pristupovať týmto štýlom, viac jej škodíte ako pomáhate. Diskutovať sa dá aj rozumne.
No tak som to myslel, že prečo sa nepoužíva miesto VarioCB3 - VarioLF. Keď už tak vo veľkom stavajú električky by mohli skúsiť jednu súpravu aj takú urobiť. Osobne moje najobľúbenejšie električky sú tie na platforme Vario... ?
CEZPOĽNÝM ŠTUDENTOM :
1. Na MHD v BA len nadávate, prd na ňu prispievate. Normálne si platíte 790Sk na štvrťroka čo na lístokoch by ste prejazdili aj 1200Sk ale inak nič neplatíte do kasy mesta na dopravu.
2. Vaše cestovanie pripomína totálnych sedlákov čo poprvé videli bus. Včera som sa mal tú česť zviezť 131. 3/4 z Vás ani nenapadne zložiť batohy z chrbta aby ste sa navzájom neudierali. V kĺbe včera tri baby preto, že museli stáť pri sebe, tak sa nedalo od tretích dverí ísť ďalej pričom v kĺbe ešte boli miesta aspoň pre dvoch ľudí. Samozrejme ani jedna z nich si nevie dať batoh dole.
3. Byť v DPB tak dám zaviesť špeciálne električenky cezpoľným čo by si priplácali o 25 až 33% viac. Potom by si takí študáci zo Slávičieho mohli vyžiadať k 9 spojom 31+39 v špičke aj ten 10-ty. Alebo ďaľšia možnosť, nech si školy vyberajú od internátnych a nech si robia sami dopravu študentov.
viac studovat a nevymyslat si k****iny! Na oranzovu nesmies vojst do krizovatky, s vynimkou ked uz nestihas bezpecne zastavit. Vyhlaska 225/2004, paragraf 9
Nesúhlasím s Tebou. Mne osobne sa zdajú byť Varia v poriadku. Samozrejme, ako si už aj ty povedal, lepšie sú úplne nízkopodlažné vozidlá, ale zaujímalo by ma, koľko krát si šiel Variom, keď tu hneď hovoríš, že je to hnus.
Joooj, samozrejme že to je blbosť. ? Opačne to malo byť. Teda pri 50tke 3 sekundy, pri 60tke 4. Ale tie štyri sa nikdy ako minimum nepoužívali, vždy to boli 3.
V Bratislave sa skriňba VarioLF nepoužíva, nakoľko tá je čiastočne nízkopodlažná už zo svojho názvu (LF = Low Floor). V Bratislave sa používajú skrine VarioCB3.
To hádam nie, s klesajúcou rýchlosťou sa doba svietenia žltej skracuje - samozrejme, nie lineárne, bo reakčná doba a technická "prodleva" (neviem si spomenúť na adekvátny slovenský výraz) bŕzd.
To hádam nie, s klesajúcou rýchlosťou sa doba svietenia žltej skracuje - samozrejme, nie lineárne, bo reakčná doba a technická "prodleva" (neviem si spoment na adekvátny slovenský výraz) bŕzd.
Pokial by si pravidelne jazdieval s kocikom, alebo bozechran skoncil na vozicku, tak by si bol rad aj za ten kusok nizkopodlaznej casti.. skratka, zakladnu funkciu nizkopodlazneho vozidla to plni.
Suhlasim ze treba plne NP elektricky, ale pokial si mam vybrat medzi K2S a Variom, zvolim Vario. A myslim ze takto by to skoncilo u kazdeho komu trochu zalezi na inych ludoch.
Myslím si, že VarioLF by tu bol zbytočný. Je to otrasné, samé schodíky a pod ? Nízkopodlažné je to akurát pri dverách, ináč je to normálne..jednoducho otras...Treba normálne NP električky a nie hľadať "dočasné" riešenie, ktoré sa u nás veľmi rýchlo stane konečným...
Taká otázočka prečo sa v Bratislave pri použití skrine VarioLF nepoužíva tá čiastočne nízkopodlažná čím by sa eliminovali aspoň čiasotčne stav bez nízkopodlažných električiek? Čo sa to nedá na 1000mm rozchod?
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
S499.1023