Nevie niekto ako to bude s tým obrusovaním kolajníc? Každý deň cestujem po KV radiále a stále sú tam vlnky... Cez prázdniny ešte bolo písané, že začiatkom? októbra má víťaž tendra začať obrusovať a dáko nevidím... A taktiež nechápem či je to taký problém pre DPB vytiahnúť Schörling a prebrúsiť si to sám...?
Slovaci vseobecne su hlupi a trva strasne dlho kym nieco pochopia. Tak ako ked v trolejbuse funguje dopytove tlacidlo a vodic sam neotvara vsetky dvere. Ako je mozne ze pri elektricke s tym nema nikto problem, ale pri tro***luse cumia vsetki ako puk, ked im vodic neotvori dvere a az potom zistia ze treba stlacit tlacidlo. Hlavne cez vikend, ked je malo ludi, tak dopytove tak samootvaranie dsot pomaha. Cez spicku a pracovny den by vsak mali vodici otvarat vsetky dvere hned, kedze kym to stlacia ludia a kym sa tie dvere otvoria, tak sa zbytocne straca cas.
"...po určitom čase, keď je svetelná závora voľná, sa dvere zatvoria..."
Samozrejme, vodič môže tento čas skrátiť a vynútiť tak
zatvorenie dverí (napríklad ak mu naskočí voľno na semafore)
ale ak sa niekto nachádza v priestore chránenom fotobunkou,
tak sa dvere samozrejme zatvoria až potom, keď sa svetelná
závora uvoľní, bez čakacieho času, teda okamžite. Ak sa
dvere zatvárali v tvojom prípade ešte pred tým, ako bol
priestor chránený fotobunkou voľný, znamená to len toľko,
že systém vodič deaktivoval.
To je taká brutálna inflácia? Pred tými toma rokmi bola hrivna 5,- CZK, čiže ničo cez 6,- SKK. Vtredy to stálo 10,20, článok môjho spolušotouša je tu: http://spz.logout.cz/mhd/mhd_simf1.html. Problém je, že v Simferáči sa po nástupišti trolejbusov potĺkajú maršrutkári, ktorí ponúkajú odvoz za cenu trolejbusu za polovičný čas a jazdia vždy, keď sa maršrutka zaplní.
Ja som túto linku absolvoval asi pred troma rokmi v rámci šotodovolenky na UA celkove možno päť - šesťkrát. Vydržať sa to dá v pohode, len frajerka bola v šoku, keď sa dozvedela, že pôjdeme tri hodiny trolejbusom ? . Cestovný poriadok je v pohode dodržiavaný, keďže cestovné doby sú počítané na súčasné obmedzené rýchlosti. Pár rokov predtým sa tam vraj jazdilo len podľa všeobecne platných obmedzení rýchlosti, dnes visia v serpentínach na prevesoch rýchlostné obmedzenia s dodatkovou tabuľkou "trolejbus".
pretoze taky system je v podmienkach BA nepouzitelny. V BA s nevozi v busoch 5, cloveka.
Vo Viedni som bol niekolkokrat svedkom, ako turisti nechapavo pozerali na dvere, ze preco im vodic zavrel pred nosom.
Technika este nepokrocila tak daleko aby si vsimla napr. dobiehajuceho.
Aha už rozumiem: nerozumieš tomu. Ten systém nie je
nastavený na nejaký určitý čas, ale tak, že po určitom
čase, keď je svetelná závora voľná, sa dvere zatvoria.
V prípade, že chce niekto nastúpiť aj po zavretí a vodič
ešte nezablokoval tlačidlá, pretože sa chystá zo zastávky
odísť, stlačí dopyt a dvere sa zase otvoria.
Mal som prilezitost byt na Kryme a omrknut si najdlhsiu trolejbusovu linku na svete Simferopol - Jalta.
Podla domacich je dlha 83 km a cesta z letiska do Jalty trva podla cestovneho poriadku nieco cez tri hodiny, realne vraj 4 hodiny ? Nastastie som ju absolvoval autom, v trojejbuse by som asi tak dlho nevydrzal.
opat si to nepochopil. V BA je vacsi pocet ludi, ktori do autobusu nastupuju (autobusy su viac vytazene). Ak je ten system samozatvarania nastaveny na napr. 5 ludi (potom sa dvere zatvoria), ale v Bratislave nastupuje 10 ludi, tak to bud treba nastavit na dlhsi cas (dvere sa zatvoria az po nastupeni 10 ludi), alebo vypnut.
To nie je otazka scivilizovania naroda, to s tym nema nic spolocne. Ludia nastupuju do autobusu rovnakou rychlostou vo Viedni aj v BA. Ak by vo Viedni nastupovalo viac ludi, tiez by to trebalo bud predlzit, alebo vypnut.
Takze si to absolutne nepochopil. Iba si potreboval napisat tu svoju reakciu..
Ja som to pochopil len tak, ako si to napísal: "Takze ten system samozatvarania by trebalo vypnut.."
Teda namiesto toho, aby sa národ učil byť civilizovaným, uľahčiť mu to tým, že civilizačné vymoženosti mu neposkytnete, aby sa len preboha nemusel nieco nove naucit.
Jediný raz som cestoval záložným MANom (na L61)... Asi trikrát tam vodič hystericky vrieskal do vozidla "Nestojte vzadu pri dveráách!!! Je tam fotobunka, neviete čítať, aj na dverách je to napíísanéé!!!". Jediné šťastie bolo, že cestujúcich bolo akurát toľko, že sa ešte vládali trochu stlačiť...
Inak taky postreh k zajazdovym MANom. V tych MANoch je zrejme ten system, ktory sa pouziva vo Viedni, ze sa dvere zatvaraju same po urcitom case. Lenze v BA to je nepouzitelne. Kedze u nas su autobusy plnsie, nastupuje aj viac ludi. Vcera sa mi napr. stalo, ze sa dvere zatvorili ked bola polovica ludi, co chceli nastupit, este na zastavke.. Nastastie som vedel, o co ide, tak som tie dvere dopytom znovu otvoril. Lenze ostatni ludia to nevedia, a myslia si, ze vodic to zatvara naschval. Takze ten system samozatvarania by trebalo vypnut..
Chudinová je len hovorkyňa. Hovorkyňa má len replikovať "múdrosti" jej šéfa.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
luky133