Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: N/A #113254:
skor by som povedal ze tych 14 rokov mas ty
Reakcia na: N/A #113252:
aku licenciu? 18m SORy idu dodavať do jedneho slovenskeho mesta.
Reakcia na: m@rtin #113228:
Ako krásne sa bavíte a bavíš o niečom čo som nepovedal.Prečítaj si ešte raz čo som napísal a zistíš,že tam nie je nič o tom,že SOR NEUSPEL.Aj ty máš 14 rokov?fakt,že nečítate noviny a sedíte len u počítača a potom nie nadarmo sa takým hovorí počítačový maniaci!Pre mňa tupci.Bolo to v Bratislavských novinách a na internete.Tak veľa šťastia....
Reakcia na: Ámos #113230:
Chytáš sa za slovíčka ja som nepovedal,že sor neuspel ale,že tá J&T v čechách neuspela.Asi si rozumovo 14 ročný a navyše ma bavíš ty sám a len krútim nad tebou hlavu a nad ostatnými podobnými k tebe.:-))))))
Reakcia na: Ámos #113236:
V podstate máš pravdu ale to je vizitka cestujúcich a potom DPB.Pravidlá cestujúcej verejnosti sú vylepené v interiéry autobusu a sú následovné:do vozidla sa nemá nastupovať v montérkach(špinavých alebo mastných) a už vôbec nie v oblečení v akom sú bezdomovci!Keby sa mala nejaká panička alebo pán sťažovať,že má špinavé nohavice alebo šaty od špinavých,mastných sedadiel tak by od nášho dpb nič nevysúdili ako v iných krajinách.Čo sa týka tých 18 m Sorov tak pokiaľ viem ešte nedostali licenciu a navyše nevyrobili 100ks CNG a 200ks naftových čo je v požiadavkách v tendry.
Reakcia na: bwd #113250:
ráno som išiel z Meidlingu L59A, vodič prišiel na konečnú, do odchodu mal ešte päť minút, vypol motor, ľudia vystúpili, nechal samozrejme otvorené dvere a kto chcel, tak nastúpil. Ako obyčajne.
Reakcia na: Ámos #113248:
"...bez do toho dokonaleho Rakuska..."

Som tu. A čo má byť?
Reakcia na: Ámos #113248:
"Co ma s nastavenim semaforov DPB?"

Kto hovorí o nastavení semaforu? Ja hovorím o bezohľadnosti vodičov DPB, ktorí odchádzajú zo zastávky aj keď vedia, že o pár metrov majú červenú a budú na nej čakať aj vyše minúty, pričom by zatiaľ mohli ešte nastupovať cestujúci. Tak, ako je to v civilizovaných krajinách bežné.
Reakcia na: bwd #113247:
SIEG H***, bez do toho dokonaleho Rakuska ? (volby ukazali kým Rakusania stale su) Som rad, ze uz s nami nemas nic spolocne ak sa priznavas k tomu narodu a citis sa ako Rakusan!

A k tomu semaforu na Hodzovom. Co ma s nastavenim semaforov DPB? Ak chces pomenovavat problemy, tak to rob spravne. To ako funguju semafory je zalezitostou magistratu a Siemens. (Mimochodom tiez z toho dokonaleho zapadu)
Reakcia na: ivanbuto #113245:
"Hej, verejenosť sa proti tomtuto vôbec nebúri."

Problém je v tom, že slovenská verejnosť sa búri len vtedy, keď sa nájde niekto, kto sa búri a sťažuje sa. Ako napríklad tu: http://tinyurl.com/4coyvh
Reakcia na: S499.1023 #113243:
Nie mali. Oni sa predsa v BA aj kompletizovali.
Reakcia na: eripmav #113207:
Hej, verejenosť sa proti tomtuto vôbec nebúri. Možno časť príčiny je aj v tom, že vlastne sa o tom ani raz nepísalo v novinách. O Molecovej sa písalo, ale kedy si dal nejaký novinár námahu naštudovať si problematiku MHD a napísať aj niečo kritické?

A napokon, Kadnár je stále presvedčený, že vybrané riešenie je najlepšie. To vypovedá ale viac o Kadnárovi ako o vybranom riešení...
Reakcia na: m@rtin #113228:
opäť musím napísať môj názor, a ten je taký, že radšej treba kúpiť autobusy odskúšané a spoľahlivé, keďže ide o veľkú sériu. Ak sa nové SORy odskúšajú napríklad v Nitre v menšej sérii a budú rovnako spoľahlivé, nevidím dôvod, aby sa v ďalšom tendri do Bratislavy nekúpili.

"a páteřní tramvajovou dopravu provozovat 100% vysokopodlažními vozidly, je čudné nebo potěmkioidní."
Áno, s tou tramvajovou dopravou máš pravdu. Keďže je to náš nosný systém, nízkopodlažné vozidlá by mali byť samozrejmosťou. Lenže v určitých reláciách sú v BA aj autobusy nosným systémom, napríklad celá Petržalka, Devínska Nová Ves a pod. takže nevidím dôvod, prečo nekúpiť aj na autobusové linky kvalitné nízkopodlažné vozidlá.
Investície do NP električiek by mali prebiehať súčasne s obnovou autobusov, nie na ich úkor..
Reakcia na: gardener #113242:
TAM-ov bola malá dodávka preto, lebo výrobca skrachoval. Inak sa mali v BA vyrábať.
Reakcia na: irizar #113240:
Tými 10 až 20ks som chcel povedať, že nebudú robiť malé dodávky od viacerých výrobcov tak ako tomu bolo predtým (Solaris, Tam-Bus,...)
Reakcia na: irizar #113240:
...okrem toho hovoril aj dačo v zmysle toho, že nebudú už nakupovať po 10 až 20ks od jedného výrobcu aby bola ľahšia údržba vozidiel a unifikovaný vozový park. Mercedes mimo Capacity vyrába aj Citará kĺbové, nestoja tie náhodou menej ako Capacity? Mne osobne ten Capacity pripadá ako slon tak trocha.
Reakcia na: m@rtin #113228:
Pokiaľ viem, áhradník hovoril o kúpe nejakých 10 - 12 kusov CapaCity ako doplnku k štandardným kĺbákom, na najvyťaženejšie linky ako 21. 240CCčok by bolo ďaleko, ďaleko za hranicou finančných možností DPB.
Reakcia na: m@rtin #113228:
posledna veta sa mi paci. je sarkasticka a realisticka. Avsak busy musime riesit hned, lebo vcera bolo neskoro. Na NP eliny nemame. a ak pouzijeme balik na NP eliny, busy skoncia nadobro a elina vsade nechodi.

Re #113236 Ámos: zatial som nemal to stastie stretnut ani jeden NP trolej
Reakcia na: Ámos #113236:
ani nevies ako s tebou suhlasim 🙂
Reakcia na: m@rtin #113232:
Tak toto nemá chybu! Dali zastávku presne oproti restaurace 'U svaté Anny' ☺
Tomu sa povie prístup k zákazníkovi!
http://tinyurl.com/4geh6x

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.