si myslím, že by ten počet áut klesol, ak by mali ísť v tuneli a navyše - asi by ťažko zaparkovali pri krajnici ? aj keď samozrejme, že vylúčenie IAD napr. z oblasti 29.8.-Mickiewiczova-Špitálska-Obchodná-SNP-Štúrova by bolo ideálne...
Re #111815 810zssk: trošku to uprav na "Krivé koľanice sú kvôli stromom" ?
Re #111813 stevo: keď sa to nepodarí postaviť poriadne, je to kvôli stromom, fajn vymyslené ? "Jazdné pruhy na Záhradníckej už totiž nemohli rozšíriť" a keby spravili ku každému pruhu jeden cyklochodník, že by boli 1+1 IAD a 1+1 cyklisti, tak by mali miesta až-až... ? btw. trávniksa odkladá na rok 2009, takže som zvedavý, ČI tam vôbec bude...
Hehe no mne prednedavnom ten novy strojcek nechcel zobrat kartu...mi to vypisovalo ze karta ineho podniku...to co uz... ? ...vodic nevedel co robit asi to v zivote nevidel tak som musel platit v hotovosti ale polovicny mi dal
Re #111805 eraser: Chlapi, byvam tam, takze sa mozem relevantne vyjadrit. Samozrejme, ze z pohladu cestujucich, vozokilometrov, atd. by to bola super zmena. Ale ide o lokalne sidliskove cesty, ktore by museli byt uplne priechodne (tak, ako v case vyluky, ked osadili znacky zakazu statia a odtahovali sa auta), lebo vytocit uzku cestu s klbakom je viac ako o zivot. Pri zahustenom parkovani je momentalne taketo riesenie cista utopia. A to sa ani nebavime o hluku hned pod oknom
eraser: Dobrý nápad. Vždy, ked vidím na Farského 78-čku, tak pozerám, že koľkí cestujúci idú dalej, smerom na Mlynarovičovu, zväčša sú to dvaja, traja cestujúci. ?
Odkedy sa pridala zastavka Apollo tak od Kosickej ci po Mileticovu je dost kratky usek na lepsie rozbehnutie. Kedysi to hlavne 207cka ficala aj 50tkou (myslel som si ze sa rozsype) od Kosickej na Mileticku aby stihala semafor...
Pripomienka k linke 78 v Petržalke : Nebolo by lepšie linku 78 v Petržalke viesť od Starého mosta priamo na zastávku Farského pred TPD kde by stála spolu s 95 (prstup bez prebiehania cez cestu) a otočila by sa okolo TPD, a ešte umožnila výstup cestujúcich na Vavilovovej (pred predajňou nábytku, čo by bolo od terajšieho výstupišťa Muchovo nám. cca 100m) tak ako teraz počas skladania tých dvoch žeriavov. Lebo v praxi to nevyzerá ani tak, že jeden deň tam 78 ide a druhý nie ale tak, že behom dňa sa to viackrát mení a tak neni na zastávke žiadny vývesok, že na linku 78 treba ísť na zastávku Vavilovova k TPD. Mimo toho, na zastávku Mlynarovičova pre 78 ide vždy do 10 ľudí ak nie do 5 a tí čo idú na Muchovo tak vystúpia na Farského lebo sú pešo skôr doma ako keby šli 78.
No hej, v niecom mate pravdu. Bol som totiz minuly tyzden vo Svajciarku v mestach Zurich, Zeneva a hlavne Bazilej. Tak v Bazilej ktory ma 180tis obyvatelov ma super spravenu siet elektriciek (aspon 14 lineiek) s intervalom 6min, chodia az do pol jedej rano a aj tak tam je kopec cyklistov. Parkovacie domy ci podzemne garaze pre bicykle pri zeleznicnej stanici niesu nejakou vynimkou. Len proste maju vybudovane cyklisticke pruhy a vela ludi, aj v saku, to vyzuiva. To uz nehovorim o autobusoch znacky Mercedes ci MAN s dopytovym otvaranim dveri a fotobunkou... Proste Svajciarsko Pre deti by som preferoval skolske autobusy. Alebo ako ja, chodit 12 rokov 500m peso do skoly
rovnako si rýchlejšie peši z Štúra na Šafko ako elinou - vďaka dvom semaforom, ktoré elinu brzdia...
Re #111770 NN: zabúdaš na pravdepodobnejší variant - že všetci nasadnú do áut - veď prečo by mali ísť na bicykli, keď sa môžu vyvážať?
Re #111774 810zssk: a čo takto strčiť pod zem autá namiesto elín?
Re #111797 Sati: OK, uvidíme, aké budú podmienky, či tam budú okrem podmienky NP aj toľko omieľané referencie a v akom počte. ak nie a hlavným kritériom bude cena, tak ti už dnes poviem, kto (a ktorý typ) vyhrá...
... ak vôbec bude mať čo prejsť po tej trati. ŽSR nemá zrovna najmodernejšie vlaky a tie moderné prímestské diesel jednotky jazdia aj tak všetky na strednom Slovensku.
25km/h je dobré? Teda pohroma by bola až keby jazdili 15km/h? Keď na radiále je priemerná rýchlosť bez počítania času čo električka stojí, tak je to v tých najväčších srač... ?
Ak máš na myslí Gymnázium Bílikova, tak to je nereálne, pretože zo "ŽST Lamač" (Slovak Lines) aj z "Alexyho" (MHD) je pešia dostupnosť naň porovnateľná - cca 5 - 10 minút.
Naviac, na "ŽST Lamač" je možné si prestúpiť na 23-ku a ísť ňou jednu zastávku - na "Bílikova". V opačnom smere sa 23-ka kvôli polohe zastávok a intervalu tým študentom asi neoplatí.
1; Slovak Lines "rozšírilo pole svojej pôsobnosti v Bratislave" už aj v decembri 2006, kedy (ako vieme) začali cez pracovné dni obsluhovať Vajnory aj Čiernu vodu, čím tak trochu konkurujú 630-ke. Z Čiernej vody však idú na Slovenský Grob a Viničné, niektoré až do Pezinka /a naopak/.
2; Za zaujímavé ďalej považujem (aj keď to nie je novinka), že spoj s odochdom 06:50 h z ASMN do Stupavy sa z Mariánky vracia do Záhorskej Bystrice, kde obslúži jednosmernú zastávku "Záhorská Bystrica,ZŠ" a následne ešte raz obslúži zastávku "Záhorská Bystrica,Krče" a až potom pokračuje do Stupavy.
3; Vieme, že dopravnú kartu môžeme prikladať až "PO VYZVANÍ HOVORIACIM STROJČEKOM". Poznáte však dôsledky tohto neuposlúchnutia? Snáď nie vo všetkých autobusoch, ale v jednom som videl ako sa kvôli predčasnému priloženiu karty ten strojček až na 7 minút zablokoval! Teda nikto ďalší si vtedy lístok nemohol kúpiť (a teda ani nastúpiť) a čakalo sa s vypnutým motorom na mieste
To bolo na východzej zastávke. Tento prehrešok sa podaril ešte ďalším dvom cestujúcim na ďalších zastávkach, tam však zablokovanie strojčeka nepresiahlo jednu minútu... Ja keď som v prvých dňoch nových strojčekov tú kartu nechtiac priložil ešte pred vyzvaním, tak strojček sa nezablokoval, iba vodič do tlačidiel na ňom márne ťukal, lístok to vydať nechcelo... Keď to však stornoval, mohol sa o to hneď pokúsiť znova.
4; Existuje v SAD-kách niečo ako "maximálny tolerovaný predčasný odchod zo zastávky je 5 minút "
Neviem si predstaviť, ako bude za súčasných podmienok fungovať pripravovaná BID s jej nadväznosťami v CP...
hmmm dobre teraz si ma dostal ale k tendru na klbaky sa zacalo vazne hovorit na jesen pred rokom cize to neni este ani 12 mesiacov a take keci ze sa caka na SOR su trapne
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
kecho
Re #111815 810zssk: trošku to uprav na "Krivé koľanice sú kvôli stromom" ?
Re #111813 stevo: keď sa to nepodarí postaviť poriadne, je to kvôli stromom, fajn vymyslené ? "Jazdné pruhy na Záhradníckej už totiž nemohli rozšíriť" a keby spravili ku každému pruhu jeden cyklochodník, že by boli 1+1 IAD a 1+1 cyklisti, tak by mali miesta až-až... ? btw. trávniksa odkladá na rok 2009, takže som zvedavý, ČI tam vôbec bude...