Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: TeBeCe #110917:
Hmm, a na napr. na 95 sú štandardne také zápchy, že sa nestíhajú odchody z konečných? Alebo bol ranný interval 3 min. príliš veľký "luxus"?

A stále je taký nedostatok vodičov? Veď sme počuli, že situácia sa už stabilizovala.
Inak, 192 v useku Patronka - Voz. Petrzalka sa bude vylepovat samostatne alebo bude len zapracovana do CP 92ky?
Inak nove CP maju trosku iny font a su mensie.. kedze su vsak orezane rovnako, vyzera to obcas divne 🙂
Reakcia na: Puki #110915:
zapchy a nedostatok vozov = > redsie intervaly...
Reakcia na: Puki #110915:
kym nepride vacsia varka novych autobusov, tak to bude asi len horsie a horsie..
To čo za imbecila zriedilo od začiatku školského roka intervaly? Pozerám, že viacero liniek prišlo o svoje intervaly. Ešte aj nosná 95 dostala z 3 na 4 minútový interval v rannej špičke... No škoda sa rozčulovať. ?
100 ks klbovych v rokoch 2009 a 2010. V Libchavach nebudu stihat...
Reakcia na: 498.106 #110902:
Fakt "pjekné čtení"..
Reakcia na: 498.106 #110902:
Najviac zaujímavá je strana č.5. Do roku 2011 sa dočkáme max. 32 nových trolejbusov a 28 električiek a to všetko s prihliadnutím na nové trate, ktoré sú v pláne? Teraz čo je pravda a čo prachobyčajný žvást?! Tie vozidlá sú zarátané pre obsluhu nových tratí pre predĺžené linky alebo to sa ráta individuálne? Komicky vyzerá, že 91 trolejbusov je po expirácii a pribnúť má 32 z toho 6ks minimálne stále tých sľúbených pre Dlhé diely. Hlavne som veľmi zvedavý na tých 100 autobusov v roku 2009, či to nebude znova nákup typu rámcovej zmluvy na 21Tr alebo nákupy SORov do 10ks. Hlavne som zvedavý ako sa tí vízia 100ks nových autobusov pre BA stotožňuje s pokrokom na kĺbové autobusy vo firme SOR.
Reakcia na: Pantograf1 #110908:
Dostihová dráha je občasná zastávka a pravdepodobne slúži na mimoriadne udalosti a okolnosti, napr. Dni Petržalky. A pravdepodobne sa s týmto obratiskom ráta pri poruchách signalizácie na krížovatke Technopol.
Reakcia na: AAA #110909:
to prve je pravdive. spolahlivo a bezpecne nieco pocas jazdy vzblkne, zlomi sa, alebo vypadne ?
Reakcia na: 498.106 #110902:
Plán DPB:
�� DP Bratislava je spoľahlivý a bezpečný
�� DP Bratislava je čistý a upravený
�� DP Bratislava poskytuje kvalitné služby.
? ? ?
Jake sci-fi.
Mapa siete MHD v Bratislave, platná na rok 2008, uvádza ako občasné konečné zastávky tieto: Vodostav(77), Potočná(56) a Dostihová dráha(83)...(aspoň tie, čo som si všimol)
Pýtam sa preto, či je naozaj zastávka Dostihová dráha,ak nie je úplne zrušená, braná ako občasná konečná, a či tam aj nejaká L83 občas zablúdi. ? ?
Reakcia na: 498.106 #110902:
10,5 metrové autobusy = 12m?? ?
"Motivácia činností vodiča

- zníženie spotreby nafty a elektrickej energie, zníženie počtu drobných škôd"

To chcú, aby vodiči jazdili 40 km/h ako v Prešove? ?
Reakcia na: 498.106 #110902:
Kua, co zas riesi rozchod trati, pripadne subeh eliny a vlaku..
Reakcia na: 810zssk #110903:
ta strata by bola minimalna...
Reakcia na: zakaznik #110899:
Obtazovanie zakaznikov? Keby trolejbus nebol lacnejsi ako autobus tak nic nepoviem. Ale preco by mal DPB vyhadzovat peniaze na to aby pol cloveka odviezol.
Reakcia na: Petto #110900:
A že zahustenie 75 ráno na 10 min. a poobede na 12 min ❗ ❓ Veď ráno mala počas školského roku interval 8 min. a poobede 10, takže sa jedná o zriedenie ❗ Alebo sa tým myslí zahustnie oproti prázdninovému grf.? Znamená to, že na ostatných linkách ostane prázdninový grafikon?

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.