Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: pepke #110391:
V Dúbravke jazdí 6 liniek? Ja som teda napočítal 3. Ak myslíš Karldorf, povedz Karldorf.
A ja ti odpoviem: Áno, tých 6 liniek, čo tam v pd-šr jazdí, jazdí plných. Prečo asi sa predlžoval úchylobus z Longitálu až pod ufomost?
Reakcia na: ivanbuto #110361:
ved ano... ale nie som striktne proti cisto IAD stavbam, pretoze si myslim ze tieto nepriamo pozitivne ovplyvnia aj MHD...

Krasny priklad D1 Mierova-Senecka, MHD absolutne nevyuzivana, ale napriek tomu teraz nemusia vozidla MHD stat v kolonach spolu s tranzitnou dopravou... Ked sa nam podari dostavat dialnicu D4 a vyhnat tranzitnu dopravu tam, ked sa nam podari potom presmerovat miestnu a vnutrooblastnu dopravu na obchvat D1/D2, tak potom mozme odbremenit mesto od aut, a trebars aj nastavit zelene vlny pre MHD (aby ratali so statim na zastavkach)... Ta severna tangenta bymozno vobec nebola zla, pokial by odbremenila ulice v meste
Reakcia na: AAA #110400:
to je to iste ako keby boli elektrickove nocaky, lebo elektrina sa plati pavsalne a priplaca sa len pri nadmernom vyuzivani, t.j. v rannej spicke v priebehu asi jednej-dvocho hodin, kedy je na trati o nieco viac spojov ako pocas zvysku dna...no takze keby sme mali elektrickove nocaky, tak ich mame vlastne zadarmo (len plat vodica)
Reakcia na: pepke #110391:
Postav sa na PKO smer mesto tak o 7:40 a ledva sa do nej nedostaneš. ☠
Reakcia na: AAA #110400:
"Cena práce je rovnako ako u a-busu: 1 vodič. " - nie je to nahodou dokonca tak ze vodic elektricky ma mensiu mzdu?

Inak - mozno to opotrebovanie trate by bolo mensie, ale to podla mna nie je dostatok na to aby sme vecer rusili elektricky. Skor som za zavedenie NightLines.
Reakcia na: S499.1023 #110375:
To šetrenie štýlu autobus namiesto električky ma dosť prekvapilo. Veď sa hovorí, že trakčná elektrina je cez víkend lacnejšia ako cez týždeň a tiež lacnejšia než diesel. Cena práce je rovnako ako u a-busu: 1 vodič. A amortizácia trate by bežala aj tak, údržbu by bolo treba robiť aj tak... . Vieš to zdvôvodnť?
Reakcia na: pepke #110396:
Chlapce, to posudzujes velmi zle. Co sa tyka smeru Raca, najvacsi balik nastupuje az na Racku.
Reakcia na: Max #110393:
Pokial sa cestujuci rano nenarve do eliny tak moze mat v pazi ze cez den nechodia prazdne.
Reakcia na: pepke #110396:
teda smer Rača/Ružinov
Reakcia na: Max #110393:
k tej Račianskej radiále: čo som videl, tak napr. na Obchodnej je väčšinou najplnšia L9, L5 je prázdnejšia a v L7 je zopár ľudí - poobede.
Reakcia na: richardhudec #110388:
V rannej spicke sa casto nenatlacis ani smer Raca. Aspon cez skolsky rok.
Reakcia na: Max #110393:
...a nikto mu to nemoze mat za zle, ze presedlal z MHD do vlastneho auta. Ved co robi dpb - mesto bratislava preto, aby udrzalo v MHD urcite % obyvatelstva? Ked uz nerobi nic preto, aby do mhd pritiahlo dalsie % ludi z radov autistov; alebo chcete-li - autickarov, gumokolistov.
Reakcia na: richardhudec #110388:
ak berieme trebars Raciansku radialu ako vzorovy priklad, tak sa da povedat, ze vyuzitie kapacity je tam optimalne - prazdne elektricky tam ani velmi nevidiet /ak samozrejme neratam dojazdy, poruchy a vozy o cca 4.hod. rannej/, cize vyuzite s tam vzdy - hoc v spickach nestihaju (tlacenica vo vozoch), ale v sedle tiez nedochadza k druhemu extremu, teda ze by boli uplne prazdne.
A to ze su vyuzite viac v useku centrum (Racko) - zst. Vinohrady, tak to je hadam logicke. Nakolko tam ludia v smere do mesta stale pribudaju a v smere z mesta ich zase stale postupne ubuda.

Na margo intervalov - presne ako tu uz bolo povedane, elektricky chodia cez vikendy takmer prazdne prave vdaka tym dlhym intervalom, jednoducho su pre typickeho cestujuceho/obyvatela BA nezaujimave. Kym v spicke pr. dna mam teoreticky zarucene, ze nebudem cakat dlhsie ako nejake 4-5 minuty, cez vikend je to horsie, a vecer podobne; uplne najhorsie cez vikend vecer...
a dovolim si tvrdit, ze aj tak je este v pohode cakat cez vikend na elektricku, kde je preklad 3 liniek, ale cakat niekde v ...haji na autobus, kde jazdi jedna linka s intervalom 20 a viac minut, s tym, ze vobec nie je iste, ci spoj nepojde nahodou skorej/neskorej, alebo ci vobec pojde a nevynecha. Zvlast v tomto meste to nikto negarantuje.

Cize ak uz niekto vlastni a "zivi" auto, tak ho logicky pouziva hlavne cez vikendy, aj na cesty v ramci mesta, a je potom uz len otazkou casu, kedy sa na MHD (ktoru z uzuvedenych dovodov cez vikend nema zaujem pouzivat), tak nebude mat zaujem si ani kupovat elektricenku, lebo sa mu to neoplati, a kupovat si drahe listky na MHD za sluzby neadekvatne cene listka, tak sa na MHD celkom logicky vykasle uplne a bude jazdit autom kazdy den.
Reakcia na: richardhudec #110389:
Si ma nepochopil, ja práve by som to posilnil večer. Ubral by som cez deň. Veď 4 a 9 tam vozí fakt 15 ľudí cez deň. (Nie ráno)
Reakcia na: S499.1023 #110387:
áno presne takto som to myslel. Problémy so zrakom mám, to máš pravdu 😃 ale nosím okuliare 😉. Bolo to smerom z Dúbravky, avšak chceš mi povedať že z tých 6 liniek čo tade chodia v RŠ sú všetky plné?
Re #110388 richardhudec: V rannej špičke v smere do mesta je tam poriadny nátresk, to je pravda. ALe mňa zarazilo to, že pokým v Ružinove sú tie eliny plné celý deň, na ostatných radiálach mi pripadajú dosť prázdne.
Reakcia na: Mike #110383:

1) Prečo by na e-linkách pri súčasnom úchylnom spôspobe kalkulácie nákladovosti nemohli v čase znížených porepravných nárokov jazdiť autobusy?
2) Linkové vedenie je zvrátené, o tom hádam nikto nepochybuje ale v každom prípade výprava sólo vozidiel v čase znížených prepravných nárokov ho NIJAKO neohrozuje.
3) Ja som minulú stredu ani tento pondelok žiadne autobusy na stredovom páse v Ružinove nevidel, jazdí to po ceste. Samozrejme, že moja predstava je autobus na električkovom páse.
Reakcia na: ufo #110385:
ak by si pocas dna dal na dubravske linky namiesto 12 15-minutovy interval, tak by ti tym uz naozaj nikto nechodil, narusilo by to system a zaroven by sa ti potom ludia uz mohli vykaslat chodit vecer elektrickou do karlovky, kedze by si radsej zvykli na auta...
neviem kedy kde a ako cestujes pepke, ale naozaj to zalezi na spicke...na racku sa v rannej spicke nevies natlacit do elektricky v smere do mesta...pocas poobedia mas elektricky tiez castokrat zaplnene natolko, ze to obmedzuje pohodlne cestovanie..hovorim tentokrat o smere do race...dubravka rovnako rano a poobede...co sa tyka ruzinova, tam mam pocit, ze su tie elektricky naplnene stale priblizne rovnako...nesiel som tam vsak uz davno v rannej spicke v smere do mesta, ale tam sa da predpokladat, ze je tiez poriadny natresk...v ruzinove je problem naplnenych elektriciek vsak v tom , ze tam na 2 z 3 lniek premavaju klby, nie duplaky...
Reakcia na: pepke #110378:
A ak si videl v rannej špičke ísť OPROTI (smerom z Dúbravky) prázdne električky, tak máš problémy so zrakom.
Reakcia na: Mike #110383:
*či by išlo o pravidelnú...

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.