p.Záhradník v rozhovore s redaktorkou v karloveskej TV:
- zaèala sa rekonštrukcia trolejovej trate na DD, zatrolejovaním Riviéry bude trať kompletná, èo umožní nasadzovať nielen duobusy, ale aj štandardné trolejbusy. S touto invest.akciou bude vykonaná aj rekonštrukcia prejazdu Karloveská-Molecova,priecestie bude rozšírené a kompletne zrekonštruované - termín do 20.septembra.
- rozhodli sme sa zriadiť špeciálnu linku, ktorá by pomohla ľuďom z odľahlých kopcovitých miest DD dostať sa na zastávky štandardných liniek.. Ukončili sme výberové konanie na dodávateľa špeciálneho mikrobusu, do konca roku by sme ho mohli mať a následne spustiť linku.
- na DD pribúdajú nové byty a zvyšuje sa poèet obyvateľov - musíme posilniť linku 32 - upraviť grafikon, skrátiť intervaly. V minulých dòoch sme testovali nasadenie 15m autobusov, ktoré sú väčšie oproti tým,čo na L32 teraz premávajú.Vyžaduje si to špeciálne vozidlá, ktoré sú uspôsobené na premávanie v takomto kopcovitom teréne.Viem sľúbiť skrátenie intervalov a viem sľúbiť väèšie vozidlá, èím by sa situácia na L32 mala zlepšiť.
- obyvatelia DD, KV a Dúbravky požadajú spojenie s OD Tesco Lamaè. Postúpime túto požiadavku na magistrát, ktorý je objednávateľ výkonov, ak magistrát v rámci celého projektu dopravy túto požiadavku uzná za relevantnú, sme schopní takúto linku zriadiť.
Tak som sa bol dnes pozriet osobne na Euroveu, ale ziadne stlpy pre trolejove vedenie som nevidel. Vsetko same tenke stlpy verejneho osvetlenia, rovnako aj na Dostojevskeho rade..
Dnes som sa po dvoch tyzdnoch dostal do MHD BA takze:
1. Kedy zmizol pristresok pred Polusom pre 98? Suvisi to s tym horucovodom? Dufam ze ked ho daju naspat tak ze tam daju aj nove materialy, lebo ak to niekto videl tak iste uzna ze je to v otrasnom stave (ako vsetky zastavky pri Poluse).
2. Opat sa zacali davat biele N cestaky?
3. Odkedy stoji Tesco kyvadlovka pri Mobelixe na zastavke 53?
4. Okolo desiatej bol asi nejaky prestoj na Vajnorskej, lebo 10.10 dosiel k PCC sest minut zmeskany spoj linky 1 a za nim viac-menej naraz dalsie 3 elektricky.
Teraz si predstav, že dakde mimo BA ti v troch dedinách po sebe nastúpi aspoň po 5 až 10 dôchodcov, ktorí okrem otázok ani nebudú vedieť kam chcú poriadne ísť. Takže busy budú meškať podakedy.
V autobusoch: Ak sa neorientuju, povedia vodicovi kam idu a ten im da listok na dany pocet zon.
Vo vlakoch: Bud poprosia tetusku nech im povie kolko je to zon, alebo si kupia listok za tarifu ZSSK (cize taky ako dnes - napr. z Pezinka do Bratislavy).
Keď našinec dojde do ČR, trebars také Brno kde pásma stovkového radu existujú roky, tak si pochvaľuje ako pekne spravené, že prímestské linky sú integrované do tarify a označovania spojov s mestskými. Ale to len preto, že tam si pobudne pár dní do roka. Keď už však si to má naštudovať, že v ktorom pásme presne je a nedaj bože zapamätať si číslo linky, tak je oheň na streche. Ľudia sú na Slovensku veľmi pohodlní. Dôkazom je aj nespočetne veľa lenivcov (medzi inými aj moji známi), ktorí veselo vyčkávali na linku 68 na zastávke Šustekova počas výluky na Prístavnom moste. Pričom v x-busoch boli vylepené farebné papiere A4 o zmene trás liniek, na samotných zastávkach to bolo vylepené. A keď už ani to by nepomohlo tak na označníku zastávky si všimnem, že 68 tam NESTOJÍ! Podobne ako presne pred týždňom jedna pani sa vyhrážala šoférovi, že si zapíše jeho číslo vozidla, že ho udá a ja neviem čo, za to, že nezastavil na zastávke Most Apollo a vôbec jej neprekážalo, že je zastávka zrušená. VÁŽENÍ CESTUJÚCI, NEŽ ZAČNETE CESTOVAŤ MHD, ZAČNITE VIAC ČÍTAŤ! ?
podla mna pod pojmom "bulvar" sa skryva plan zastavat vsetky tie volne priestranstva popri ruzinovskej... popritom mozu akoze-planovat aj vselico s ruzinovskou, ale pochybujem ze v plane je nieco ine ako zastavat vsetko od parkovisk pred nemocnicou az po park a.hlinku na jednej strane a na druhej sa tiez najde trochu miesta a vsak ked dovolime 20, 30, 40 poschodi tak to nebude trochu ale pekne vela...
Tak ale ja som #110042 písal kvôli tomu, že hlavne pre starších ľudí bude zložité zvyknúť si na nový integrovaný systém prímestskej dopravy.
Teda, keby si ľudia pred cestou nemuseli na mapkách so zónami vždy sami počítať, aký lístok (na koľko zón) si majú kúpiť a na koľko minút im vystačí, tak skôr by v BID videli výhody než nevýhody. Naviac, tie mapky vandali šetriť iste nebudú...
Totiž ľudia nemajú radi, kritizujú a boja sa toho, čo je nové, hlavne ak tomu nerozumejú. Som zvedavý na informačnú kampaň pred spustením BID..
Ale prestávam veriť, že sa to v januári 2009 podarí spustiť, pretože nejak je "ticho" okolo toho... Ani na marec 2009 moc neverím. ?
A čo hovoríte na "Dunajbus"? Také niečo je naozaj reálne?
Jedna pochvala pre kompetentných: Na Šancovej ul. za zastávkou Karpatská bol predĺžený BUS pruh až po Bjornsonovu a bolo zrušených zopár parkovacích miest, tým pádom je zlepšené státie aj vychádzanie zo zastávky. Účinnosť opatrenia teraz bude závisieť od dodržiavania pravidiel a policajnej kontroly, obdobne ako je to o kúsok vyššie.
No prepáč al myslím si, že keby mal lidl vybudovať trolejbusové obratisko tak by sa na to zvysoka vysr*l a išiel by úplne niekam inam. Aj keď to bolo lukratívne miesto, myslím si že aby obchod" z nemecka financoval naše trolejbusy... Samozrejme ja by som to prijal ale aj tak je to nejaké čudné... ?
Neprinieslo.Ale tusim byva zvykom dat investorovi podmienku vybudovat napr.svetla na krizovatke a pod.Tak to moze byt aj v pripade stavby Lidla.Ktovie.
A vieš prečo nevybrali návrh Franz Jozef? Pre toto ak som dobre pochopil:
"V 1. etape prác sme sa pokúsili o "repliku" Mosta Františka Jozefa spred 100 rokov. Popísané nároky na dopravný priestor by si však pri tomto variante vyžiadali tri roviny priehradových nosníkov, ktoré by sa už "nevmestili" na existujúce podpery, čo by si vyžiadalo úplne novú spodnú stavbu mosta. Tri roviny nosníkov by tiež obmedzili variabilnosť využitia dopravného priestoru v budúcnosti. Most by mal veľa pracných detailov a bol by navyše veľmi obtiažne montovateľný bez výluk plavby na Dunaji. Vzhľadom na uvedené by boli stavebné náklady popísaného variantu najvyššie spomedzi študovaných variantov. A aj "dizajn" mosta má svoje slabiny – šikmý priehľad priehradovými nosníkmi vytvára disharmonickú spleť prvkov."
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
N/A