Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
X1, X4, X12, 133 - AKÁ BUDE NAJBLIŽŠIA VÝLUKOVÁ DOPRAVA?

Re #109932 intony: Som zvedavý, či sa pri nasledujúcich výlukach električiek na úseku "Dúbravka - Nový Most" ešte niekedy objaví aj linka č. X4 (podľa možností v preklade s X1 s trasou "Borská - Nový Most" ako to bolo v nedávnej minulosti).

Alebo už po novom bude (tak ako pri poslednej výluke) DÚBRAVKU A TAKMER CELÚ KARLOVKU OBSLUHOVAŤ IBA X12-ka ❓ A "duobusy" si budú ešte väčšmi ničiť svoje naftové agregáty jazdou až pod Nový Most?

Keďže pri nedávnej výluke 133-ky už pod Nový Most prichádzali s meškaniami, tak išli obvykle hneď za X12-kou (v smere do Karlovky). Tým pádom takmer všetkých cestujúcich pobrala X12-ka.
Reakcia na: tr3mp #109943:
V návrhu zmien ÚP figurujú ako stavby, ktoré treba vybudovať:
- duobus na Dlhé diely
- výstavbu vozovne v Petržalke pri ČOV
- železničné prepojenie Predmestie-Nové mesto (je vybudované už vyše polstoročia)
...

Ale ako prospešné treba kvitovať vypustenie rušenia električkovej trate na Hl.st.
Nosný systém podľa ÚP sa mi nevidí - to vetvenie, ktoré samozrejme spôsobí polovičnú prepravnú kapacitu na každej vetve...
Reakcia na: Ike #109958:
Jožko Mrkvička by si nechal pre korunu (0,03 EUR)* koleno vŕtať.
* = pri prepočte bol použitý konverzný kurz 1 EUR = 30,1260 Sk.
?
Reakcia na: Mike #109960:
Z hľadiska plánovania by sa "dopravní odborníci" mohli veľmi aktuálne zamerať aj na plánovanie preferencie MHD v meste... ale to asi nevedia, alebo nechcú.
Reakcia na: roceska #109968:
ja ti verim, cestoval som tak rano do skoly...
Reakcia na: Valec #109965:
skus ist z DNV na Vychodne ? alebo do Ovsista
Reakcia na: roceska #109968:
90 minut je prilis vela pre akukolvek cestu v spicke, samozrejme mimo kolapsu MHD na trase.

#109969 buspruh treba jedine pred krizovatkou s Karloveskou, inde nie je potrebny. No a tam ho treba ako sol.
Reakcia na: hoppusmark01 #109970:
oprava: slovíčko "často" tam nemalo byť..
Reakcia na: roceska #109969:
Dlhé Diely nenavštevujem často skoro vôbec, takže k tomu sa neviem vyjadriť.
Jedna možnosť je, že tam BUS-pruh netreba, ak nie sú v hornej a strednej časti Dlhých Dielov zápchy.
Druhá možnosť je, že tam BUS-pruh treba, a teda jediná šanca ako ho zriadiť je zakázať parkovanie v pravom jazdnom pruhu. Tiež je to možné dosiahnuť spoplatnením parkovania na uliciach v celom meste. Kto má auto, nech si platí aj za miesto na parkovanie, keďže zaberá dosť metrov štvorcových.

Kde však treba BUS-pruh určite je Molecova pred križovatkou s Karloveskou. Lenže to by tam ten BUS-pruh museli chcieť aj kompetentní.
Reakcia na: hoppusmark01 #109966:
A vieš mi vysvetliť, ako by sa dal urobiť BUS pruh na Dlhých dieloch, keď v rámci 4 prúdovky tam v dvoch pruhoch stoja autá pozdĺž celej trasy? To by museli buď všetky autá odtiahnuť, alebo by na DD mohli chodiť iba BUSy v jedinom BUS pruhu 🙂
Reakcia na: Valec #109965:
prečo by som si vymýšľala? Keď dva krát presadáš a pritom je zápcha, tak tých 90 minút bolo reálnych.
hm, tak dnes z lucanky na AS MN rano odchod 7:46, dosiel som 8:16, teda total pohodicka, aj ked pravda zasluhu mal na tom vodic 88 ktory nas pri vyjazde z EU kde som prestupoval pustil 3 do busu aj ked bol uz zavrety a castou busu smeroval von do zapchy, 60min listok som teda cvakal zbytocne, stacil by aj 30
Reakcia na: intony #109963:
Hlavne by mali počítať s tým, že všade, kde je to možné a kapacitne potrebné, je treba električku, a všade tam kde nie je možné/potrebné zaviesť električku, musia byť BUS-pruhy.
Čiže MHD by mala byť na všetkých dôležitých ťahoch segregovaná, či už sú to autobusy, trolejbusy, alebo električky..
Len tak sa dá zabezpečiť, aby počas dopravných kolapsov nebola v kolapse aj MHD..
Reakcia na: roceska #109937:
Ale tých 90 minút si si vymyslela, však. Ja cestujem po BA krížom-kražom MHD, ale len zriedka (ak nie je práve nejaký dopravný kolaps ako teraz) mi cesta trvá viac ako 40 minút. A to prosím pekne aj cez víkend.
Reakcia na: Max #109957:
133 mili-METRO-v ?
Reakcia na: Mike #109960:
Dopravní odborníci to síce berú v tejto veci správne, ale ak raz príde čas, i tak nebude metro všeliekom. A teda vôbec by nebolo zlé keby začali počítať nielen s metrom, ale aj s priestormi pre električkové trate, tam kde sa vplyv metra nedostaví a bude potrebná vyššia kapacita ako trolejbus či autobus.
Reakcia na: Mike #109955:
No a kadial budu chodit minibusy? po tej istej jedinej ceste ako ostatné autá? Keď dostavajú všetky byty na DD, tak to aj minibusu bude trvať 30 minút, kým opustí DD. Proste nevidím to veľmi ružovo. A navyše, zase naši mestskí inžinieri povolili na jedinom ťahu od Karlovky a Devínskej po nábreží, aby sa River park natiahol ešte aj ponad komunikáciu pre autá a tým do budúcna znemožnil akýkoľvek variant viacúrovňovej alternatívnej dopravy.
Reakcia na: Ike #109958:
radsej nech opijaju rozkom - vyjde ich to lacnejsie...

Metro urcite nie, ak by to mal byt dalsi samostatny nekompatibilny system. Keby v tych metrovych tuneloch jazdilo nieco, co mze pojazdovat bud elektrickove trate v meste, alebo zeleznicne trate v meste a v regione, tak budiz, ale potom uz stavajme rovno funkcnu siet rychlodrahy alias S-Bahn, ten by mal aspon svoju logiku. Ale metro Janikov dvor - Slavikov dvor - Slavicie udolie - Haupbahnhof/Filialka, nie, dakujem, neprosim!
Reakcia na: Ike #109958:
Poslanci a iní zadubenci možno počítajú s metrom, dopravní odborníci to berú presne ako Ty = v štýle že "podla mna raz pride cas, kedy metro v BA potrebne bude a vobec by nebolo zle s nim pocitat (teraz nemyslim z hladiska vydavkov, ale z hladiska planovania).." ?

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.