Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: roceska #109937:
Ale tých 90 minút si si vymyslela, však. Ja cestujem po BA krížom-kražom MHD, ale len zriedka (ak nie je práve nejaký dopravný kolaps ako teraz) mi cesta trvá viac ako 40 minút. A to prosím pekne aj cez víkend.
Reakcia na: Max #109957:
133 mili-METRO-v ?
Reakcia na: Mike #109960:
Dopravní odborníci to síce berú v tejto veci správne, ale ak raz príde čas, i tak nebude metro všeliekom. A teda vôbec by nebolo zlé keby začali počítať nielen s metrom, ale aj s priestormi pre električkové trate, tam kde sa vplyv metra nedostaví a bude potrebná vyššia kapacita ako trolejbus či autobus.
Reakcia na: Mike #109955:
No a kadial budu chodit minibusy? po tej istej jedinej ceste ako ostatné autá? Keď dostavajú všetky byty na DD, tak to aj minibusu bude trvať 30 minút, kým opustí DD. Proste nevidím to veľmi ružovo. A navyše, zase naši mestskí inžinieri povolili na jedinom ťahu od Karlovky a Devínskej po nábreží, aby sa River park natiahol ešte aj ponad komunikáciu pre autá a tým do budúcna znemožnil akýkoľvek variant viacúrovňovej alternatívnej dopravy.
Reakcia na: Ike #109958:
radsej nech opijaju rozkom - vyjde ich to lacnejsie...

Metro urcite nie, ak by to mal byt dalsi samostatny nekompatibilny system. Keby v tych metrovych tuneloch jazdilo nieco, co mze pojazdovat bud elektrickove trate v meste, alebo zeleznicne trate v meste a v regione, tak budiz, ale potom uz stavajme rovno funkcnu siet rychlodrahy alias S-Bahn, ten by mal aspon svoju logiku. Ale metro Janikov dvor - Slavikov dvor - Slavicie udolie - Haupbahnhof/Filialka, nie, dakujem, neprosim!
Reakcia na: Ike #109958:
Poslanci a iní zadubenci možno počítajú s metrom, dopravní odborníci to berú presne ako Ty = v štýle že "podla mna raz pride cas, kedy metro v BA potrebne bude a vobec by nebolo zle s nim pocitat (teraz nemyslim z hladiska vydavkov, ale z hladiska planovania).." ?
Reakcia na: Max #109957:
chces dostat pokutu? musis to zobrazit dualne... cize

"41 590 000 000 Sk / 1 380 535 085 €"

mimochodom, podla mna raz pride cas, kedy metro v BA potrebne bude a vobec by nebolo zle s nim pocitat (teraz nemyslim z hladiska vydavkov, ale z hladiska planovania).. No rozhodne to nie je vseliek... to si myslia len poslanci, ktori tym chcu len opit volicov...
Reakcia na: intony #109956:
LOL, prave 133 rokov? Dovtedy uz budeme mat v nasej metro-pole z metra postavene aspon centi-metro, mozno aj pol-metro, ale duo-metro?

METRO - jediny liek na vsetky vase problemy! Dostanete ho prislubom od vsetkych dobrych politikov. Pred pouzitim duokladne a neodkladne citajte navod na pouzitie, pripadne sa poradte s vasim lekarom ci psychiatrom.
Startovacie balenie v akcnej cene iba 41,590,000,000,- Sk! ?
Reakcia na: Mike #109951:
Optimista si možno ty a Kolada, ja som skeptik, ale budiš, som schopný zhltnúť, že o 50, 100, 200 rokov bude Bratislava taká bohatá, že si bude môcť postaviť metro, ale aj sedliacky rozum mi stačí na to, aby som skonštatoval, že čakať 200 rokov napríklad na podzemnú trať Dunajská - Páričkova - Ružová dolina, miesto toho, aby tadiaľ šla omnoho skôr električka, je hovädzina.

Sakra, veď prestavujme a vetvime postupne električku aspoň tadiaľ, tam, kamsi a bezkolízne už teraz, ale... žiaľ, nie je v ÚP, nie je pre ňu miesto, bude tam krabica, X-prúdová komunikácia a dalšia generácia si ďalších 133 rokov môže zatiaľ fúkať trasou A náš kremačný popol, prípadne naťahovať v trase dážďovky z pripraveného podzemia.
Reakcia na: roceska #109937:
No a pre vás, čo bývate ďaleko od t-busov na D. Dieloch a ešte ďalej od električky ide zriadiť DPB a. s. z dobročinnej iniciatívy karloveských poslancov (zhodou okolností vedúcich funkcionárov DPB a .s.) minibusovú linku, ktorá vás skoro od vášho vchodu dovezie na najbližšiu zastávku liniek 32, 33, 133 aby ste mohli pohodlnejšie využívať MHD. Ak máte dojem že sa minie úspechu a zo svojho auta nepresadnete do MHD ani tak, oznámte to prosím kompetentným, bay sa predišlo ďalšiemu vyhadzovaniu peňazí na blbosti. Ďakujem... ?
Reakcia na: S499.1023 #109950:
"Ak sa v rámci Prahy pohybuješ jedine metrom, tak sa celkom nachodíš." - To asi dosť závisí od toho, či sú jej ciele výhradne v blízkosti staníc metra alebo nie. ?
Reakcia na: roceska #109942:
Ó, do iných miest nechodíš? Mimochodom, ako zamestnankyňa banky by si mohla pochopiť, že ceny btov stanovuje trh a nikto ťa nebude nútiť kupovať si byt pri električke. Ak budú drahšie ako tie, čo pri električke nie sú, asi to bude tým, že dostatočné množstvo iných ľudí uprednostní dopravnú obslužnosť pred lesnou tíšinkou.
Reakcia na: zakaznik #109948:
hadam Portugalsko:)
Reakcia na: intony #109947:
Ale to povedal aj Ing. Kolada a verím že to zopakuje hocikto ďalší po ňom (napr. Ďurkovský). Keďže sme optimisti tak veríme, že raz ( o 50,100,200 rokov) ,bude Bratislava taká bohatá, že si bude môcť dovoliť postaviť metro za miliardy (to bude trasa A). Toto je už dnes zakotvené v ÚP, aby bola zem pre to už pripravená. Ale dnes sme v situácií keď môže byť plnohodnotný NS električka. K tomu netreba žiadny ÚP, to je realita a stačí k tomu zdravý sedliacky rozum (ktorý žiaľ na rôznych miestach magistrátu, DPB, SDKÚ, KDH, 3. sektoru, atď chýba..)
Reakcia na: roceska #109940:
Ak sa v rámci Prahy pohybuješ jedine metrom, tak sa celkom nachodíš.
Reakcia na: 810zssk #109935:
Ale stavať tunel cez centrum iba pre nich sa neoplatí. Možno viesť trať od Predmestia po Filiálku áno, ale kopať ďalej už nie.
Na margo tých vyhlásení, že na Starom moste treba zachovať IGK, dovolím si dať za príklad Porto (Španielsko). Tam z hornej časti mosta v centre mesta vykopli autistov a nahradili linkou metra. Z priestoru zasmradeného autami, takého, aký budete mať vy, urobili miesto pre žitie. Dôkaz miesto sľubov:
- http://k53.pbase.com/u12/armindo/upload/42440610.DLUIS2BS.jpg
- http://www.vlaky.net/upload/galeria/002948/054663.jpg
?
Reakcia na: tr3mp #109943:
A veselo pokračujeme s utajovaním nosného systému.
Nosný systém v Bratislave má byť električka, ale v územnom pláne budú figurovať stále tie pozemné trasy, na ktoré ešte roky ak nie desaťročia mesto nebude mať.
Hoci budeme mať v ÚP nosný systém, skutočným nosným systémom bude aj tak električka.
Hoci bude nosným systémom stále električka, hovoriť sa bude o nereálnom nosnom systéme, ktorý stojí desiatky miliárd.
Hoci sa bude hovoriť o nosnom systéme, ktorý stojí desiatky miliárd, stavať nový most pre MHD je luxus.
Hoci je stavať nový most pre MHD luxus, bude ním vedená trať nosného systému.
Hoci bude po moste trať nosného systému, nebude zakreslená v územnom pláne ani ako električková trať.
Hoci bude na moste električková trať nazývaná nosný systém, v územnom pláne budú figurovať aj naďalej všetky tie podzemné trasy, na ktoré ešte roky ak nie desaťročia mesto nebude mať.
Hoci...
Reakcia na: 810zssk #109944:
"Z tych nakresov som debil"
Skús si prečítať legendu, prípadne textovú časť. ?

Stručne:
Namiesto súčasných trás A Dúbravka - centrum - Predmestie a B Petržalka - centrum - Ružinov a okruhu s dvoma prestupnými stanicami v centre (Kamenné námestie a Trnavské mýto) zmena navrhuje:
"Trasa A nosného systému zo západnej časti mesta je vedená z priestoru Lamačskej brány cez Dúbravku, Karlovu Ves, Staré grunty a Podhradie. Trasa A má nasledovné stanice: Kamenáče, Dúbravčice, Podvornice, Dúbravka, Záluhy, Krčace, Kútiky, Dlhé diely, Karlova Ves, Staré grunty, Kráľovské údolie, Podhradie. Ďalej sa trasa A vetví na vetvu A1 (so stanicami Kamenné námestie a Mlynské nivy) a vetvu A2 (so stanicami Suché mýto, Hlavná stanica a Trnavské mýto) vetvy A1 a A2 sa pred stanicou Ružová dolina znovu spájajú do jednej trasy Ďalej trasa A pokračuje pozdĺž Záhradníckej a Ružinovskej ul. na Letisko M.R. Štefánika stanicami: Ružová dolina, Štrkovec, Ružinov, Pošeň, Letisko západ 1, Letisko západ 2, Letisko a Za letiskom.
Trasa B nosného systému v južnej časti mesta začína v rozvojovom území Petržalka juh stanicami Petržalka juh 1 a Petržalka juh 2 a pokračuje stanicami: Janíkov dvor, Juh, Veľký Draždiak, Stred, Zrkadlový háj, Chorvátske rameno, Einsteinova, Centrum, Mlynské nivy, Trnavské mýto, Slovany, Predmestie."

Tie farebné čiary môžu pôsobiť mätúco, ale treba si zobrať platný ÚP a porovnať s ním, čo tento návrh dopĺňa a čo ruší.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.