Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: 810zssk #109885:
tie eura vyzera ako trat na Barandov z vtacej perspektivy.... ?

inak snad to dobre zaokruhlia, lebo platit tymi drobnymi - to sa asi zjasim
€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€
http://www.dpb.sk/download/dokumenty/cennik_cl_dualne_082008.pdf
Reakcia na: Mike #109830:
Akokoľvek s Lolovými scestnými názormi na nosný systém nesúhlasím, pokiaľ ide o jeho požiadavku na opätovnú diskusiu, má pravdu. Veď si zoberme, čo bolo v pláne pred dvoma-troma rokmi, keď sa zámer verejne prerokúval a pripomienkoval na MŽP, a čo v pláne je dnes:
Na začiatku to vyzeralo takto:
1. električka bude pre Petržalku nosným systémom,
2. pôjde po estakáde, po zemi alebo v záreze,
3. cez Dunaj prejde po zrekonštruovanej železničnej časti Starého mosta,
4. z ktorého bude vylúčená IAD.
A dnes:
1. električka bude pre Petržalku len doplnkovým systémom k železnici,
2. mesto má záujem vybudovať ju v tuneli,
3. cez Dunaj pôjde po novovybudovanom moste,
4. na ktorom budú púre IAD dva jazdné pruhy namiesto doterajšieho jedného.
Čo zostalo z pôvodného zámeru? V takejto situácii je podľa môjho názoru oprávnená požiadavka, aby bol zámer opätovne verejne prerokovaný, a najmä aby boli opätovne posúdené dopady na ŽP.

Na druhej strane, objektívne treba uznať, že diskusia bude jalová minimálne dovtedy, kým si aspoň na magistráte neujasnia, čo vlastne chcú. Napr.:
Fabor: električka bude doplnkom k železničnej doprave.
Ďurkovský: je v súčasnosti otázne, či sa v Petržalke vybuduje trať len pre rýchlodrážnu električku alebo tiež trať, po ktorej budú premávať aj vlaky.
Fabor: je v záujme mesta, aby sa električka vybudovala v plytkom tuneli.
Ďurkovský: so zapustením trate pod zem sa neuvažuje.

Navyše kým mesto trvrdilo, že posudky, do ktorých sa investovali nemalé sumy, preukázali možnosť použiť pre NDS železničnú časť mosta, podľa projektanta Maťaščíka (dnešná Prqavda) znalecké posudky na kvalitu ocele ukázali pravý opak.

Je skrátka už veľmi veľa informácií od oficiálnych miest, ktoré si navzájom odporujú, a ktoré by mali byť vysvetlené. Pretože čím ďalej, tým viac mám dojem, že magistrát si ohľadne NDS robí z Bratislavčanov srandu.
Reakcia na: NN #109876:
Ani nie, o pol deviatej z Petržalky na Kukučínovu L98 s meškaním 15 minút. Až tak tragické (ako to popisovali v médiách) som to nezažil.
Reakcia na: Kacicka #109881:
Postupujte prosim na Azet.sk
Reakcia na: luky133 #109879:
hmm, no keď hovoríš že si tam brigádoval tak asi o tom niečo vieš, ale ja som tým šiel naposledy okolo 14:00 ešte cez školský rok a bolo nás tam tak 5 (z VW). Nie je to síce 901, ale stále si myslím že v súčasnej situácii je to mrhanie. No vidím, že riešenie je asi v nedohľadne.
Reakcia na: pepke #109878:
Ono ja som cestoval od 15:00 nimi a môžem povedať, že nie sú vyťažené na kĺbak, ale stačí solo, ale vždy tam niekto je nie ako linka do AT 🙂
Reakcia na: luky133 #109877:
aby som to uviedol na pravú mieru, myslím tieto spoje:
13 . 16. 36. 56
14 . 16. 36. 56
15 . 16. 36. 56
16 . 16. 36. 56
17 . 16. 36
ktoré k VW zachádzajú a sú prázdne:)
a tieto spoje:
05 . 20. 40
06 . 00. 20. 40
07 . 00. 20. 40
neviem ako sú vyťažené lebo som nimi neišiel, ale tipujem že je to šeredné.
Reakcia na: pepke #109875:
Ale ak viem dobre tak 92 celý deň nezachádzka k VW... ?
co by ste radili podla dneska ako je najlepsie sa dostat na AS MN zajtra na 9-tu z petrzky? odviezt sa niekam na nam. hraniciarov a odtial peso na safko a odtial skusit cosi chytit resp. to prejst peso?

dnes som siel na 8-mu na mileticovu a nebolo to take tragicke, 7:10 lucanka, pred 7:40 mileticova, ale v neskorsich casoch to bolo asi horsie po 8-ej
Reakcia na: luky133 #109874:
áno bol. Ale to je pár spojov za deň a ostatné spoje sú prázdne.
Reakcia na: pepke #109870:
Bol si sa pozrieť k VW aká býva plná 92jka keď sa menia zmeny vo VW? Ja som tam brigadoval a môžem povedať, že sú dosť plné preto som radšej končieval o hodinu neskôr kedy bola prázdna... Síce po ukončení striedania zmeny by tam nemuseli chodiť kĺbaky lebo vtedy končia len tý nižšie postavný z kanclov, ktorý nemajú autá...
Reakcia na: Ondro #109872:
ale komu je to a načo??
Reakcia na: pepke #109867:
ked sa stiahnu, tak nebudu prachy vobec.... takto za tie linky DP aspon daco dostane
Reakcia na: pepke #109870:
lebo je mi jasné, že to muselo mesto schváliť.
Reakcia na: S499.1023 #109868:
Pomocou mesta. Uznávam, že toto je naozaj skôr vec mesta ako DPB, ale stále je to treba riešiť - teda už nie DPB ale mesto. Už keď hovorím o tomto, neviete niekto ako k tomu vôbec prišlo že DPB začal prevádzkovať linky pre VW? Bolo to ešte keď mal DPB dostatok busov?
Reakcia na: hoppusmark01 #109829:
Navrhujem autovlak z Petržalky na UNS každých 15 minút ? Kto je za?
Reakcia na: pepke #109867:
NIE JE to lacnejšie. Keď si mesto objedná kilometre, tak DPB tam nasadí busy. Keď si ich neobjedná, žiadne sťahovanie nebude.
Platená linka NIE JE zbytočná linka.
A na margo obtiažnosti - myslíš, nemyslíš, popíš KONKRÉTNE, ako by ich "mal vykryť".
Reakcia na: Ondro #109858:
ja si to predstavujem z tohto pohľadu: čakáme na nové kĺbové busy, ale jednoduchšie a lacnejšie by v tejto chvíli bolo stiahnuť staré zo zbytočných liniek a využiť ich tam, kde treba. Je lacnejšie keď DPB bude platiť za prevádzkové náklady (nafta atď.) na buse z terajšej prázdnej 92ky, ktorý sa nasadí na normálnu linku akoby mal kupovať nový bus, ktorý by sa nasadil na tú istú linku. Samozrejme že BA potrebuje nové busy, ale v súčasnej situácii (hlavne kým prídu) by bolo podľa mňa lepšie použiť existujúce busy na linky ktoré sú vyťažené. A nemyslím, že "vykryť tie náklady" by bolo až také obtiažne.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.