To si si spravil výcuc z jednej vety môjho príspevku. Ja som závodu nevyčítal, že si to financuje, len som tak reagoval na iný príspevok, v ktorom dotyčný píše, že za to môže zrejme iný podnik, ktorý si to však nefinancuje alebo len čiastočne do toho prispieva a preto nás nemusia zaujímať vozokilometre, ktoré prejazdí za cudzie peniaze. Takto som to myslel. Mne je jedno, nech ich dá aj 350 za hodinu, ja budem len rád, že sa z 92-ky stane nosná linka. ?
tie strojenu su koli zaciatku a skonceniu smeny a plati si to Wv aj ked teraz cez prazdniny by si v nich mohol hrat gorotky ael cez skolsky rok je to ina kava
pocuj ty vyhasnuta baterka a co ze som vodic predstav si ze aj to dopravne vzdelanie mam a ako si uvedom ze ked si to niekto plati napriklad tu 92 tak to bude najmenej stratova linka ak uz tak najviac stratova linka je 50 kde aj dochodci co nemaju zťp a pod 70 rokov jazdia na cierno to ti nevadi o mladezi ani nehovorim tak laskovo zalez do budy a nebres ?
Súhlasím, že vodič vo verejnej osobnej doprave je viac zodpovednejšia práca ako vodič "obyčajný". Ale ak hovoríme o výraznejšom navýšení ich mzdy, hovoríme o drahšej pracovnej sile, ktorú bude treba z niečoho zaplatiť. Osobne verím tomu, že trend, aj vďaka nedostatku vodičov, povedie k ich lepšiemu ohodnoteniu, avšak ruka v ruke s vyššími cenami cestovného. Je to tak trochu spoločenská vec - vedieť, že vodiči MHD sú starostlivo vyberaní, dobre školení a pod., ale za drahšie cestovné od nás. Lebo my obyčajne ochotne súhlasíme s tým, aby vodič zarobil 60 tisíc, ale jedným dychom trváme na tom, aby hodinový lístok na MHD stál stále 22 Sk. To nepôjde - buď bude jedno alebo druhé.
Mne sa zdá (ak je to ešte pravda a ak nie, tak sorry), že na tie 92-ky (neviem, či na všetky) prispieva VW, takže skôr by som sa toho závodu spýtal, či tých spojov nefinancuje príliš veľa. V každom prípade môžeme byť radi, že víkendová (a nielen tá) 92-ka nie je zrušená (aj keď treba mať znalosti jej CP) alebo skrátená, lebo ako je zrejmé, tie cielené odchody nebudú výmyslom DPB, ale VW v spolupráci s DPB a vtedy si tie vzkm navyše môže vyčítať jedine (alebo hlavne) VW.
"Myslíš si, že keď si šofér, že si požral všetkú múdrosť..." - tu by som vážil slová. Nikdy nevieš, či aj vodič náhodou nemá dopravné vzdelanie.
Pohonné hmoty ma napadli tiež. Ale veľmi silne pochybujem, že naozaj dakoho zaujíma koľko majú šoféri na výplatnej páske a zdôrazňujem bez bonusov. Lebo aj keď majú príplatky tak celé to vyznieva veľmi smiešne, že niekto kto denne má na zodpovednosti stovky až tisícky ľudí je tak platený akoby vozil hnoj...
Myslíš si, že keď si šofér, že si požral všetkú múdrosť, alebo lepšie povedané prehľad o obsadenosti liniek po celom meste? Tie zdvojené 92 cez víkendy sú blbosť, keď už nie prvá tak na betón druhý spoj čo ide za 5min je mrhanie vzkm. Takisto ztrojené 92 cez pracovné dni večer alebo ráno. Prvá je slušne naplnená, druhá menej ako na 25% a tretia odveze do 10cestujúcich.
Ja len, že stále obviňuješ zavedenie Eura za zvyšovanie cien a neberieš do úvahy ostatné faktory, ktoré na to vplývajú. ?
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Papyr