Hl.st. by potrebovala investora typu Ballymore, aby aj tam mohlo vzniknut nieco pekne (ako Eurovea).. Samozrejme ziadne obrovske kancelarske plochy, iba budova stanice+mensie nakupne centrum+dostatok miesta pre MHD..
Tak zaujímavé, že väčšina dopravcov henď argumentuje zvýšením cien pohonných látok a všeho možného. Teda to minimum dopravcov jazdí na benzín zadarmo alebo čo keď si môžu dovoliť znížiť ceny. Jediné utrpenie čo to prináša všetkých obchodníkom a poskytovateľom služieb je to, že nemôžu dávať ceny tak ako v EÚ. Nikto z nich však ani v najmenšom nezamýšľa dvihnúť platy zamestancom. Keď sa väčšina mizerne platených zamestnancov obráti na vedenie o zvýšenie platov, tak to odpovie priemernou mzdou ked sú všetky príspevky na cestovanie, ubytovanie, deti a pod zarátané a plus do priemeru podniku sa zaráta aj plat papalášov, ktorý je cez 50 litrov bez započítania odmien za každý rok, prípadne polrok, čo neskôr robí plat 60 litrov.
Kvalita firmy IPR sa už začína prejavovať aj pri výstavbe budovy na Račianskom mýte. Podľa tabule označujúcej názov stavby sa má výstavba prebiehať od 04/2008 až 08/2009. Zatiaľ to len oplotili a zbúrali tú drevenú krčmu. Predpokladám, že do plánovaného konca výstavby ani jamu kopať nezačnú.
Pred chvilou bola na TA3 reportaz o tom, ze Hlavna stanica sa tak skoro rekonstruovat nebude (teda predstanicny priestor). Ze vraj investor veste vobec nic nerobi, ani sa neprojektuje (u IPR sa to dalo cakat ? )...
Vdaka bohu, zatial teda neprideme o jedno z dvoch tak potrebnych obratisk autobusov v centre mesta, a neparalizuje sa Sancova a Prazska z dovodu brutalneho narastu IAD..
Na druhej strane ta stanica si rekonstrukciu pyta, ale samozrejme so zachovanim obratiska, ja by som dokonca privital aj jeho rozsirenie..
keby L901 chodila k Lidlu v Hainburgu a platila tam dochodcovska zlava - nad 70rokov zadarmo, tak tam musia nasadit klbovy autobus zachvilu ? vsak banany za .75centov kg, no to by dochodcovia nevahali... ?
rovnako aj masove vyrobky. Slovenske parky a pastety som si nekupil uz asi tak 4 roky..
Teraz sa aspon nemusim chytat za hlavu, ked v telke obcas odhalia nejaku kauzu s plesnivym masom. Fuj.
ja sa snazim kupovat co najviac potravin v Rakusku prave z tych dovodov, ktore pises. Za prve nizsia cena, za druhe, nebudem davat zarabat niekomu, kto vyrobi syr, ktory je tak rozriedeny vodou, ze v nom ani syr nie je citit, okrem toho este aj zapacha. V Rakusku si za menej penazi kupim vynikajuci syr vysokej kvality..
A budem tak nakupovat dovtedy, kym sa na Slovensku neuvedomia a prestanu setrit na kvalite vyrobkov a zacnu dodrziavat hygienu pri vyrobe..
nie len elektronika ale aj potraviny ci bezna drogeria sa da kupit v rakusku lacnejsie, alebo za rovnaku cenu - lenze s tym rozdielom ze v Bille v Hainburgu hnile ovocie a zeleninu ani len neuvidis, a nestane sa ti take, ze chytis cibulu a vyleti z nej 20 musiek... nechapem ten rozdiel... a to aj pri jednom retazci napriklad Billa - SK - Rakusko - ceny su casto v rakusku nizsie alebo aspon rovnake a kvalita tovarov ako ovocie-zelenina, masove vyrobky a syry je neporovnatelne vyssia v rakusku pri rovnakej alebo este nizsej cene...
To nie je prípad pre SOI. Je predsa trhové hospodárstvo, tak si ceny môže stanoviť kto chce, ako chce. Jedine, že by som to bonzol Ficovi. Ale keď ja nie som bonzák...
Elektronika (nie všetka, treba porovnávať) sa v Rakúsku dá kúpiť lacnejšie už dlhú dobu. Ale v poslednej dobe je to už fakt dosť veľký rozdiel.
Pred dvoma týždňami som si kupoval nový foťák. Cena v AT bola 599 € až 699 €, cena na Sk od 21 500 Sk (internetové obchody) až 24 990 Sk (klasické obchody). Ak k tomu pripočítam vytlačenie českého návodu a spiatočnú cestu do Viedne, tak mi ešte aj pekne zostane na príslušenstvo.
Re #109751 Papyr: Niekedy mám pocit, že keď vláda tak táto sociálna vláda (s ministrami, ktorý si po mimo zarobia ročne 10 miliónov) veľmi chce aby zraziť ceny, mali by príslušný výrobcovia (príp. dovozcovia) prestať príslušný tovar alebo službu dodávať. Bolo by veľmi zaujímavé, keby napr. SPP vyhlásil, že nebude predávať plyn domácnostiam pod cenu a jeho predaj by zastavil (ak mu v tom ovšem nebráni nejaký zákon). Koľko by to potom takto vydržalo.
ked uz je odvcera ta vyluka pristavneho mosta, preco po nom vlastne jazdi MHD a nevyuziva radsej trvalo apollo? aky je k tomu rozumny dovod viest linky cez dialnicny tranzitny most kde je beztak dost nezaujimava zastavka (oproti obchadzkovej trase cez apollo s vyrazne zaujimavejsimi)?
Slo to aj bez toho, ale toho chmulka si zasluhujes. Predstavujes si, ze kedze zavadzame euro, tak sa na rok zmrazia vsetky ceny? Ze sa nesmie do cien premietnut ani skutocny narast nakladov?
Chlapce (aby si sa neurazil), ty sa tu ako chmulko dlhodobo prezentujes svojim nadavanim a frflanim na vsetko. Popravde som dufal ze nova generacia tohto naroda sa zvyku hladat dovody na frflanie zbavila. Mylil som sa.
Uplne by stacilo aby sa ustanovilo ze BUS moze jazdit po elektrickovej trati a v pripade ze po nej ide, platia pre neho rovnake predpisy ako pre elektricku. A samozrejme vynutit dodrziavanie.
Preco muzeum? Moze byt nejake otvorene miesto kde sa to umiestni ako pamatnik Len by bolo financne narocne to zrealizovat.. je to skor sci-fi.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Kubusss59