Reakcia na: ivanbuto #109547:
"Zlepší sa aj prejazd cez električkovú trať, ktorá bola bez semaforov." - nj, co tam po nejakych 100 ludi v elektricke co budu zdrzani
"Informácie z magistrátu hovoria, že index automobilizácie v Bratislave rastie každý rok - dnes pripadá takmer jedno auto na dvoch obyvateľov. To robí z Bratislavy jedno z najmotoristickejších miest Európy. Je to dané aj ekonomickou úrovňou obyvateľov, aj životným štýlom." - je to dane predovsetkym imbecilitou ludi na magoriate
hoppusmark01
Ja si myslím, že v prvom rade by sa malo pri rozhodovaní, či pôjde do tej ktorej oblasti električka, trolejbus, alebo autobus, pozerať na požadovanú kapacitu a ekonomické kritériá a pod. Čiže keď sú niekde vysoké kapacitné nároky, tak tam postavíme električku bez rozmýšľania nad tým, či budú tie koľaje spĺňať kritérium visibilty of network...
Takisto ak niekde budú vhdoné trolejbusy z dôvodu ekonomického, tak ich tam zavedieme. Ale určite to nebudeme robiť iba preto, aby tam viseli dráty a boli ich vidieť..
Čiže kritérium visibility of network je podľa mňa až na poslednom mieste pri rozhodovaní, ktorý typ dopravy do oblasti pôjde..