Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: 810zssk #109191:
Je to aj o narode. ?
Reakcia na: AAA #109217:
tak v tom prípade beriem späť ?
Reakcia na: hoppusmark01 #109216:
Ten príspevok bol myslený ironicky a žartom.
Reakcia na: AAA #109214:
"On to vie"
On to fakt nevie. Treba si pozriet v archive nejakej televizie reportaz tusim zo vcera, kde to hovoril priamo pred novinarmi: "...to TGV, ktore dokaze ist...myslim ze.. 160 km/h..."
Na mojej stránke si môžete pozrieť dva historické cestovné poriadky. Trať 7019 Bratislava,Avión-Bratislava,Petržalka-Jarovce-Rusovce,národná bezpečnosť-Rusovce-Čunovo-Rajka. A trať 7014 Bratislava,Avión-Bratislava,Prievoz-Verekne-Schildern-Šamorín-Bačfa-Vajka pri Dunaji-Veľká Sarva-Blatná na Ostrove. Obe sú z 1948 v pôsobnosti autosprávy ČSD. www.fotobus.ic.cz ?
Reakcia na: Solider #109192:
A to je práve hlúposť, že DPB popri oprave trate, ak je pravda čo píšeš, na vedenie j***, alebo to vedenie má životnosť o toľko dlhšiu ako trať?
Ale vlastne tosaneda, všetcisunaobede, natoniejepredpis, cestujucibytonepochopili (napr. to prečo nie je zas o rok výluka), dalobysatozneužiť (napr. by sa museli koordinovať traťováci s vrchármi na furt),... .
Re #109202 810zssk: On to vie, lenže on vie aj to, že vymyslel na území BA 10. etapu preferencie využívajúcu všetko naj z predchádzajúcich 9 na novom úrovňovom priecestí, ktoré sa postaví niekde v blízkosti ŽST Petržalka, aby autá nebehali krížom cez Paneurópsky koridor a turisti si nemysleli, že nemáme ani preferenciu VHD.
To, že zavedenie systému predĺži jazdnú dobu Paríž - BA na úroveň času, ako by sa celá cesta išla po zločineckom koridore, je vec druhá a o tej sa nehovorí. ?
Zároveň sa pred priecestím, aby vlak mohol stáť, aj ak by náhodou preferencia mala slabú chvíľu a fungovala, vybuduje železničná zastávka, na ktorú bude zvážať petržalských domovníkov duozvrhlsoť využívajúca parohy len na ceste do vozovne a z vozovne, lebo v Petržalke trolejové vedenie nebude.
Reakcia na: 810zssk #109191:
Je to aj o národe. Povaha národa v spojení s nečinnosťou polície spôsobila, že u nás je miera vandalizmu ďaleko nad priemer civilizovaných krajín. Tromfli sme aj Budapešť, ktorú sami Maďari nazvali "vandalfőváros". Okrem toho aj zástupca JC Decaux sa v nejakom rozhovore pre médiá vyjadril, že miera vandalizmu a poškodzovania prístreškov v BA nemá obdobu v žiadnom inom európskom meste. Ale súhlasím s tým, že na opravovanie poškodeného mobiliáru, etc. sa zvysoka prdí (okrem JCD, samozrejme).
Reakcia na: 810zssk #109211:
Súhlasil som s inou časťou príspevku, ale nevadí ?
Reakcia na: Solider #109210:
Zvlastne ze ked ja som napisal ze aj na tych stlpoch zavisi tak si nesuhlasil 😃 Ale nevadi..
Reakcia na: hoppusmark01 #109209:
S týmto môžem len súhlasiť. Navyše, niekedy by bolo vhodné namiesto rozširovania komunikácií tie stávajúce aj zrekonštruovať, Trnavská vyzerá príšerne. Chodníky taktiež.
Reakcia na: Solider #109207:
Ver tomu, že veľa ľudí si tie stĺpy všíma.. Aj také "drobnosti", ako hrdzavé stĺpy verejného osvetlenia/trolejového vedenia vytvárajú obraz mesta. Rovnako ako rozbitá dlažba a chodníky, zničené obrubníky a mestský mobiliár/lavičky.
Dokonca už aj v architektonických/dizajnových časopisoch si takéto veci všimli, a bolo to aj v článku o Bratislave (časopis Dolce Vita), konkrétne o našich príšerne vyzerajúcich uliciach..

Dovolím si povedať, že oprava tých stĺpov sú rovnako dôležitá, ako oprava zastávok na Trnavskom mýte..
Reakcia na: Solider #109207:
Pozri, naklady na natretie su minimalne (v porovnani so zbytocnym rozsirovanim niektorych komunikacii, ktore vedie k ich upchatiu) a nevidim dovod preco to nespravit ked to co i len minimalne zvysi esteticku uroven.
Reakcia na: 810zssk #109206:
Určite bude pobyt Bratislavčanov v ich meste príjemnejší, keď sa natrú 2 stĺpy trolejového vedenia. 95% vrátane mňa si tebou spomínané stĺpy nevšimli, pokiaľ ich na to niekto neupozornil ?

Aj keď nie som proti tomu, aby sa natreli, ale osobne si myslím, že tie stĺpy sa už neoplatí natierať, tie treba vybrať a vymeniť za nové, čo nestojí 75 korún ?
Reakcia na: Solider #109205:
Ja nie som pracovnik institucie ktora ma zabezpecovat aby bol pobyt Bratislavcanov v nasom meste co najprijemnejsi.
Reakcia na: 810zssk #109204:
Osobne Ti to prekáža? Bež si kúpiť syntetický náter do farieb a lakov, zošúchaj pôvodnú vrstvu a natri to.

Neesteticky skôr pôsobí terminál na Trnavskom mýte, než dva stĺpy popri trati.
Reakcia na: Solider #109203:
Estetika?
Reakcia na: 810zssk #109200:
Prečo by mal niekto natierať stĺpy?
Reakcia na: hoppusmark01 #109197:
On hovori o preferovani VHD, ale vobec netusi ze existuju rychlovlaky co mozu ist rychlejsie ako je maximalka na dialnici.
Reakcia na: hoppusmark01 #109195:
Ale ved toto je uz tretia etapa preferencie.
Reakcia na: Solider #109192:
A tvrdil to niekto? To ze sa nemeni vedenie este neznamena ze sa nemozu natriet stlpy.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.