Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Solider #109132:
podľa MS tam tú údajnú maticu podhodili určite Maďari ?
inak trochu OT, ale k lístkom DPB - nie od 8.8.8, ale od 24.8.8
http://ekonomika.sme.sk/c/3997496/dualne-ceny-budu-povinne-neskor-az-od-24-augusta.html
Reakcia na: Mikimaus #109130:
Spočiatku som si myslel, že za to môže Matica slovenská ? ?
Toto je celkom dobry napad - digitalne transparenty priamo na cele lokomotivy voziacej (pri)mestske vlaky:
http://www.bombardier.com/files/en/supporting_docs/image_and_media/products/BT-3999-TRAXX_P160_DE_-_GermanyHR.jpg
Reakcia na: 810zssk #109128:
A aby som nezabudol - aj Grecko je EU.
Reakcia na: Sommelier #109126:
Rozmyslanie dovolnekar = vylucne niekto kto ide k moru je pomerne divne zmyslanie (aj ked vacsina k moru ide). Je vela ludi co uprednostnuju navstevu zahranicnych miest (a to vacsinou v EU).. A dalsich X ludi chodi po EU na pracovne cesty.. skratka casy sa menia, ludia ovela viac cestuju po Europe.

K samotnej regulacii: s tym celkom nesuhlasim kedze som proti akejkolvek forme regulacie..
Reakcia na: 810zssk #109120:
lenže posrancov zastupiteľstva je tuším 80 a vtipné je, že si vybrali práve človeka, ktorému nefunguje ani zverený podnik. z odborníka na smsky, superstar, televíziu, mhd, solaris a vyšetrovateľa príčin nehôd ešte skôr ako sa k tomu vyjadria kompetentní sa stáva odborník aj na štadióny... čo bude nasledovať? vyjadrí sa nabudúce aj k rekonštrukcii Kamenného nám.? ?
Re #109121 Valec: práve - aplikoval som jej myšlienku čo pre ľudí znamená reko na 2 prípady - most a štadión, prípadne by sa mohol pridať aj hrad... všetko sú rekonštrukcie - som zvedavý, či sa bude postupovať rovnako...
ozaj, kedy začne Starý most horieť? ? keď sa chytil amfiteáter, stein, tak sa to pomaličky blíži už k Dunaju...
Reakcia na: NN #109076:
už pri tom taxikárskom prejave som Ti chcel napísať niečo pekné, o tom, aké blbosti tam máš, ale teraz sa opýtam, či si naozaj myslíš, že regulácia v prípade roamingu bola na niečo dobrá.. Totiž nad výškou cien medzištátnych hovorov v rámci EÚ sa už veľmi nezamýšľame, že áno, to roaming je to čo potrebuje dovolenkár a domasediaci načúvač, ktorý z rodnej hrudy vytiahne päty tak akurát na dovolenku do Hrvátska od slovakoturistu.
K tej dotáciám a taxíkom Ti uvediem skutočnosť, že taxikár jazdí na požiadanie na určené miesto, kdežto dotácia, ktorá je okrem iného práve naopak prinízka, je tu kôli málo vyťaženým spojom resp. slušnému intervalu. Nemaj obavu, v prípade, že by si prevádzkoval výlučne ťažiskové linky, na ktorých jazdí 300 ľudí na klbák, v prípade 18 korunového cestovného si ťažko v pluse.
Niečo k MHD:
http://www.blisty.cz/2008/5/30/art40885.html

Tak například Škoda, výrobce slavných tramvají 14T s designem od Porsche. Tyto tramvaje příšerného vzhledu, mizerné ergonomie a stísněného a nepohodlného interiéru se v Praze budou vyskytovat v celých šedesáti kusech, přičemž jedna taková tramvaj stojí 55 miliónů. Již teď si na ně cestující stěžují, a značné problémy s nimi má i Dopravní podnik. Tramvaj totiž díky absenci otočných podvozků způsobuje výrazně vyšší opotřebení kolejnic a nehodí se do provozu s křižovatkami a ostrými oblouky, jako je to v Praze. Je zajímavé, že existuje alternativa v podobě kloubové tramvaje VarioLF3, taktéž nízkopodlažní, která uveze až 320 cestujících (14T Porsche jen 270), daleko lepší ergonomií a vnitřním prostorovým uspořádáním, a hlavně s otočnými podvozky, neničícími koleje. Jezdí např. v Ostravě a je k mání za pouhých 37 miliónů. Ovšem o jejím provozu v Praze se ani neuvažovalo, protože pražská radnice zkrátka chtěla něco „extra“.
Reakcia na: S499.1023 #109108:
LED - ky by sa pacili aj mne, inac toto sa tiez uz riesi velmi dlho ale stale nic... preco by xenony mali byt povinna vybava? Ked mi halogeny svietia dobre a som s nimi spokojny, nevidim dovod preco by som musel pouzivat nieco ine....
Reakcia na: S499.1023 #109107:
10, urcite viem ze 10. Tam sa nepisalo kolko sa ich predalo a neviem kolko ich teraz beha este po nasich cestach, ale nejake boli.... a co som si ja vsimol na cestach, tak mimoriadne protivne su napriklad stare bmw s xenonmi.... to ked na mna zasvieti z dakeho sikovneho uhla tak je to zazitok....
Reakcia na: Valec #109121:
Sledujeme a tesime sa.
Reakcia na: kecho #109119:
Však Branko sa vyjadruje ako poslanec, nie ako predseda predstavenstva. Ale Farkašovskú si asi nepochopil (resp. ja tvoj príspevok). Ona sa nevyjadrovala, že rekonštrukcia znamená zbúranie starej budovy a postavenie nového objektu, ale že niektorí si to myslia. Ja sa tým niektorým ani nečudujem.

BTW, sledujete ten postupný odvrat od Ďuďuho nápadov?
Reakcia na: kecho #109119:
Ale tentokrat s nim suhlasim.

Este k tvojmu prispevku k diskusii BN: Branko je aj poslancom zastupitelstva, cize nie je dovod preco by sa k tomu nemal vyjadrovat..
Reakcia na: Max #109116:
Heh, KT4 s odpojenými tiahlami a vloženým nízkopodlažným stredným článkom s dvoma pevnými nápravami, myslímže len bežnými, nie hnacími. Takáto rekonštrukcia sa robila aj v iných mestách po svete, nielen v Tallinne 🙂 Tu je skôr zaujímavé, že je to celé na Kaspickom rozchode a na tratiach s typickou osovou vzdialenosťou 2.5 m, na ktorých behajú výlučne vozne so skriňou 2.2 m širokou - T4 a KT4D 😉
Reakcia na: Ondro #109091:
Xenóny... ?
Reakcia na: TeBeCe #109114:
Pekna stranka

a toto je tiez riadne brutalna vec:
http://lauri.1g.fi/joukkol/kuvat/070518/tttk96_01.jpg ?
Reakcia na: Valec #109111:
Je to mozne ☺
Som si spomenul na tu K2 co sla na reko a ludia do nej v zime nastupovali, co na tom, ze nemala okna ani sedadla ?

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
advertisement