Nepripomína vám tá diskusia o nutnosti predlžovať S7 kvôli dopravnej obslužnosti letiska Viedeň časy argumentačnej ruje dokazujúcej životnú dôležitosť priameho prepojenia každého jedného paneláka v Petržalke s Hlavnou stanicou?
Ani si už nepamätám, kedy by mi pri nočnej jazde za normálnych okolností vadil niekto so svetlometmi, ale experti s na všetky strany svietiacimi Cool Blue a Night Breaker halogénmi ma oslňujú úplne pravidelne...
Lístok VOR pre jednu zónu platí na jazdu v jednej zóne na celom území spadajúcom pod VOR (Verkehrsverbund Ost-Region). Celé územie východného Rakúska je rozdelené do zón. Zóny sú vyznačené napríklad tu: http://tinyurl.com/6bvarl Pri prekročení zóny treba označiť ďalší lístok. S jedným označeným lístkom možno cestovať časovo neobmedzene, z východzieho bodu do cieľa cesty s ľubovoľným počtom prestupov ľubovoľným prostriedkom VHD (Straßenbahn, Bus, S-Bahn, U-Bahn, vlaky OEBB, Badner Bahn a ostatní prepravcovia združení vo VOR), ale bez prerušenia cesty, alebo "do kruhu". Viedeň je zaradená do jednej zóny - Zone 100, takže v rámci mesta stačí jeden lístok pre jednu zónu. Pozor však, napríklad Flughafen Wien, alebo Shopping City Süd sú už v ďalšej zóne, teda si treba v S7, alebo Badner Bahn označiť ďalší lístok! Vo Viedni sa pre návštevníkov, ktorí tam cestujú častejšie, alebo na viac dní, oplatí používať 8-Tage Karte, ktorá platí pre osem ľubovoľných dní, vždy od času označenia až do 01:00 nasledujúceho dňa. Celodenný, alebo trojdňový lístok vyjde drahšie.
Jednorazový lístok z Bratislavy do Viedne bez mestskej dopravy stojí EUR 9,20/5,70 a možno použiť spojenie buď cez Marchegg na Hlavnú stanicu, alebo cez Kittsee do Petržalky. Je platný 30 dní. Lístok s VOR stojí EUR 12,60/5,70 a deň platnosti lístka pre VOR je možné pri kúpe zadefinovať. Na VOR potom platí v určený deň do 24:00 toho istého dňa. Pri kúpe lístka za SK prepočítava ŽSSK Euro kurzom 31,- takže sa lístky viac oplatí kupovať za Euro.
este doplnim, ze s listkom na jednu cestu mozes prestupovat, ale nesmies prerusit cestu (napr. ze si niekde das kafe ? ) a tiez by cesta nemala zacinat a koncit v tom istom mieste ?
Jedna cesta 1,70 (predpredaj) / 2,20 Euro (vo voze)
24-hodinovy 5,70 Euro
Denny k listku na vlak 3,40 Euro
Denny-nakupny (plati 8-20h, okrem nedele) 4,60 Euro
72-hodinovy 13,60 Euro
áno, lístok na viedenskú MHD, ktorý je súčasťou lístka na vlak, je len na jeden deň, čiže do polnoci..
Vo Viedni ho označovať nemusíš... Spiatočný lístok na vlak má ale platnosť jeden mesiac, takže ani ja tomu presne nechápem, ako zistíš, na ktorý deň ti platí.. Asi podľa toho, kedy ti ho cvikne sprievodca vo vlaku pri ceste do Viedne.. V niektorých vlakoch však sprevodcovia nie sú, takže potom sa ani nedá určiť deň platnosti..
Normálne jednorázové lístky na MHD vo Viedni stoja 1,70 Eur, polovicne su za 0,90 Eur..
Zdravim koelegovia, som z BB sekcie
Chcel by som Vas velmi pekne poprosit o radu, kto sa vyzna vo viedenskej MHD.
Cestujeme s kamaratmi na vikend do Viedne -vlakom, z Blavy.
Neviete mi poradit, ako je to tam s cenami v MHD? Kolko stoji jednotliva jazda, jedno a dvojdnovy listok?
Vraj je moznost kupit si listok na vlak +MHD. Da sa kupiť len na prislusny den alebo aj na viac dni? A najma ako dlho plati ten listok?
Normalny spiatocny BA-V je za 290Sk, s MHD vraj za 390 Sk (ale ci MHD plati 24h alebo len do polnoci prislusneho "štiknutého" dna???).
59 mala byť zrušená, buď rád, že ešte existuje... mimochodom - cez šk. rok som videl niekoľkokrát 96tku ráno (ešte SU) pred mostom okolo pol ôsmej pred euba a vyzeralo to byť natrieskané...
http://bratislava.sme.sk/c/3990522/durkovsky-na-most-mercedes-nemame.html
Gyrkovszki predbehol aj zahradkára: "Tým, ktorým sa pravidlá ankety nepáčili, ste odkázali, že majú možnosť v nej nehlasovať. Podľa toho sa návrhy nepáčili najmenej 93,9 percenta Bratislavčanov. Odpoveď najvyššieho - To je už filozofická otázka. Koľko ľudí sa zúčastňuje na referendách?“
Gyurkovszki začína otáčať - o eline cez most a v tuneli: "...keď budú obidve trate zrealizované a pozriete sa na mapu systému, zistíte, že keď sa budete chcieť dostať z Petržalky do Devínskej Novej Vsi, tak nevyužijete ten veľký systém, lebo by vás to najskôr odviezlo na letisko a urobili by ste obrovskú okľuku, ale pôjdete električkou..." - čo na to zlatý slávik?
Pozor, ja som hovoril o trati cez stred Petrzalky do tunela - nahrada elektricky vlakom. Teraz hovorim o trati zo ZST Petrzalka do tunela - cize samostatna trat s prestupom na elektricku v stanici Einsteinova (?).
trepes same kraviny chod sa tou linkou povozit a potom tu davaj navrhi tvoja logika zrusit vsetky linky sak aj tak dve zastavky od konecnej je v nej iba 10 ludi ☠
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
TeBeCe