Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: zakaznik #108700:

1) Aj autobus je verejná doprava. Šotouši, ktorí razia teórie typu "vlak za každú cenu" a "ani kilometer z trate" škodia verejnej doprave ako celku viac, ako chladne uvažujúci ekonóm.
2) Áno, vrátane dotácie rozhodne zarábať. Ekonomické pravidlá platia vo všetkom na svete. A rozhodne efektívne vynakladať prostriedky.
3) Skutočne máš rovnítko medzi "zrušiť" a "vybudovať"? Zrušiť koncový úsek trate sa neoplatí, keďže autobus, ktorý by tam premával, by nebol vyťažený, mal by samé prestoje. Ale rozhodne by som ten úsek už nikdy neobnovoval.
3) Ak si niekto myslí, že 36 ľudí stačí na dobudovanie trate, nie je len tak nejaký šotouš, je ultrašotouš.
Reakcia na: zakaznik #108700:
Dnes by sa tu trat stavat podla mna osobne neoplatilo.
Reakcia na: hoppusmark01 #108696:
Najprv treba dat dovod podla ktoreho predpokladas ze ludia prestupia do vlaku a ze ich bude dost na to aby sa oplatilo kvoli tomu tu trat stavat.
Reakcia na: Emo #108703:
Vlastne teraz neviem ale myslím, že áno. ?
Reakcia na: hoppusmark01 #108693:
Aha, tie shuttle busy co vidim plne, to su ludia co sa z nudy vozia medzi letiskami, ze?
Reakcia na: Valec #108597:
dik, aby sme nakoniec neprisli na to, ze clovek pracujuci v BA prispieva na MHD viac ako clovek s trvalym bydliskom v BA. Ved v novinkach je vyjadrenie roznych MC a tie sa odvolavaju na vynos z dane z nehnutelnosti. :)))

Re #108602 kecho: obyvatel BA prispieva 100%, kazdy iny obyvatel SR pomernou castou podla koeficientu - viac ide velkym mestam a najviac BA.
Reakcia na: hoppusmark01 #108692:
Len cesta Wolfsthal - Letisko trva vlakom 45 minut. Myslis ze by na ten vlak niekto presadol ked moze ist autom za 30 minut?
Reakcia na: S499.1023 #108687:
"Fakt frekvencia na vlak"
- 25 ľudí na letisko, 5 rakúšanov, 5 turistov alebo ľudí na kúpalisko, 1 slovenský zlodej, ktorých sa v prihraničí tak boja. To podľa mňa stačí na DOBUDOVANIE trate. Vo Wolfsthali nastupuje možno priemerne 5 ľudí, nechceš im poradiť, aby zrušili úsek Wolfsthal - Hainburg a nahradili to busom Hainburg - Kitsee? Chceš na doprave vo verejnom záujme zarábať?
Reakcia na: hoppusmark01 #108627:
"Podľa mňa tender by sa mal vyhlasovať na také vozidlá, ktoré už existujú, a ktoré sú vyskúšané. To zaručuje, že investované peniaze nebudú vyhodené do vzduchu.."

Vidím, že si nepochopil podstate. Každé vozidlo si niekto musí kúpiť ako prvý. Keby všetci dopravcovia rozmýšľali tak ako Ty, tak sa žiadne vozidlá nepredávajú. ?
Reakcia na: hoppusmark01 #108696:
Z Wolfstahlu rozhodne necestuje nikdy nikto a nikam.
Reakcia na: hoppusmark01 #108696:
este raz to skusim vysvetlit:.. S7 ide z Viedne plna... napr. sa v nej vezie 700 ludi (max. kapacita 2x4020 je cca 800 ludi).. vsetci postupne vystupuju, vela ludi vystupi na letisku, dalej sa uz vezie len malo ludi, vystupuju v Hainburgu, atd.. do Wolftshalu sa vezie mozno uz len par ludi..

Ak by trat S7 viedla az do BA: z viedne sa vezie ca. 700 ludi, vela ludi vystupi na letisku, ALE nastupi vela ludi ktori cestuju z letiska do BA.. Vlak na konci svojej trasy teda nebude vytazeny iba par ludmi... Vytazenost vlaku sa zvysi tam kde by bola inokedy miziva..
Reakcia na: Emo #108690:
a z Wolfstahlu, z Hainburgu a vsetkych tych dedin nechodi vlakom nikto? Trat do Petrzalky by bola de facto iba predlzenim S7, takze by to este prispelo k vacsej vytazenosti vlakom S7, ktore su teraz na konci svojej trasy takmer prazdne... Takto by sa naplnil vlak aj v koncovej casti trasy S7, cize ekonomicky by to bolo este vyhodnejsie..
Reakcia na: hoppusmark01 #108660:
"To ako keby som ja isiel operovat, aj ked som v zivote medicinu nestudoval..."

Pritiahnuté za vlasy ❗
Reakcia na: S499.1023 #108669:
Most cez Dunaj je podľa Teba, citujem "hovädzina"?
Reakcia na: 810zssk #108689:
a naco by asi cestovali ludia z jedneho letiska na druhe?
Myslis, ze letiska Bratislava a Vieden tvoria jeden prestupny bod?
Nie. Prestupnym bodom je iba Vieden. Cize ak niekto prestupuje, prestupuje vo Viedni, kde je spracovany aj koncept, podla ktoreho je Letisko Vieden prestupnym bodom medzi letmi zo zapadnej a letmi z vychodnej Europy.. Takze tie prestupy su priamo naviazane na seba, a uskutocnuju sa na letisku Vieden..
Reakcia na: S499.1023 #108687:
lenze to bolo v autobuse o 4:30 rano (!)
ak je tak skoro rano v autobuse tolko ludi, kolko je potom cez den? Okrem toho k tomu treba este pripocitat ludi, ktori sa vezu so Slovak Lines, a k tomu este potencialnych cestujucich, ktori by z auta presadli na vlak, ak by bola dostatocna ponuka vlakovych spojeni...

Okrem toho do Viedne cez Kittsee tiez nechodi rano 4:30 viac ako 25 ludi, a napriek tomu to spojenie existuje..
Reakcia na: hoppusmark01 #108649:
Ja nechápem, čo máte všetci proti tomu, že rozhodla verejnosť? Však pre koho to bude slúžiť? Predsa pre ŠIROKÚ VEREJNOSŤ.
Reakcia na: hoppusmark01 #108684:
Lenže vo vlaku sa Ti tých 24 cestujúcich tak rozloží po súprave, že to povezie de facto vzduch.
Reakcia na: zakaznik #108682:
Ta trat urcite minimalne pokym nebude napojena aj na letisko Bratislava zmysel nema. Potom tiez neviem ci tam bude dost ludi. To ze ZSSK prevadzkuje vlaky kde chodi RegioSuk Single neznamena ze je to ekonomicke a ze sa kvoli tomu oplati stavat novu trat.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.