Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Turbo>
pekn(eln)e dlhy prispevok, ale mam malicke vyhrady:
4. Pri dobrej organizacii by sa dalo docielit, aby to bolo za dva mesiace hotove avsak pri mnozstve vyluk, ktore by boli este pred zmenou - priprava atd. Za vikend skoro urcite nie.
5. V sobotu som bol vo Viedni? Ty si tam este nebol? Funguje im to tam ako hodinky. Dotacie su ina vec 😉
15. Region by sme mali riesit rychlodrahou a nie "obycajnymi" elektrickami.
16. Uplny suhlas. Filialku treba postavit co najskor, lebo mi dnesny stav uz lezie na nervy.
J #10817:
Vsak ja viem. Iba ma stvala jedna vec: Si.
Si:
Prosim ta, strasne si tam kydal na tisciku a to sa mi nepaci. Najprv tam kecas ze ma drahsiu udrzbu, podbijacky su drahsie, brusky su drahsie, dokonca aj elektricky su drahsie. Dovol mi nieco ti vysvetlit.
1. Bola tu bruska z Viedne. Preco si to nespomenul? Azda by si musel uznat, ze dnes vyrabane brusky a podbijacky maju variabilny rozchod. Takisto to plati aj o navarovackach. Ked tu boli navarovat kolajnice z Brna, tak som sa spytal ake to maju - a maju variabilny rozchod.
2. Ked uz tak velmi chceme podbijacku, kludne si ju mozeme pozicat aj od TEZ.
3. Odkial chces zohnat podvozky na nase elektricky? Prosim ta, myslis si ze ich zozenies ked CKD skrachovalo? Nie! A nikto ti len tak neda 11 mld. Sk na obnovu celeho vozoveho parku behom 2 rokov.
4. Si utopista. Zevraj za jeden vikend prerobis Karlovku? To snivas.
5. Chces sa dostat z Pezinka alebo Trnavy bez prestupu na Kamenne nam.? Prosim ta, uvedom si ze na zelezniciach su bezne meskania aj 20 minut. Ako by si to chcel zakomponovat do elektrickoveho grafikonu v meste? Navyse nesnivaj ze ti T6A5 bude behat niekde do Galanty a pod. Aj ked zvazime moznost kockopsa, stale budu prostrednictvom neho prenasane meskania zo Zeleznic na elektricky. To si uvedom.
6. Kolko osobakov dojde presne na cas na Hlavnu stanicu?
7. Zeleznicne koridory sa budu zaplnovat.
8. Zeleznice nedovolia stavbu dalsich zel. zastavok pri tratiach pokial sa trate neztrojkolajnia a k tomu urcite nedojde.
9. Nepaci sa mi, ze ked si tam uviedol vsetky tvoje nazory, tak si ani nenechal mna aby som mohol povedat druhy nazor. Ani J sa nedostal k slovu, lebo ma informacie, ze elektricky na rozchod 1435 mm aj 1000 mm maju zhruba rovnaku cenu (ta zavisi skor od velkosti dodavky ako od rozchodu!!!). Laskavo si to uvedom.
10. Myslienka zmeny rozchodu je hlboko zakotvena v hlavach niektorych ludi. Inac nie je vobec opodstatnena. Zo stranky bezpecnosti, hospodarnosti, udrzby, ceny atd. nema zmena rozchodu ziaden zmysel.
11. Ukaz mi konkretne prinosy zmeny rozchodu pre elektricku ako prostriedok MHD.
12. Zmenou rozchodu sa elektricky voebc nezrychlia, nebudu tichsie ani komfortnejsie.
13. V Kosiciach maju 1435. Su tam elektricky na tom lepsie? Nie. Aj napriek tomu ze maju zeleznicny rozchod.
14. Ked uz okydas tisicku, tak okydaj aj 1435-ku, aj ta ma nevyhody. Ake? Napriklad, horsie prejazdy oblukom, narocnejsiu udrzbu oblukov, vyssiu hlucnost v oblukoch. Dalej nutnost obrovkych investicii do trati + vozidiel.
15. Potrebujeme riesit MHD, nie region. Pochop, ze nam netreba vozit ludi z Trnavy priamo do centra, ale ludi z Petrzalky, Dlhych dielov a pod.
16. Povedzme ze by tvoje sny boli skutocnostou. Ako casto by premavalo nieco o kapacite 3xT6A5 (kockopec) z Kamenneho nam do Trnavy? co a koho by to vozilo? Ako by bolo mozne dodrzat grafikon a vypracovat ho vobec tak aby bola v nom aspon aka-taka pravidelnost? Na zel. trati by musel kockopes ustupovat rychlykom, zrychlenym vlakom a tam by si vybudoval pekne meskania ktore by prenasal na elektircky v meste. Je iba vyhodou mat oddeleny system elektricky. Ak chces aby si ludi dopravil priamo do centra, tak treba postavat ZST Filialka, nie tlacit kockopsy do ulic mesta.
17. Uz som napisal dost. Kedy ta to konecne prejde? Miesto toho aby si uznal ze dobre, je to nezmysel stale snivas a vravis si svoje. Ako d3k0 vo svojom prispevku c. #10827 napisal, tak to je. Vravis si svoje dokola a uz mi pripadas ako Lunacek. 😞 Ja som ta tam zavolal preto, lebo som ferovy a chcel som aby si bol pri tom. Ze tam budes takto kydat na 1000ku a nedovolis ostatnym povedat druhy nazor som necakal. Som sklamany.
18. Ked pan Durkovsky chce vediet ci je podmienkou dalsieho rozvoja elektricky zmena rozchodu, tak mu odpovedzme vsetci a nie iba ty. Pozri sa kolko ludi sa priklana ku zmene a kolko za zachovanie tisicky.
19. Zo sveta mame plno prikladov, ako sa da na tisicke jazdit - ticho, rychlo, pohodlne, lacno.
20. Neber toto ako napadnutie teba ako osoby, ale raz ti to treba povedat, scitaj si 1+1 a potom presviedcaj o zmene rozchodu...
Vidis, dvere som zabudol. A kabinku vodica. Ale uz inak nic.
to Andrej>
presne take otazky som mal na mysli...
Plus este typu: co Vas viedlo k tomu, kolko rokov...
ale to by boli iba take na uvod...

🙂

to A 3511>
to sa hnevas na konkretne SOR 3511???
Alebo celkovo?
Lebo az na tie dvere su to celkom dobre vozy.
A 3511> Nahodou, SORy su moje oblubene vozitka, vytykam im jedine prevodovku (okrem najnovsich), kapacitu a "skrupinkatost". Inak su IMHO perfektne! Hoci uznavam ze do Blavy sa take krpce nehodia. A ten stvordverovy hybrid bude asi riadna grcanica...
Prosim, dodajte mi otazky, ktore chcete aby som sa spytal niektorych vodicov!!! Tipujem tak Igor, PePa, Fero, Beus a tak... Dolezite: posielajte mi to na mail (color@iMHD.sk), lebo nie je iste ze si to TU precitam.
Dakujem vam vsetkym, ze ste boli za Durkovskym, a ze to dobre dopadlo.

Akurat nechapem, preco sa tam hovorilo o zmene rozchodu, ked tento nazor zastava iba par jednotlivcov a vacsina odbornikov (ci uz dopravarov alebo ekonomov) sa jasne priklana ku zachovaniu 1000 mm.
frenky: OK, niekedy sa IRL dohodnem s COLORom (alebo aj s tebou) 🙂
A mimochodom, ked DPB nazyva skateboardy oficialne "dosky s kolieskami", ako potom nazyva snowboardy? Dosky bez koliesok? Ved nie je predsa vobec nezvycajne v linke 203 prepravovat snowboard 😉
Vedeli ste, ze...
... linka 82 podla aktualneho Propelera premava az do Devina - Za kamenolomom? Ja teda nie...
... linka 86 premava z Kupaliska Matador priamo cez Molecovu a Hany Melickovej? Ja teda uz fakt nie...
🙂 🙂 😃
hehe pokracovanie...
Potom aj take fanusikovske - na akom vozidle sa im najlepsie jazdi, preco, ktore naopak nemaju radi, konkrtne, ktory kus vozidla sa im velmi pozdava a radi s nim jazdia, alebo by jazdili, mozu byt aj nejake prihody, ako by sa zachovali napr. v pripade nejakej nasilnosti, ci inych situaciach, co ich laka na ich praci (ak este take nieco je), ci si myslia o stave ich vozidiel, o cisteni, o setrnej jazde a tak podobne....
No ja by som vedel niektore otazky, ktore by ste mohli polozit. V podstate by to mal byt taky pohlad z ich strany "barikady". Cize rovnake otazky, co trapia cestujucich - napr. ako oni vidia dobehavanie ludi na spoje na zastavkach, presnost dodrziavania grafikonov, ich pohlad na cestujucich, co im na nich vadi, pripadne, co by chceli odkazat cestujicim, nech nerobia/robia, alebo vysvetlit, ze oni za toto a toto nemozu, dalej ich nazor na pracu - preco to robia, pripadne, co ich trapi (ale to neviem, ci sa odvazia naplno povedat) a podobne. Otzok je milion. A zaviedol by som take, ktore by som daval pravdelne kazdemu vodicovi, pre porovnanie atd.. Ale jasne - ostatne mozu byt aj improvizovane, podla nalady a debaty, atd...
ad d3kO> co sa tyka tej "duse" co by bola ochotna robit tie rozhovory ja by som sa dal na to popripade aj s COLORom (este som ho nepresvedcil), len mi napis (bud na mail to je jedno) o com zhruba by mali byt tie otazky a daco skusime.
to sme dnes ukecaní... 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂
J: no vidis.. a to este keby som siel ja... 😉 😉 😉 😉 Ale ne... ja som s nim kecal pred pol rokom a asi kua budem zas ondelho muset.. 😢 Ale to nejsu uz veci suvisiace s MHD.
No bol am aj si a turbo a vypálilo to úplne skvelo. Ďurkovský nám povedal skôr ako sme mu úkázali projekt, že chce elinu, nie metro a bol veľmi spokojný stým projektom, veď na schôdzi sa dozviete podrobnosti. Musím priznať, že som sa mýlil a že bolo dobre že išli(si a turbo)
si>
ja som ma na mysli sponzorov mimo d3ka a tych co sem prispievaju.Ja som myslel daco na sposob:
organizuje sa daky dajme tomu zapas.Tak mas generalneho sponzora,reklamneho sponzora a medialneho sponzora.Daco take som myslel. 🙂
Dlho som tu nebol, takze reagujem oneskorene ad #10675, #10709:

Zavolal som na informacie. Pan informator bol velmi ochotny a vsetko mi podrobne vysvetlil. Takze ak sa niekto chystate do dochodku a chcete jazdit za lacnejsie, potrebujete:

fotokopiu vymeru zo socialnej poistovne, 1 fotku 3 x 3,5 cm (ako na obciansky) a obciansky preukaz.

Ak vam stacia jednorazove listky za polovicne ceny, vydaju vam nieco ako kmenovy listok, na ktory sa nalepi prinesena fotografia. Kmenovy listok stoji manipulacnu 1 Sk.

Ak si chcete kupovat aj mesacne (prip. 3-mesacne ci
celorocne) listky, daju vam spersonifikovanu 🙂 cipovu kartu za 160 Sk. To je vsetko.

Na zlavu ma narok kazdy dochodca (slovensky statny obcan, zahranicny Slovak atd. vid Prepravny poriadok) bez ohladu na trvaly pobyt. Inymi slovami - aj nebratislavcania.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.