Spectre: Logo Škodovky tam není proto, protože fotografie pocházejí ze zkušební trati Ostrov-Jáchymov. Když si všimneš pozorně, 22Tr nemají ani stěrače. Jelikož se při převozu vlakem dávají na vozy dřevěné desky. Po dodání do Ústí logo Škody mít budou.
Andrej> Este nieco. VRBUST je VRBUST, ale HROBUST je HOBUST a takisto PABUZT (Pavucinarsky buzerant z Trnavky) je PABUZT. O drbnutosti vodicov.... to je dalsia kapitola. Poviem ti vsak jedno: Pozicaj si napr. v tech. kniznici nieco o MHD, kde sa spomina cosi o spravnej technike jazdy. A teraz sa s tou knizkou chod povozit trolejbusom a porovnavaj. Zistenie bude velmi smutne ..........
Vladimir> Ano, montujeme si trolejove vyhybky sami. Konkretne nasi vrbusti. A to je prave ten kamen urazu! Co sa tyka znacky vyhybky, myslim, ze su od nejakeho nemeckeho vyrobcu, teraz som zabudol ten nazov, kua. No ale aj keby boli pozlatene, ajtak by to vrbusti pokaslali.
Martin> Tie 22Tr vyzeraju dobre, akurat mi tam chybaju loga skodovky a v sedej casti nateru taky svetly pasik, ako maju napr. v Brne. Vtedy by to bola uplna parada.
(Inac, pekne digitalne fotky. Trochu vyblite farby, ale fotky velmi pekne....)
První sériové kloubové Škody 22Tr se začínají objevovat v ulicích. Ústí nad Labem vlastní jeden prototyp a dva nakoupilo letost.
Brno předpokládá nákup jednoho letos a čtyř příští rok.
Nově dodané 22Tr pro Ústí nad Labem v barvách DP, keré se podobají Bratislavským.
www.sweb.cz/xav.er/602_1.jpg
www.sweb.cz/xav.er/602_2.jpg
www.sweb.cz/xav.er/602_3.jpg
Riko: No dotoho parčíku to určite nedajú bude to zrejme tam kde stoja autá náštevníkov Carltonu. Parčík má prejsť chvalobohu iba rekonštrukciou.
si: to že ti to tajomník nepovedal je záležitosť vášho klubu ale aj tak by to nemalo zmysel aby vám všetkým volal- môžem, nemôžem... Ved keby si išiel ty tak by chcel aj turbo, d3ko,Z. A to by naozaj nešlo. Nebojte sa vybavýme toho postupne dosť a vnáš, váš prospech.
#10761 stretnutie s Ďurkovským:Ja som sa s Mišom dohodol, že pôjdeme za Ďurkovským aby sme – ste mali známych nielen na DPB ale aj na magistráte. Bola to naša iniciatíva. Ja tam idem kvôli kontaktom skrz môj projekt Bratislavský okrášlovací projekt (takto som bol vtedy aj za Ľ.Romanom a dal som mu altern. metro a ten rozvoj eliny), Mišo skrz klub.A nielen to kedže obidvaja máme záujem fungovať v komunálnej politike. A nemôžme tam predsa ísť piati. Dáme mu tie projekty a keď mu pomôžeme s kampaňou tak budete môcť predkladať ďalšie projekty, ale samozrejme, že nemôžu výsť na 10 mld. Boli sme sa objednať a on si to hneď dal na net a má na to právo lebo Mišo sa predstavil ako taj. Klubu, či čo je. Samozrejme, že neskôr bude čas aj nato aby npr. Prišiel na schôdzu, ak ho presvedčíme. Ale ak mu budete dávať dobré, kvalitné a realizovateľné projekty tak ho presvedčíme. Vybavovali sme to cez telefón takže sekretárka iba skomolila názov klubu.
d3k0: no mne sa to nepaci tiez, kedze ako jeden z ludi ktori tvorili tie kadeake navrhy by som k tomu mohol mat co povedat (a rovnako par dalsich) a nie ze sa o tom dozviem od uplne mimo zdrojov...
TeBeCe: aj semafory sa daju prezit a nemusis si ich ani vsimnut, keby na prislusnych miestach na magistrate sedeli ludia s rozumom a postarali by sa o to, aby tam boli prejazdove snimace riadiace cyklus krizovatky... Ale pristup mesta je asi taky, ze cim viac aut, tym lepsie a nech dobre smradia, ved to bolo vidno aj pocas havarky na pristavnom moste...
all: mame dole jeden ethernet (kedze psi nevedel najst vo switchi ziaden volny port a nic lepsie mu pod ruku nedoslo), takze 1. ak sa nepodari nacitat stranky, treba to skusit znova (50:50 sa rozhadzuju requesty medzi 2 IP z ktorych jedna je teraz nedostupna). 2. ak idete zo segmentu siete 213.215.72.0/21, mate proste smolu... 3. modlite sa nech sa nestane nic linke od Dial Telecomu a dakujte bohu (klimovi) ze je...
neprijemna sprava pre plynulost elektrickovej dopravy: uz onedlho vyrastu semafory na krizovatke Karloveska-Segnerova v suvislosti s novym supermarketom Billa a dalsie semafory sa uz planuju po dokonceni noveho karloveskeho centra pri novom kostole, dalsie na harmincovej.... pomaly uz ani nemam chut cestovat elektrickami, ked pomaly na kazdej krizovatke su semafory nebolo by od veci obnovit zase expresnu 101tku...
ufo: Mozno som to bol aj ja s Turbom. Ale este tam pobehoval nejaky saleny fotograf z TASR
Turbo/Z/Si: Aj ja som dost prekvapeny z toho, ze sa tu deju klubove akcie v uzavretom kruhu. Stacilo povedat, ze sa take nieco bude konat, ale ze tam pojdu iba predstavitelia klubu, ale aby sme sa to dozvedali z internetu... No nie som prave nadseny.
Bleeeeeeeeeeee vyhybky, a co take krizovania? Ved na Mileticke sa tym vlecu 10kmh a mozu 40! Myslim ze to krizovanie je spravene celkom fajn na rozdiel od niektorych vyhybiek...
Tak som teda rad, ze vyhybky ovladate radiovo (aspon cast) a ze su aj vysokorychlostne (aspon cast). Ale jedna sa o vyhybky firmy Elektroline Praha? Montujete si ich sami (DPB)? V Presove sme s novymi vyhybkami spokojni a nevyskytol sa na nich ani jeden, ale skutocne ani jeden jediny problem.
Hmm, toto, najma poslednu vetu by mali vsetci kompetentni pochopit:
""Naše vozidlá jazdili s veľkými časovými sklzmi. Našťastie, k nijakým mimoriadnym udalostiam v súvislosti s haváriou nedošlo," povedal Pravde zmenový dispečer Dopravného podniku Bratislava Milan Jajcaj. Uviedol, že priamo dotknuté linky 86, 96, 97 a 198 bolo treba dočasne presmerovať z Prístavného na Starý most. "Revízorov sme upozornili, aby v týchto autobusoch nerobili kontroly. Veď v zápchach sa zdržali aj vyše hodiny. Na petržalskej strane sa navyše museli opäť napojiť na pôvodnú trasu," poznamenal. Meškali však podľa neho aj autobusové a trolejbusové linky s trasou cez širšie centrum, výnimkou boli iba električky. "
Ja keby som bol vodic trolejbusu, chodil by som cez vsetko maximalnou povolenou rychlostou, nech sa vsetky krizovatky a vyhybky znicia uplne. VRBUSTI su VRBUSTI. Ked nejaky trolejbus trochu utrhne vedenie, tak to spravia, ale horsie. Nanovo to urobia az ked to spadne cele. A som zvedavy co vsetko idu na predstanicnom menit. Dufam, ze co najviac. Lebo tam im to casto zvykne odpalit nejaku poistku ked sa pokusaju ist na stanicu.
No este si neodpustim - maslo na hlave maju aj vodici - ti su tak zvyknuti, alebo seru na to, ze aj keby vsetky boli zrovna rychloprejazdne, tak oni budu jazdit cez ne tak ako doteraz.
Napr. nedavno urobene vedenie pri tescu, resp. na konecnej rajska - cely velky usek az po cintorinsku je spraveny nanovo, a je celkom (na nase pomery) slusne spraveny, dokonca tam ani skoro nie je pocut palice, ked sa ide cez vyhybky, ale vodici- hmm, malo ktory to prejde tak ako moze - to som si vsimol - chodievam tade, da sa povedat pravidelne.
Vladimir> Este toto: Pytal si sa, kolko % takych vyhybiek tu mame. No. Ked si to tak vezmem, tak take veksle uz montuju prakticky na kazdu vyznamnejsiu krizovatku do mesta. Mame ich dost, ale co nam to pomoze????
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Vladimir