Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Vladimír #106454:
Tak ale ako by to v DPB rozlišovali a ako by vodiči vedeli, ktorý smer tej linky majú ísť jazdiť? lebo to sú prakticky dve od seba nezávislé linky, akurát že v rovnakej trasy.. Podľa mňa by tam nejaký rozdiel v označení byť mal..
Reakcia na: hoppusmark01 #106448:
ano, je to dost dobry napad, to spojenie chyba, preto navrhujem tu linku zaviest, oznacit podla oblastneh oznacovania ako linku 0 (v smere hodinkovych ruciciek) a linku 00 (v smere rucickovych hodiniek). A bude ju jazdit ten, kto ju vymyslel. A my ostatni budeme tipovat, ako dlho to vydrzi(s), a potom hura na linku 555 - Pinelova nemocnica! ?

(vid pripad ineho pripada, ktory jazdil na podobnej okruznej linke dlhe roky a tiez mu z toho preskocilo: http://www.csfd.cz/film/30661-gran-vida-la/?text=27485 )
Reakcia na: bwd #106451:
Skôr by som povedal, že nie je žiaden dôvod akokoľvek odlišovať smery jazdy označením. Jedno číslo pre celú linku stačí. Žiadna A a B nie je potrebné.
Reakcia na: bwd #106451:
no hej, vo Viedni sa linky označujú s A a B, ale konkrétne táto naša L40 by bola po vzore Ringlinien vo Viedni, a tie majú označenie 1 a 2, takže by to nebolo úplne ako Viedni..
Reakcia na: kecho #106446:
takze podla teba su mesta na zapad od nas postavene na hlavu s ich denno-nocnou tarifou a BA ju ma lepsiu, ze? Nedostal som odpoved na to, ci sa na to divas z pohladu ekonoma, alebo len niekoho, kto si tvrdi svoje a vobec sa nediva na to, ci je tento system ekonomicky vyhodny alebo nie. Asi si si to cele neprecital poriadne lebo pokial dobre vidim tak sa tam ako verejny zaujem uvadza to aby ludia nezabrali vsetky chodniky a vsetky travniky autami a aby opilci na cestach neohrozovali inych. To je ten verejny zaujem, ktory si si asi zamerne nevsimol. A neviem o tom, ze by denna tarifa bola zadarmo, tak o com vlastne tocis?
Reakcia na: hoppusmark01 #106450:
"by tá linka mohla mať označenie napr. 40A, a druhom smere 40B.."

To nepôjde, lebo by to bolo ako vo Viedni a to je už z princípu odsúdené na neúspech.
Reakcia na: Ike #106449:
presne tak.. a v jednom smere by tá linka mohla mať označenie napr. 40A, a druhom smere 40B..
Reakcia na: hoppusmark01 #106448:
to by slo... Mlynske Nivy - Racko - Stefanikova - Zochova - Novy Most - Dostojevskeho - Mlynske Nivy (napr)
inak keď už sme pri tom linkovom vedení.. minule tu niekto spomínal zavedenie okružnej linky v meste, a zdá sa mi, že je to dosť dobrý nápad.. Napr. spojenie Zochovej a Nového mosta úplne chýba (jazdí tadiaľ jedine TESCO BUS, ale ten vás nezoberie, pokiaľ nejdete do Tesca..)
A takisto spojenie Štefánikovej a Šancovej teraz chýba, a touto linkou by sa zaviedlo..
Reakcia na: eripmav #106443:
no to by bolo najlepšie riešenie.. X14 až na SNP (alebo na Kollárko?), kde by sa zároveň aj otočila a išla v rovnakej trase naspäť a nemusela robiť okružnú jazdu cez celé mesto..
X8 by mohla ísť až na Hl.st..

To by bolo naozaj komfortné spojenie.. A stálo by to za to.. Podľa mňa určite ekonomickejšie riešenie, ako to čo je navrhuté teraz, kľučkovanie cez Vazovovu a zbytočné prestupy... Toto nikoho do MHD nepriláka..
Reakcia na: hoppusmark01 #106439:
je to možné? veď podľa zahradkára "V BA netreba klimatizáciu", keď tu je málo tropických dní ?

Re #106432 user: a nezabezpečil? iba veľký problém bol to, že namiesto kĺbu poslali ZV kraťas. myslím si, že môžu byť radi, že vôbec niečo poslali... Podľa mňa tam išlo najmä o skritizovanie toho, že nočáky sú za 44. Skôr by malo byť to, že nie sú kĺby a keď ich v noci ožralovia rozbijú, o to viac budú chýbať cez deň ? rovnako by ma zaujímalo, či je výhodnejšie mať 2 busy blokované prázdnou 901, ako reálne ich využité v rámci BA...
mimochodom, ani ani opijáš párty asi nebude vo VZ (aj keď samozrejme sa plní štátny rozpočet) No a že 3/4 v nočákoch riskuje načierno - to je snáď ich problém, musia si byť vedomí, že im hrozí pokuta-tak nech sa nesťažujú...
a čo takto vrátiť starú nočnú za pôvodnú cenu, s odchodmi kĺbov tuším o 23.50, 1.20 a 3.20... a bude pokoj...
a zdôvodnenia typu "Polovicu času trávim v inom meste" či polovica vystúpila, keď uvidela revézorov alebo "na ďalšej zastávke nedobrovoľne odišlo množstvo čiernych pasažierov a autobus odišiel na Hlavnú stanicu poloprázdny." čiže radšej voziť ľudí zadarmo a blbec nech si zaplatí, však? pětiletce zdar!
Na autobusovej zástavke Chlumeckého pri zavedení novej nočnej dopravy horlivo odrezali zástavkový označník, nemysliac, že tu bude niekedy výluková náhradná doprava. Teraz ho dajú naspäť... ?
Reakcia na: hoppusmark01 #106440:
Ale ten prestup z 3/5/11-> Rača na x14 - > Ružinov na zast. Vazovova síce asi nebude na hrane (pochybujem že dajú zastaviť X14 na Vazovovej 2x, aj X6 v 2002 tam stála iba raz), ale nejdeš pri tom cez žiadne prechody a je to hneď za rohom a dolu kopcom ☺
Reakcia na: hoppusmark01 #106433:
presne to som navrhoval (aj ked na dispecerskom fore, za so sa ospravedlnujem, asi to malo byt skorej tu ? ) dokonca X14 by podla mna mohla ist az niekam na nam. SNP... cim by bola L14 nahradena nie ze uplne, ale bola by to lepsia linka pre spojenie do centra aj ked neobzluzene by bolo Trnavske myto, preto by podla mna bolo uplne normalne zriedit nahradne linky dve - druhu X8 na trnavske myto, pripadne az Hl.St. (vsak je jedno ci je jedna X s intervalom 6minut, alebo dve s intervalom 12minut... alebo kolko sa tam planuje, cez prazdniny to bolo tusim v pripade elektricke interval 15+15+15, teda 5minut, takze dufam ze na nahradne autobusy rataju aspon so 6minutovym intervalom, aj ked nejaky zasadne vyssi by ma v bratislave neprekvapil)
Reakcia na: hoppusmark01 #106440:
no a tá zastávka hneď pri Kollárku (na Radlinského) by vyriešila aj prestup na ostatné električkové linky.. mohla by sa zriadiť dočasná zastávka pre električky v smere na Obchodnú hneď vedľa dočasnej zastávky pre X14..

okrem toho ak by bola už zrealizovaná nová koncepcia zastávok električiek v CMO, tak by tam už bola normálna zastávka električiek (pred vchodom do (STU?)) a nemusela by sa zriaďovať provizórna ?
Reakcia na: hoppusmark01 #106439:
ja som mal tiez naplanovanu vyse hodinovu cestu busom, no nakoniec to zachranil automobil... i ked uznavam ze prvych 5 minut bolo strasnych, potom to bola ruzova zahrada:)
Reakcia na: Mike #106435:
ten prístup na Obchodnú by sa dal vyriešiť zriadením zastávky hneď pri odbočení z 29.Augusta/Mickiewiczowej na Radlinského..

K tej Hlavnej stanici.. určite musí byť spojenie na Hl.st. prioritné? Podľa mňa veľa ľudí prestupuje z terajšej L8 do centra.. Spojenie na Hl.st. je treba akurát tak v piatok večer a v neďeľu večer v opačnom smere.. Na toto by sa mohla v týchto časoch zriadiť linka X8..

kade späť? To nechám na DPB.. ale asi čo najrýchlejšou možnou trasou... Ale na Folriánskom námestí by bol dobrý prestup v smere do Ružinova.. (aj napr. z L5, ktorá nestojí na Vazovovej)..
Reakcia na: stevo #106437:
aj ja som sa včera viezol.. extrémne teplo v autobusoch.. fuj.. ?
Reakcia na: hoppusmark01 #106434:
Sorry písal som to paralelne s Tebou. Mne táto trasa pripadá viac komplikovaná, súhlasím že by Ružinovčania mali NAD priamo do centra. Ide ale o to, či má DPB a/alebo mesto kapacity a záujem voziť cestujúcich NAD až do CMO, alebo iba ako náhradu za el. vo vylúčenom úseku s prestupom na el. v najbližšom možnom a najvhodnejšom bode.
Posrana bratislavska MHD bez klimatizacie v 2008! ?

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.