Reakcia na: Ike #106384:
a stavím sa, že ani tieto CNG vrakosy nebudú mať ani len klímu pre vodičov, takže vodiči budú naštvaní a spotení, a úmerný k tomu bude aj štýl ich jazdy.. ? Chápem, že za všetky tieto rekonštrukcie (všetkých trakcíí) sa môžeme poďakovať hlavne bývalému vedeniu DPB, ale myslel som si, že nové vedenie už bude rozumnejšie a nebude v tom pokračovať.. A myslel som si zle.. ďalší tender na rekonštrukciu K2 a ďalší tender na Vrakosy..
Tieto tendere si už mohli odpustiť, minimálne u autobusov sú rekonštrukcie totálne nerentabilné..
Veď si zoberme, koľko rokov vydrží rekonštruovaná CNG vrakosa, a koľko fungl nový autobus.. Odpoveď: dvojnásobok rokov ako Vrakosa.. Takže síce za Vrakosy zaplatíme len polovicu toho čo za nový autobus, ale máme aj o polovicu nižšiu životnosť.. K tomu sa ešte pridá NEklimatizácia a extrémne vysoká podlaha, a zistíme, že tie Vrakosy nás vyšli oveľa drahšie ako nové autobusy..
?
kecho
Re #106376 810zssk: v rámci konšpiračných teórií by som to považoval za sabotáž DPB, aby ľudia nevedeli, aké množstvo kĺbových busov chýba podniku... ?
neviem, či to tu už bolo, aly vyšlo to oficiálne iba 19.06., takže:
Modernizácia a prestavba na pohon CNG 14 ks autobusov KAROSA B 741.
Zmluva o dielo č. 54/2008.
Dátum uzatvorenia zmluvy 2. 6. 2008.
Počet prijatých ponúk 1.
Názov a adresa dodávateľa, ktorý získal zákazku
ZLINER, s. r. o., Třída T. Bati 283, 761 12 Zlín, Česká republika, Pôvodná predpokladaná celková hodnota zákazky - hodnota bez DPH: 70 000 000. Mena: SKK.
Celková konečná hodnota zákazky - hodnota bez DPH: 69 489 700. Mena: SKK.
Hodnota za: 12 mesiacov.