"Miesto na výstavbu by sa dalo získať v prípade, keby sa zredukovala šírka Staromestskej ulice. "Dopravné pruhy tu majú šírku 3,5 metra, čo je naozaj luxusom. Vo svete zvyknú bývať niekedy len 2,7 metra," povedal architekt."
No supeeer, ďalšia perla.. Keď zredukujú pruhy na 2,7m, opäť sa zníži rýchlosť autobusov MHD, keďže tie majú 2,5 - 2,55 m, takže čím užší pruh, tým nižšia rýchlosť MHD..
Bravo!
okrem toho už dnes je obratisko Nový most vyťažené na maximum a autobusy si tam navzájom zavadzajú... Teraz do toho prišla ešte aj L901..
Kam chce Šlachta akože tie autobusy presunúť???
Keby to bolo na mne, tak obratisko pod Novým mostom vyhlásim za nedotknuteľné, rovnako aj obratisko na Hlavnej stanici.. Toto sú posledné dve obratiská v centre mesta..
Nedokážem pochopiť len jedno - prečo tú trať na Jesenského rovno nezrušíme? Načo nám je? Načo sa po nej vôbec premávajú tie odpudzujúce električky ktoré nikoho nevozia? Zbytočne len zavadzajú pri gumokolistických podujatiach, a zbytočne pletú cestujúcich, keď sa po tej trati úplnou náhodou premáva... Úplne zbytočne sa tam robila tá drahá odhlučňovacia rekonštrukcia, keď sa tá trať používa len sporadicky... Načo vôbec ťaháme električkové trate do najužšieho centra, keď tam električky stále zavadzajú gumokolistom a taxikárom a obmedzujú ich slobodu pohybu? Prečo radšej nestaviame trate tam, kde nikto nebýva a kde nebudú žiadnym gumokolom zavadzať?
"Zároveň zdôraznil, že autobusové zastávky pod Novým mostom by sa mali odstrániť. "Dnes je to bariéra medzi Vydricou a Starým Mestom," doplnil."
Ten Šlachta je magor! Tak nestačí, že sa zlikviduje obratisko na Hlavnej stanici, on chce ešte zlikvidovať aj obratisko pod Novým mostom!!! A kde potom akože to obratisko bude? Dúfam, že DPB bude protestovať, toto snáď už ani nie je pravda! Toto vedenie mesta to už brutálne preháňa!
Radšej keby sa starali o dôležitejšie veci, ako o premostenie Staromestskej.. Keby tak najpr zrekonštruovali tú súčasnú Staromestskú do normálneho stavu...
Že som som si nevšimol ani tú prvú. To mysleli snáď tú "úžasnú" križovatku pri Botanickej záhrade s ešte "úžasnejšou" preferenciou električiek? Čo ju pre toľkú "úžasnosť" museli vypnúť? ? ? ?
A keby len do rozobratej Ale aj do úplne odstrojenej, bez dverí, bez okien, bez vonkajšieho oplechovania, bez strešného obloženia, bez sedadiel, bez tyčí, a bez podlahy! A je fakt, že keď bežne po meste behajú vozy s lakom strhnutým až na plech, niet sa čo diviť, že úplne chýbajúce vonkajšie oplechovanie cestujúcim ani nepríde nejako príliš odlišné od toho, čo stretávajú a do čoho nastupujú bežne
Tos minule som videl dajaku T3 bielu supravu a minimalne na jednom mieste bol strhnuty (bolo vidiet ten origos lak) aj lak spolu s reklamou. O kusok dalej bola reklama odborne odrhnuta aj s lakom, az na plech a zatrete to bolo stecom (asi ako na vytvarnej ? ) na bielo ? ? ?
Inak nedivim sa potom, ze cestujuci nastupuju aj do autoskol eventulane aj do rozobratej elektricky ?
Aj keby nie.. pokial by tam dosiel niekto kto by preferoval MHD tak by sa hned povedalo ze tu poziciu nevie robit - pretoze o tom by ti pakovia, ktorych si toto mesto zvolilo by o tom boli presvedceny.
no hej.. to je problém celého Slovenska.. na najdôležitejšie posty sa dohadzujú kamaráti a tak to potom aj vyzerá.. potom tam sú ľudia, ktorí tomu vôbec nerozumejú.. pričom by tam mali byť ľudia, ktorých daná oblasť baví, a je aj ich koníčkom.. hovorí sa tomu "the right man on the right place/position"..
ja este nechapem preco mesto zbytocne plati za elektricku energiu pre pravazdku tychto zbytocnych zariadeni...
priklad je napriklad CSS Prokopa Velkeho-Brnianska. Nonstop tam blika zlte svetlo. Molecova, vyjazd z CS. Je tam betonova zabrana ale svieti tam cervena... naco?
ako písal ivanbuto v jeho článku: keby vytvorili na magistráte pozíciu riaditeľa dopravy v meste alebo niečo také, s právom veta, a s kompetenciami rozhodovať atď.. a bol by tam človek, ktorý má naozaj záujem a znalosti na zlepšení dopravy v meste, tak aj keby mu platili 100.000 Sk mesačne, mesto by dokázalo ušetriť stovky miliónov za zbytočné a predražené "riešenia" (CSS a podobne)..
Chce sa mi plakať. DPB žiadal zabezpečenie výjazdu z obratiska. Čo tam postavili? Mnohonásobne predraženú, zbytočnú, všetkých zdržujúcu svetelne riadenú "križovatku" so semaformi každých pár metrov. Bravo, súdruhovia. Možno budeme kvôli predĺženiu jazdnej doby pridávať po jednej súprave na 4-ky, 17-ky, a snáď aj 1-tky, 5-ky a 12-ky. Takže suma 11 miliónov nebude zďaleka konečná cena, ktorú daňoví poplatníci za túto "srandu" zaplatia. A zaplatí aj životné prostredie, pretože zasa ďalší húf cestujúcich presadne z električiek do áut. Ďakujeme, súdruhovia.
Defenestrovať! Naozaj už iné riešenie nevidím. Škoda, že nemám žiadnych známych vplyvných novinárov, nech sa tento bordel čo tu naši súdruhovia páchajú roznesie po médiách a oboznámia sa s tým širšie masy obyvateľstva...potom by ich to možno donútilo konať v prospech občana, alebo by to aspoň donútilo občanov defenestrovať ich...
A trocha subjektívnych pocitov: ako som kedysi najradšej jazdil práve 5-ky, tak ich teraz už asi nadobro prestanem jazdiť...a možno aj 9-tky... tfuj.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
hoppusmark01
No supeeer, ďalšia perla.. Keď zredukujú pruhy na 2,7m, opäť sa zníži rýchlosť autobusov MHD, keďže tie majú 2,5 - 2,55 m, takže čím užší pruh, tým nižšia rýchlosť MHD..
Bravo!